نوری گفت: اسم این توله ماده «سانا» است و با توجه به اینکه اولین توله شیر مادر بوده، پذیرش نشده و ناچار شدیم خودمان نگهداری از آن را به عهده بگیریم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، تولد دوست و همبازی‌اش ارلینگ هالند را حتی در ژاپن فراموش نکرده و برای او جشن تولدی مفصل برگزار کرد.
یک زمانی افراد مشهور به شدت مراقبت می‌کردند تا از مراسم خصوصی آن‌ها مانند عروسی، جشن تولد و ... عکس یا فیلمی منتشر نشود و الان دقیقا برعکس خودشان مثل بهرام رادان یا رضا گلزار تمام سعیشان بر این است که در بیشترین ظرفیت ممکن دیده شود، چه اتفاقی رخ داده است؟
باشگاه ملوان برای تولد پژمان نوری یک پوستر زیبا را طراحی و منتشر کرد.
جواد کاظمیان برای تولد علی انصاریان یک استوری احساسی گذاشت.
کریستیانو رونالدو به همراه خانواده‌اش به مادرید سفر کرد و تولد دو فرزندش را آنجا جشن گرفت.
تقریبا ۶۷ سال از تولید لندکروزر می‌گذرد و پس از شورولت سابربن، طولانی‌ترین مدت تولیدِ یک مدل در جهان را دارد.
بابی تمام عمر خود را با صاحبش لئونل کاستا در دهکده‌ای [به نام Conqueiros]در پرتغال زندگی کرده است. کاستا اعلام کرد که روز شنبه برای جشن تولد ۳۱ سالگی بابی یک مهمانی برگزار می‌کند که در این مهمانی بیش از ۱۰۰ نفر، از جمله طرفداران بابی از کشور‌های دیگر، حضور دارند.
شباهت یک ستاره جوان بایرن مونیخ به روبرت لواندوفسکی، هواداران این تیم را شگفت‌زده و به تولد یک مهاجم تمام‌عیار امیدوار کرده است.
جیمرسون، که مار پیتون‌های مشبک را پرورش می‌دهد، گفت که او و همسرش در ۳ مارس در حال کمک به تخم‌گذاری دسته‌ای از تخم‌ها بودند که یک تخم را پیدا کردند که درست به نظر نمی‌رسید. جیمرسون به نیوزویک گفت که مار داخل بند ناف دور گردنش بود. وقتی جیمرسون آن را از پوسته بیرون کشید، دید که دو چشم مار در یک حفره است.
مرتضی پورعلی گنجی مدافع پرسپولیس ۳۱ ساله شد.
ستاره پرتغالی النصر تولد یک سالگی فرزندش را تبریک گفت.
هادی چوپان قهرمان پرورش اندام ایران و جهان با انتشار یک استوری متفاوت و صمیمی در صفحه شخصی اش تولد محمدرضا گلزار را تبریک گفته است.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به مناسبت تولد علی دایی پوستر جذابی طراحی کرده است.
یکی از صنایع جذاب در دهه ۳۰، خط تولید نوشابه کوکاکولا بود که مردم می‌توانستند از پشت شیشه روش تولید و بسته بندی آن را تماشا کنند.
پژوهشگران موسسه علم و فناوری گوانگجو (GIST) در کره جنوبی، به‌تازگی موفق شده‌اند نوعی محصول منعطف زیست تخریب‌پذیر مشابه با پارچه تولید کنند که یک مولد ترموالکتریک به شمار می‌رود. مولد‌های ترموالکتریک قادر هستند انرژی گرمایی را به الکتریسیته تبدیل کنند. این محصول جدید، از قسمت‌های سیاه و سفید مشابه با خطوط راه‌راه گورخر تشکیل شده است که می‌تواند با ایجاد شیب دمایی در زیر سطح خود، برق تولید نماید.
این سگ ۲ و نیم ساله که “شیلا” نام دارد، به یک مرکز درمانی حیوانات منتقل شده و به همراه توله هایش تحت مراقبت‌های دامپزشکی است. شیلا در این یک ماه بسیار ضعیف و لاغر شده و به گفته دامپزشکان باید دوره درمانی ویژه‌ای را سپری کند.
مهاجم پرسپولیس امیدوار است اتفاقات تلخ گذشته را با پیراهن پرسپولیس پشت سر بگذارد.
عکسی جالب و دیدنی از جشن تولد علیرضا بیرانوند دروازه بان مطرح فوتبال ایران در یک رستوران لاکچری به همراه فرزندانش منتشر شد.
حامد پاکدل مهاجم پرسپولیس در روز تولدش یک استوری را در صفحه مجازی خود منتشر کرده است.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم راه‌اندازی خط تولید خودروی ملی کشور «توگ» در پردیس گملیک بورسا تاکید کرد: با خروج نخستین خودرو از خط تولید شاهد تحقق یک رویای ۶۰ ساله هستیم.
اعضای تیم استقلال در تمرین ظهر سه‌شنبه تولد ریکاردو ساپینتو را جشن گرفتند؛ تولدی کوچک که با حاشیه هایی همراه بود.
پلیس انگلیس جرمین پِننت بازیکن سابق تیم‌های آرسنال، لیورپول و رئال ساراگوسا را در پی اکتشاف یک کارگاه صنعتی تولید ماده مخدر ماریجوانا در عمارت تحت تملک او مورد بازجویی قرار داده است.
مهاجم تیم ملی در یک استوری اینستاگرامی تولد سرمربی را تبریک گفت.
تلسکوپ جیمز وب با بررسی دقیق از میان گردوغبار و گازها، فرایند تشکیل ستاره در یک کهکشان نادر به شکل چرخ را رصد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ