برخی منابع آمریکایی از آماده باش جنگنده های این کشور برای سرنگونی بالون جاسوسی چینی خبر داده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزدی مهر با بیان اینکه با اعلام سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار زرد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا صادر شده است، گفت: طبق این پیش بینی به مردم در نیمه جنوبی استان تهران توصیه می‌شود از عصر فردا شنبه هفتم مرداد ماه تا روز سه شنبه دهم مردادماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند.
رئیس جمهور بلاروس، اعلام کرد به ارتش این کشور دستور داده است که در حالت آماده باش کامل قرار گیرد.
نامی ضمن اعلام آماده باش به ستادهای پیشگیری، فرماندهی و پاسخ به بحران استان‌های تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده و ضروری است کلیه مدیران بحران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران مناطق تحت‌تأثیر هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی بازدید میدانی داشته باشند تا از هرگونه خسارت احتمالی به مردم جلوگیری شود.
پس از اعلام خبر پرتاب ماهواره از سوی کره شمالی، آژیرهای خطر در کره جنوبی و ژاپن به صدا درآمد؛ مقامات از ساکنان خواستند در منازل خود بمانند به زیرزمین بروند یا فوراً در پناهگاه‌ها مستقر شوند.
سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را اعلام کرد.
جنبش جهاد اسلامی با هشدار به صهیونیست‌ها از اعلام آماده باش عمومی نیروهای مقاومت برای حمله به تمام مواضع دشمن صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی خبر داد.
سازمان‌های مجری قانون در آمریکا در حال انجام اقداماتی هستند که مقدمه متهم شدن احتمالی ترامپ است.
گیبل استیوسون قهرمان کشتی آزاد در سنگین وزن المپیک توکیو اعلام کرد که قصد دارد در مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس شرکت کند.
منابع خبری اعلام کردند که نظامیان صهیونیست و نیروهای ارتش لبنان در پی وقوع تنش در نوار مرزی به حالت آماده باش درآمدند.
سخنگوی نیروهای مسلح اوکراین اعلام کرد که این کشور خود را برای تشدید تنش های احتمالی در سالگرد عملیات نظامی روسیه آماده می کند.
منابع خبری اعلام کردند که کی‌یف وضعیت آماده باش هوایی در سراسر اوکراین اعلام کرده است.
شبکه خبری الجزیره شامگاه دوشنبه از اعلام آماده باش ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی از بیم حملات انتقام جویانه ایران خبر داد.
مقامات اوکراینی ضمن اعلام حالت آماده باش و هشدار هوایی در سراسر خاک این کشور، از حملات جدید روسیه به مناطق مختلف اوکراین خبر دادند.
وزارت دفاع بلاروس اعلام کرد که یگان های توپخانه ای این وزارت خانه، در راستای تقویت گروه منطقه ای مشترک با روسیه به حالت آماده باش درآمده اند.
پلیس رژیم صهیونیستی به دلیل نگرانی از درگیری با فلسطینی ها پس از نماز جمعه و همچنین اقدامات گروه های مقاومتی، در قدس اشغالی و کرانه باختری حالت آماده باش اعلام کرد.
صرب‌های شهر میتروویکا در شمال کوزوو روز سه‌شنبه ساعاتی پس از اعلام آماده باش ارتش صربستان دست به سنگر بندی زده اند.
اهواز - مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده باش تیم‌های امدادی این جمعیت در پی اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال ورود سامانه بارشی جدید به استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به پیش‌بینی‌های انجام شده نسبت به بارش برف و باران در این استان از اعلام آماده باش عوامل مدیریت بحران خبر داد.
بنا به اعلام دولت نروژ، نگرانی های ناشی از تشدید جنگ در اوکراین، این کشور را به افزایش سطح آماده باش نظامی واداشته است.
دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی اعلام کرد که این دفتر درپی احتمال انجام هفتمین آزمایش هسته ای کره شمالی در وضعیت آماده باش ۲۴ ساعته قرار گرفته است.
فرماندهی عملیات کربلا به طرح امنیتی ۲۸ صفر اشاره و اعلام کرد که نیروهای امنیتی همچنان در قالب طرح امنیتی اربعین در وضعیت آماده باش قرار خواهند داشت با هر تهدید امنیتی مقابله کنند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران تصریح کرد: عوامل عملیاتی هلال احمر شهرستان‌های فیروزکوه و دماوند و ۳ شعبه دیگر در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به منطقه اعلام شده اعزام شوند.
وبگاه معاریو امروز اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از حملات موشکی از نوار غزه پس از ترور ابراهیم النابلسی، مجددا در وضعیت آماده باش قرار گرفته است.
رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که آماده باش سامانه گنبدآهنین در جنوب سرزمین های اشغالی از هراس پاسخ مقاومت به بازداشت یکی از اعضای جهاد اسلامی در جنین به بالاترین سطح افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ