بنا به اعلام وزارت دارایی اوکراین، این کشور یک بسته کمک مالی جدید را از آمریکا دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره اطلاعات انرژی آمریکا کل درآمد نفتی ایران در ۵ ماهه نخست سال جاری میلادی را ۱۹ میلیارد دلار برآورد کرده است. این رقم معادل ۶.۵ درصد از کل درآمد نفتی اوپک در این دوره بوده است.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد که اتحادیه اروپا ۱۰.۸ میلیارد دلار در آمریکای لاتین و کارائیب سرمایه گذاری خواهد کرد.
وزارت دفاع آمریکا امروز از تخصیص کمک نظامی بلندمدت به اوکراین به مبلغ ۱.۲ میلیارد دلار خبر داد.
معاون رئیس‌جمهور ونزوئلا اعلام کرد: تحریم‌های آمریکا مصداق نقض حقوق بشر است.
آمریکا قصد دارد تا در ماه سپتامبر ۴.۹ میلیارد دلار دیگر به اوکراین کمک مالی کند.
محمد خوش‌چهره، اقتصاددان و نماینده پیشین مجلس گفت: در دوران آقای روحانی نیز، فقط در سال های پایانی دیدیم که یک درکی از جنگ اقتصادی پیدا کردند. در مورد دولت آقای رییسی نیز به صراحت می گویم علی رغم اینکه از ابتدا به جنگ اقتصادی اشاره کردند، تاکنون درک درستی از مساله نداشته اند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا همچنین به اظهارات امروز امیرعبداللهیان درباره دستیابی به توافق با آمریکا بر سر موضوع تبادل زندانیان و توافق برای آزادسازی سه زندانی آمریکایی در ایران را رد کرد.
ایالات متحده بسته جدید ۲ میلیارد دلاری کمک نظامی به اوکراین را روز جمعه اعلام می کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود شرایط تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ایران، امروز بیش از ۷۰ میلیارد دلار تجارت در بخش‌های مختلف داریم.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
وزارت امور خارجه آمریکا با فروش احتمالی سامانه های پدافند هوایی ضد پهپاد به قطر به ارزش یک میلیارد دلار موافقت کرده است.
وزارت خزانه داری آمریکا امروز از تخصیص ۴.۵ میلیارد دلار به عنوان بودجه مستقیم اضافی به اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد تاکنون بیش از ۲۰ میلیارد دلار به اوکراین کمک نظامی اعطاء کرده است.
یک مجری معروف رادیو در آمریکا به خاطر اظهارنظر ضد دولت آمریکا، در دادگاه به پرداخت ۹۶۵ میلیون دلار جریمه نقدی محکوم شد.
وزارت دفاع آمریکا(پنتاگون) اعلام کرد که واشنگتن با فروش ۳ میلیارد دلار سلاح به کویت موافقت کرد.
نخست وزیر اوکراین اعلام کرد کشورش کمک مالی جدیدی از دولت آمریکا دریافت کرده است.
«جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا از کنگره درخواست کرده تا بیش از ۹ میلیارد دلار برای کمک‌های بیشتر به اوکراین اختصاص دهد.
روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد که دولت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قصد خود برای فروش تسلیحات نظامی به تایوان به ارزش ۱.۱ میلیارد دلار را اعلام کرد.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌افروزانه آمریکا و تداوم جنگ در اوکراین، واشنگتن قصد دارد ۳ میلیارد دلار تسلیحات نظامی دیگر برای ارتش اوکراین ارسال کند.
دولت بایدن در پی شناسایی محل اختفای ایمن الظواهری در افغانستان در اواخر ماه گذشته و کشتن او با استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین، تصیمم گرفته است که کل دارایی دخیره شده این کشور را همچنان مسدود نگه دارد و مذاکرات با طالبان در این مورد را نیز متوقف کند.
«ژائو لیجیان» سخنگوی وزارت امور خارجه چین نوشت: «ایالات متحده امپراطوری تحریم‌ها است. تحریم‌های ایالات متحده که دولت (دونالد) ترامپ رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده آمریکا وضع کرد، دست‌کم ۲۰۰ میلیارد دلار خسارت اقتصادی به ایران وارد کرد».
واشنگتن در ادامه حمایت‌های خود از اوکراین و شعله‌ور کردن آتش جنگ در این کشور، مبلغ ۴.۵میلیارد دلار به کی‌یف کمک مالی می‌کند.
در ادامه سیاست‌های جنگ‌طلبانه و تلاش برای تداوم جنگ اوکراین، دولت آمریکا بزرگ‌ترین بسته تسلیحاتی خود را به ارزش یک میلیارد دلار برای ارتش اوکراین ارسال می‌کند.
وزارت خارجه آمریکا با فروش ۳ میلیارد دلار موشک‌های پاتریوت به عربستان سعودی و بیش از ۲ میلیارد موشک تاد به امارات متحده عربی موافقت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ