یکی از مربیان تیم فوتسال مس سونگون که از طرف کمیته انضباطی محروم بوده، در حضور نماینده سازمان لیگ در زمین حاضر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: صهیونیست‌ها پشت پرده اهانت به قرآن هستند و از سازمان همکاری اسلامی متعجبم که در برابر این موضوع سکوت کرده است.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان فصل گذشته تیم پرسپولیس صبح امروز در سازمان لیگ حاضر شد و برگه فسخ یکطرفه قرارداد خود را دریافت کرد. او در پاسخ به خبرنگاران بیرون سازمان لیگ، فقط سکوت کرد و علامت بستن زیپ را مقابل لب خود نشان داد! او تنها با علامت تایید، فسخ با پرسپولیس را قطعی کرد
۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف بود با سنگین‌ترین ریزش بورس و کسی خبر نداشت که چرا این اتفاق رخ داد! درست ۵۱ روز بعد علت این ریزش سنگین مشخص شد. ماجرا به نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها باز می‌گشت. حالا پرسش این است که چرا هیات مدیره و سهامداران عمده سکوت کرده اند؟ نکته ای که مجید عشقی رئیس سازمان بورس حدودا یک سال پیش و در گفتگو با نبض بورس به آن اشاره کرد.
سمنان- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در سکوت خبری و بدون اطلاع رسانه‌ها، برای بازدید از طرح‌های زیست محیطی وارد استان سمنان شد.
پیام محبی، دامپزشک و رییس جامعه دامپزشکان ایران می‌گوید: «براساس شنیده‌ها ایران باید طی همین روزها، مثلا در بازه ۵ تا ۱۵ اردیبهشت زایمان کند، البته اطلاعات دقیقی در دست نیست و موضوع دقیقا همین جاست، با توجه به تجربه سال گذشته این سوال مطرح است که چرا سازمان محیط زیست درباره زایمان امسال ایران سکوت کرده است؟»
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
متولیان سازمان بهزیستی کشور و امثال کمیسیون معلولان مجلس شورای اسلامی به جای پیگیری این مساله عجیب و تاریخی، سکوت را ترجیح داده اند. سکوتی کر کننده و سوال برانگیز که در روز‌هایی اتخاذ شده که اوضاع اقتصادی بسیاری از مردم خوب نیست و گزارش‌های رسیده حکایت از آن دارد که بهزیستی در پرداخت برخی کمک هزینه‌های دیگر هم مشکلاتی جدی دارد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نخستین نشست از آخرین هفته فروردین ماه مجلس ضمن اصلاح طرح سوت زنی و قانون انتخابات مجلس به بررسی دو تقاضای فوریت پرداختند و محکم مخالفت خود را با تشکیل سازمان بازرگانی اعلام کردند.
باشگاه سپاهان در پی تصمیمات داوری دیدار خود با تراکتور تبریز به سازمان لیگ فدراسیون فوتبال نامه اعتراضی ارسال نمود.
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی شده‌اند اما نه به این معنا که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
سازمان امور عشایر ایران و بسیج وزارت جهاد کشاورزی با هدف توسعه همکاری‌های مشترک و اجرای طرح ملی ساخت سکوی نصب سیاه چادر در استقرارگاه‌های عشایر تفاهمنامه منعقد کردند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس مرتضی اکرمی با تجربه بازی حساس شهداب و هراز را سوت می‌زند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سکون شدید هوا در تهران تا ارتفاع ۴۰۰ متری از سطح زمین عامل افزایش تجمع آلاینده‌ها شده است.
معاون سیاستگذاری و اعتباربخشی سازمان فناوری اطلاعات گفت: ۲۴ کسب و کار اینترنتی و ۵ سکو حایز شرایط حمایت براساس آیین نامه حمایت از کسب و کارهای دیجیتال شدند.
خزاعی گفت: من مدتی سکوت کردم اما دیشب دلم به درد آمد. نمی‌دانستم به خانواده شهدا چه بگویم، در این کشور خون‌ها ریخته شده. تا زمانی که من در سازمان سینمایی هستم و آقای اسماعیلی مرا در سازمان نگه دارد، قطعاً فیلم بدون حجاب نخواهیم داشت. ما نیامده‌ایم که به دهه‌های ۴۰ و ۵۰ برگردیم اینجا سینمای جمهوری اسلامی ایران است. خزاعی همچنین به بیانیه اخیر یک بازیگر (حمید فرخ‌نژاد) اشاره کرد و گفت که این بیانیه از خط قرمزها گذر کرده است و همچنین از هیأت مدیره جدید خانه سینما قدردانی کرد و افزود: برخی مشکلات مربوط به خود سینماگران است که سبب بیکاری جمعی دیگر می‌شوند و سال بعد سال بیکاری سینما است.
مدیرعامل انجمن اس‌ام‌ای، با اعلام خبر تجمع سکوت بیماران SMA به دلیل تأمین‌نشدن داروی ۴۰۰ بیمار مبتلا و پیگیری‌های متعدد برای تأمین داروی بیماران با وجود تأکید قطعی رئیس‌جمهور، تأکید می‌کند: «طبق اعلام رسمی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو قرار است تنها به ۲۵۰ بیمار دارو داده شود و تکلیف ۴۰۰ بیمار دیگر همچنان نامشخص است.»
رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق با بیان اینکه این فراکسیون در پی افشای حقایق پرونده جنایت ترور فرماندهان پیروزی است، تأکید کرد که سکوت در مقابل این جنایت جایز نیست.
سفیر و نماینده دائم ایران از سکوت شورای امنیت سازمان ملل در قبال تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه انتقاد کرد.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
شاخص کل در هفته های اخیر به صورت پی در پی در سکوت مسئولان سازمان بورس ریزشی شده است.
نمایندگی ایران در سازمان ملل سکوت معنادار آمریکا و انگلیس در قبال حملات سایبری به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران را محکوم کرد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل اعلام کرده است که آمریکا و انگلیس که قبلاً در حملات سایبری علیه زیرساخت‌های ایران سکوت کرده بودند، مشروعیتی برای طرح اتهام علیه ایران ندارند.
باشگاه استقلال در ساعت پایانی نقل و انتقالات اقدام به فسخ یک طرفه قرارداد با مهاجم خود کرد.
یکی از جذاب‌ترین دیدارهای فصل فوتبال ایران با تصمیم سازمان لیگ بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ