کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته برابر مون‌ پلیه، بازی رفت برابر بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه انگلیسی دیلی‌میل مدعی شد کیلیان امباپه حاضر شده فصل آینده را به صورت قرضی در یک تیم لیگ برتری بازی کند و تابستان آینده راهی رئال مادرید شود.
غیرمنطقی و کاملا مضحک به نظر می‌رسد اما بهترین انتخاب برای کیلیان امباپه انتقال به الهلال عربستان است.
مارکینیوش، کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن، در مورد آخرین وضعیت کیلیان امباپه تاکید کرد که همه چیز به مدیران باشگاه بستگی دارد.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو، پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
پی اس جی قرار است تا سه شنبه وضعیت جدایی یا ماندنی شدن نیمار و کیلیان امباپه را نهایی کند.
در حالی که جدایی کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن داغ‌ترین سوژه نقل و انتقالات امسال است، یک ایجنت تراز اول گفت، فقط سه باشگاه در اروپا پول خرید او را دارند.
کیلیان امباپه فصل آینده در هفتمین لیگ معتبر فوتبال اروپا با پاری سن ژرمن بازی خواهد کرد.
رئال را تصور کنید با کیلیان امباپه و وینیسیوس، دو پادشاه که قدرت این را دارند از رئال تیمی غیر قابل مهار بسازند یا اینکه همه چیز برعکس شود.
پاری سن ژرمن در مسابقه خارج از خانه با دو گل کیلیان امباپه پیروز شد.
کیلیان امباپه تصویر جالبی را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته است.
پابلو سارابیا، ستاره سابق پاری‌ سن ژرمن، با انتقاد از شرایط فعلی این تیم می‌گوید حضور لیونل مسی، کیلیان امباپه و نیمار باعث شده پی‌اس‌جی تیمی متشکل از تک‌ ستاره‌ها باشد و نه تیمی متحد و واقعی.
در پی اس جی تمدید با کیلیان امباپه را مهمتر از ماندنی شدن لیونل مسی می دانند و قصد دارند قبل از اتمام فصل جاری، کار تمدید با او را نهایی کنند.
پی‌اس‌جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد، اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی‌بخش را به ثمر رساند.
پی اس جی در دیداری بسیار تماشایی ابتدا با دو گل از لیل پیش افتاد و سپس سه گل دریافت کرد اما کیلیان امباپه کار را مساوی کرد و لئو مسی هم در دقیقه پایانی با ضربه کاشته خود، گل پیروزی بخش را به ثمر رساند.
کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی، به دلیل مصدومیت در بازی شب گذشته برابر مون‌ پلیه، بازی رفت برابر بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را از دست داد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری‌سن‌ژرمن، در دیدار امشب تیمش مقابل مون‌پلیه در عرض 3 دقیقه سه موقعیت عالی برای گلزنی را از دست داد و چند دقیقه بعد مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
کیلیان امباپه، ستاره پاری سن ژرمن، در دیدار امشب تیمش مقابل مون‌پلیه در عرض 3 دقیقه سه موقعیت عالی برای گلزنی را از دست داد و چند دقیقه بعد مصدوم شد و زمین را ترک کرد.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، سه روز پس از شکست در فینال جام جهانی 2022 قطر به تمرینات پاری سن ژرمن رفت.
کیلیان امباپه ناکام بزرگ فینال جام جهانی 2022 بود. بازیکنی که سه گل زد ولی دستش از جام کوتاه ماند.
در شرایطی که کلیان ام‌باپه سه پنالتی را مقابل امیلیانو مارتینز به گل تبدیل کرده بود، کومان مسی را به جام نزدیک کرد.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
کامیل، دختر ۸ ساله که از بیماری سندرم وکنترل رنج می‌برد، پس از سه روز و طی مسافت ۹۰ کیلومتر با دوچرخه خود را به زمین تمرین پاری سن ژرمن رساند تا با کیلیان امباپه دیدار کند. او در بدو ورود مورد تشویق جمعیتی که برای دیدن او آمده بودند، مواجه شد.
اختلاف فاحش دستمزد کیلیان امباپه با لیونل مسی نشان از تغییر نسل ستاره‌ها در فوتبال جهان دارد. لیست پردرآمدترین بازیکنان جهان که امروز سی ان ان منتشر کرد
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هشتمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ