مدیر مسئول کیهان گفت: زنان بی حجاب قانون را زیر پا می‌گذارند اما راه مقابله با آن‌ها دستگیری نیست، بلکه افزایش آگاهی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات در واکنش به یادداشت مدیرمسئول کیهان نوشت: مالکیت بخش قابل توجه سهام برخی از سکو‌هایی که ایشان نامبرده‌اند، با نهاد‌های انقلابی است!
اگر وجود پلتفرم‌های خدمت‌رسان ضروری است، که هست، چرا از سکو‌های قانون‌گریز سلب صلاحیت نمی‌شود و مدیریت آن‌ها به افراد صاحب صلاحیت و تحت نظارت مستقیم مراکز ذی‌ربط واگذار نمی‌شود؟! مگر امکانات و ظرفیت‌های مورد استفاده آن‌ها متعلق به نظام نیست؟! بنابراین چرا مالکیت و مدیریت آن‌ها در اختیار نظام نباشد؟! می‌فرمایند به نیروی کارآزموده نیاز است. بسم‌الله! مگر مدیران کنونی این پلتفرم‌ها شق‌القمر می‌کنند؟!
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
مراسم ختم خواهر حسین شریعتمداری بعدازظهر پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ در مسجد جامع امام صادق (ع) برگزار شد.
محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت خواهر مدیرمسئول روزنامه کیهان را تسلیت گفت.
شریعتمداری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از انقلاب اسلامی به عنوان بعثت نام برده اند، گفت: همه تلاش دشمن در اقلیت نشان دادن نیرو‌های انقلاب است.
شریعتمداری نوشت: در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صد‌ها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب و گسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرز و بوم استفاده می‌کند، کمترین زحمتی دارد؟!
کیهان: اظهارات برخی سخنرانان هم نقاب از چهره واقعی و منافقانه مدعیان اصلاح‌طلبی برمی‌داشت و انتشار سخنان آن‌ها در تلویزیون برای جریان نقاق و برانداز گران تمام شد؛ بنابراین جای تعجب است که چرا باید به جای منافقین و براندازان، آقای انتظامی از پخش گزارشی مستند درباره کنفرانس برلین ناخرسند باشد و نسبت به خدمت مهم آقای لاریجانی در روشنگری افکار عمومی ایجاد تردید و تشکیک کند؟
حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان نوشت: اگرچه در مصاحبه یادشده بر «قابل تقدیر» بودن بیانیه وزارت کشور تاکید شده بود، ولی با توجه به شناختی که از آقای وحیدی برادر مومن و فداکار خویش دارم و طی چند دهه اخیر بار‌ها شاهد اقدامات ایثارگرانه ایشان بوده‌ام، اشاره به این نکته که بیانیه یادشده «دوپهلو به نظر می‌رسد»! شایسته نبود، ضمن آن که دور از انصاف نیز بود. بایسته آن بود و خداپسندانه نیز، که تلاش ایشان و همکاران محترمشان را پاس می‌داشتم. از این روی، خاضعانه از ایشان و همکاران محترمشان پوزش می‌خواهم و امید آن که خدای مهربان نیز عذرم را بپذیرد.
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: مردم مسلمان و پاکباخته ایران اسلامی بار‌ها نشان داده‌اند که برای حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از گزند ناهنجاری‌ها با کسی تعارف ندارند! بنابراین بعید نیست اگر به این نتیجه (ولو غیر واقعی) برسند که دست‌اندرکاران امور برای مقابله با کشف حجابِ برخی از خانم‌ها از توان لازم برخوردار نیستند!
مدیرمسئول روزنامه کیهان درباره تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: این حرکت که در پارلمان اروپا به تصویب رسیده است اگر در اتحادیه اروپا هم که مرحله نهائی آن است به تصویب برسد، ضمن آن که با ماده ۳۹ منشور ملل متحد مغایرت دارد و نقض صریح این منشور تلقی می‌شود، به ایران نیز اجازه می‌دهد نظامیان کشورهای عضو اتحادیه اروپا را گروه تروریستی دانسته و به عنوان تروریست با آن‌ها برخورد کند.
بعد از این که حبیب‌الله دستگیر شد به شیوه خاصی به ایران منتقل شد؛ راهی که به راحتی می‌شود مأموران دولت سوئد را هم منتقل کرد. آنها باید بدانند که ما این حرکتشان را بدون انتقام نمی‌گذاریم و خودشان دیدند، کسانی به ایران منتقل شدند که در دورترین افق ذهنشان هم نمی‌توانستند تصور کنند که چنین اتفاقی برایشان خواهد افتاد.
مدیرمسئول روزنامه کیهان با توجه به بازداشت و زندانی کردن «حمید نوری» در سوئد می‌گوید: سوئدی‌ها باید بدانند همانگونه که افرادی همچون رهبر گروه ترورسیتی الاهوازیه را به ایران منتقل کرده و مجازات کردیم، همین کار را می توانیم با مأموران امنیتی شما انجام دهیم.
حسین شریعتمداری: سیستم اطلاعاتی انگلیس تا مدت‌ها از بازداشت علیرضا اکبری بی‌خبر بود / او در بازجویی‌ها اطلاعاتی از سرنخ‌های MI ۶ در کشور‌های دیگر و سرپل‌های داخلی انگلیس در ایران داده است / اکنون نوبت انتقام به ما رسیده است
حسین شریعتمداری نوشت: لطفاً در افشای اطلاعات به دست آمده - و یا حداقل- در افشای بخش‌های رسواکننده دشمن کوتاهی نکنید. از اطلاعات کسب شده باید به موقع استفاده شود وگرنه با مرور زمان و عبور از موقعیت موثر، به کاغذ پاره‌هایی تبدیل می‌شوند که به درد کارخانه‌های مقوا و کارتن‌سازی می‌خورند!
در یادداشت ۲۲ آذرماه از بستن تنگه هرمز به روی نفتکش‌ها و کشتی‌های تجاری کشور‌های یادشده به عنوان یکی از اهرم‌های قدرتمند و پشیمان‌کننده برای مقابله با جنایات آمریکا و اروپا یاد کرده بودیم... اکنون این سؤال جدی و صد البته منطقی از مسئولان محترم کشورمان (نه فقط وزارت خارجه) مطرح است که چرا از این حق قانونی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله پشیمان‌کننده با جنایات کشور‌های متخاصم استفاده نمی‌کنند؟!
در اعلام رسمی و علنی آمریکا و ۳ کشور اروپایی درباره مذاکرات چه دیده‌اید که برای از سرگیری مذاکرات اعلام آمادگی کرده‌اید؟! آیا نتیجه مذاکرات را بیرون از آنچه حریف به صراحت بر آن تاکید ورزیده است ارزیابی می‌کنید؟!
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.
حسین شریعتمداری در یادداشتی نوشت: آنکه آشوب‌های اخیر اگرچه رخداد تلخی بود و با خسارت‌های جانی و مالی همراه بود، ولی امتیازات بزرگی نیز به نفع اسلام و انقلاب درپی داشت. از جمله آن که، اولاً؛ به وضوح نشان داد دشمنان داخلی تا چه‌اندازه وحشی، بی‌شخصیت و به دور از همه اصول و مبانی اخلاقی هستند. ثانیاً؛ تا چه‌اندازه کم‌شمارند، به‌گونه‌ای که به سختی می‌توان آن‌ها را یک‌صدم در‌صد از جمعیت ۸۵ میلیونی مردم ایران تلقی کرد.
حسین شریعتمداری نوشت: برخی از به اصطلاح سلبریتی‌های حمایت‌کننده از آشوب‌ها، سوابق نفرت‌انگیزی از برپایی خانه فحشاء، قمار، تجاوز به زنان و دختران، سوءاستفاده‌های کلان مالی و... دارند که حتی اشاره‌ای گذرا به محتویات کارنامه سیاه آن‌ها نیز شرم‌آور است.
شریعتمداری اظهار داشت: قطعاً گروسی، نماینده اسرائیل و آمریکا بوده و هست و الآن هم چنین وضعیتی وجود دارد تا دامنه فشار‌ها اسلامی ایران را تشدید کند.
حسین شریعتمداری نوشت: اوایل دهه ۸۰، دو تن از کارشناسان برجسته امنیتی که به چیره‌دستی و توانمندی شهره بودند و آن روز‌ها یکی از پرونده‌های جاسوسی موساد را در دست بررسی داشتند، در حلقه بسیار محدودی اعلام کردند که مهندس موسوی «ماسون» است!
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی از بی نتیجه ماندن مذاکرات وین خبر داد. او نوشت: «برخلاف آنچه مقامات و رسانه‌های غربی اعلام می‌کنند و در داخل کشور توسط شماری از مدعیان اصلاحات و اعضای دولت قبلی تکرار می‌شود، تا‌کنون مذاکرات وین به هیچ نتیجه‌ای که تضمین‌کننده منافع ملی کشورمان و مخصوصاً تامین‌کننده انتفاع اقتصادی ایران باشد، نرسیده است و مذاکرات درباره چهار محور اصلی، کماکان بی‌نتیجه مانده است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ