در پی بارش تگرگ به اندازه یک توپ تنیس در منطقه ای در شمال ایتالیا، دست کم ۱۱۰ نفر مجروح شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گزارش رسانه‌های ایتالیایی پرواز شرکت دلتا ایر لاینز آمریکا از میلان به مقصد نیویورک، ۹ دقیقه پس از بلند شدن به دلیل مواجهه با تگرگ مجبور به فرود اضطراری در رم شد. تگرگ به دماغه هواپیما، بال‌ها و یکی از دو موتور آسیب وارد کرده است.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، روز چهارشنبه (۱۷ خردادماه) به تناوب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، مرکز، جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، استان یزد و شمال شرق فارس و روز پنجشنبه (۱۸ خردادماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در برخی مناطق غرب، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس مرکزی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت گاهی با احتمال گرد و خاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی می‌شود.
دقایقی پیش بارش تگرگ و جاری شدن سیلاب در خیابان های بوکان باعث گرفتگی معابر شد.
در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد. شدت سیلاب در معابر مرتفع از جمله خیابان بازارچه جوانرود شدت بیشتری داشت. منبع: خبرفوری
امروز در پی بارش سنگین باران و تگرگ در شهر جوانرود سیلاب سنگینی در خیابان‌های این شهر جاری شد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: برای روز جاری خیزش گرد و خاک در نواحی غربی کشور و فعال شدن سامانه بارشی در شمال غرب کشور پیش بینی می‌شود.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران، تگرگ و وزش بادهای متوسط تا شدید در استان، هشدار نارنجی را صادر کرد.
نیشابور ـ مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: در پی بارش تگرگ به مزارع و باغات نیشابور خسارت نسبتا شدیدی وارد شد که براساس بازدیدهای میدانی میزان خسارت ۱۲۷ میلیارد تومان برآورد شده است.
بادهای شدید، گردباد و تگرگ های بزرگ ناشی از وقوع توفان ایالت ایووا آمریکا را در نوردید.
با ورود سامانه بارشی به کشور بارش تگرگ در شهر مشهد آغاز شده است.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان این‌که شدت بارش پنج شنبه (هفتم اردیبهشت‌ماه) در شرق فارس و غرب استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و جمعه (هشتم اردیبهشت‌ماه) در کرمان، شرق فارس، غرب یزد و سیستان و بلوچستان است، ادامه داد: روز شنبه (نهم اردیبهشت‌ماه) در نوار غربی کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
وزش باد شدید و بارش تگرگ تا روز دوشنبه در برخی استان‌ها
بر اساس این گزارش، از بعدازظهر سه‌شنبه پنجم تا روز چهارشنبه ششم اردیبهشت‌ ماه با فعالیت سامانه بارشی در سطح استان به‌ویژه بخش‌های شمالی و غربی، بارش باران، گاهی رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید و در مناطق مستعد بارش تگرگ رخ خواهد داد.
کارشناس هواشناسی گفت: در ساعات بعدازظهر در تهران، البرز، قزوین، سمنان و شمال غرب کشور احتمال بارش به صورت تگرگ هم وجود دارد.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین‌ماه) نیمه ابری، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی، رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ، وزش باد شدید هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان با اشاره به ورود سامانه جدید بارشی و احتمال رگبار شدید باران، وزش باد متوسط و ریزش تگرگ در استان، هشدار سطح نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی با صدور هشدار سطح نارنجی از تشدید فعالیت سامانه بارشی با مخاطره رگبار و رعدوبرق، بارش تگرگ، وزش باد شدید موقت و بارش برف و کولاک در نقاط مرتفع و سردسیر از روز سه‌شنبه(اول فروردین ماه) تا روز چهارشنبه (دوم فروردین ماه) خبر داده است.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به رخداد بارش باران و ریزش تگرگ در استان، هشدار نارنجی را صادر کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: وضعیت جوی این استان آسمان نیمه‌ابری تا ابری و بارش برف، باران و تگرگ همچنین کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار نارنجی‌رنگ نسبت به فعالیت سامانه با بارش شدید باران در مناطق جنوبی با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و احتمال تگرگ و در مناطق سردسیر بارش برف هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران، تندباد لحظه‌ای و تگرگ هشدار داد.
اهواز- اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به بارش باران - تندباد لحظه‌ای و تگرگ، هشدار سطح زرد را استان صادر کرد.
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، امروز (شنبه) در اردبیل، گیلان و مازندران و فردا (یکشنبه) در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران، رگبار و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ