پاری سن ژرمن در مسابقه خارج از خانه با دو گل کیلیان امباپه پیروز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصور عمومی درباره هزینه‌های حقوقی سفته بسیار بالاست؛ اما واقعیت ماجرا با افکار عمومی متفاوت است.
یک فوق تخصص مراقبت های ویژه در خصوص سویه جدید کرونا و ویژگی ها و احتمال همه گیری این ویروس توضیحاتی ارائه کرد.
روی (Zn) یک ماده معدنی طبیعی است که در اطراف ما وجود دارد: از بدن، غذاها و داروها گرفته تا ساختمان هایی که در آن زندگی و کار می کنیم. در این مطلب به بررسی کامل روی و صنعت آن در دنیا و ایران پرداخته ایم.
در این قسمت از پادکست ورزش سه اتفاقات احتمالی لیگ پیش رو را بررسی خواهیم کرد.
ایران در کنار نمایش عملی توانایی‌ها و ظرفیت‌های دفاعی خویش از جمله در حوزه دریایی بر تعامل و دیپلماسی دفاعی با کشورهای دوست و همسایه تاکید داشته و آن را مولفه‌ای برای امنیت منطقه‌محور می‌داند.
برای اینکه لباس‌های شما بهتر و تمیزتر و بدون آسیب شسته شوند، بهتر است برنامه‌های ماشین لباسشویی براساس جنس پارچه یا میزان کثیفی و تمیزی آن انتخاب شوند.
از نظر رکورد فرونشست نقطه‌ای و ابعاد فرومایه ثبت‌شده، استان فارس، همه رکوردها را زده و با پنجاه و چهار سانتی‌متر در سال هیچ منطقه‌ای در ایران و جهان به گرد پایش نمی‌رسد.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، آنچه از طرف میرسلیم «اهانت به رهبری» تلقی شده است را نسنجیده و ناصواب دانست.
دبیر کل جهاد اسلامی به موضع گیری درباره یورش رژیم صهیونیستی به جنین پرداخت.
دبیر انجمن علمی اپتومتری ایران تاکید کرد: این حقیقت را نمی‌شود کتمان کرد که نیاز مستمر به ضدعفونی‌کردن و نگهداری از عدسی‌های تماسی می‌تواند به عنوان یک عامل محدود کننده برای مصرف‌کنندگان عدسی‌های تماسی به شمار برود و بعضاً باعث شود که مصرف کننده به عنوان یک محدودیت ناخوشایند به این قضیه نگاه کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع اخیر جمهوری آذربایجان نوشت: آنکه باید مردم ‎آذربایجان را از آن ترساند، ‎رژیم صهیونیستی است نه ایران تمدنی و اسلامی.
مکمل‌های پودر و قرص کلاژن؛ کلاژن پروتئینی است که ۳۰ درصد کل پروتئین بدن را تشکیل می‌دهد. کلاژن ساختار تاندون ها، رباط ها، غضروف ها، ماهیچه ها، رگ‌های خونی، اندام ها، مو، پوست، ناخن ها، پوشش روده و ... را می‌سازد.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اینکه قضاوت مردم شاخص است گفت: آنچه که انسان را تهدید می‌کند هوای نفس است و نباید عقل را به هوای نفس سپرد.
لیونل مسی، ستاره پاری سن ژرمن، در دیدار برابر آنژه هم به درخشش خود با این تیم فرانسوی ادامه داد.
همکاری لیونل مسی و کیلیان امباپه در بازی مقابل آنژه در نیمه اول پایه‌گذار دو گل تا به اینجای مسابقه بوده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی‌اس‌جی، در آستانه دیدار فردای تیمش با آنژه گفت با وجود همه شایعات، معتقد است فصل آینده هم هدایت پاری سن ژرمن را بر عهده خواهد داشت.
کارولین فل معاون شهردار شهر آنژه فرانسه که باید عقدنامه را می‌خواند و آن را ثبت می‌کرد، گفت: سالن آماده شده بود و مهمانان و ساقدوش‌ها هم انتظار می‌کشیدند، اما خبری از عروس و داماد نبود.
نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در دیدار دیشب تیمش مقابل آنژه، تی شرتی منقش به تصویر پله را به تن  کرد تا اینگونه یاد و خاطره اسطوره فوتبال برزیل را زنده نگه دارد.
کاپیتان تیم ملی برزیل با یک پیراهن منقش به چهره اسطوره فقید فوتبال برزیل در رختکن پی اس جی پیش از دیدار مقابل آنژه حاضر شد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، در آستانه بازی فردای این تیم مقابل آنژه می‌گوید کیلیان امباپه حتی بدون بازوبند کاپیتانی هم در هر تیمی که حضور داشته باشد یک رهبر است.
کیلیان امباپه هنوز به پاریس برنگشته و فردا نباید منتظر دیدار مجدد او و لیونل مسی در جریان بازی با آنژه باشیم.
روزنامه اکیپ فرانسه در گزارشی اعلام کرد که باشگاه آنژه قصد فروش سوفیان بوفال را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی دارد.
جلال القادری، سرمربی تونس، بعد از آنکه تیمش با وجود پیروزی 1-0 مقابل فرانسه نتوانست از گروهش صعود کند گفت تونسی‌ها سربلند با جام جهانی قطر خداحافظی می‌کنند.
ژاد کلر تودیبو، مدافع نیس، در دیدار امروز تیمش مقابل آنژه در ثانیه 9 از بازی اخراج شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ