رئیس دستگاه قضا و مسئولان عالی قوه قضائیه، همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر با حضور در حرم امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناصرالدین شاه امامه را دوست داشت و تابستان‌ها چند هفته‌ای در آن اردو میزد و به تفرج و شکار در روستا مشغول می‌شد. در یکی از سفرها، ناصرالدین شاه در آنجا دختر چوپانی ۱۶ ساله به نام فاطمه را دید. پادشاه با او به گفتگو پرداخت و از بیان او خوشش آمد.
وزیر امور اقتصاد از وضعیت انبارهای گمرکات بندر امام(ره) بازدید کرد و گفت: مکانیزم اعلام هشدار فاسد شدن کالاها در بنادر و گمرکات فعال شود.
معاون پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: امسال ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای تأمین تجهیزات مورد نیاز کشاورزان دیمکار اختصاص یافته است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی ـ رحمه‌الله ـ به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مراسم سی‌وچهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (رحمه‌الله) به سخنرانی در جمع مشتاقان و دلدادگان بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداختند.
فرمانده کل انتظامی کشور از حضور بیش از ۲۰ هزار نیروی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در مأموریت سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.‌
ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام آمادگی برای خدمتگزاری به زائران، برنامه‌های مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی را به اطلاع عموم رساند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اتصال خط ۷ مترو تهران به بیمارستان امام خمینی (ره) برای انتقال مجروحین و مصدومان در زمان بحران خبر داد.
ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) طی اطلاعیه‌ای از اقشار مختلف مردم برای تجدید میثاق با بنیانگذار انقلاب اسلامی دعوت کرد.
به گفته فرزند مرحوم افروغ، وی به دلیل عوارض ناشی از بیماری سرطان بامداد امروز در بیمارستان درگذشت و قرار است مراسم تشییع وی در روزهای آینده برگزار و در صحن مصطفی خمینی حرم مطهر امام (ره) به خاک سپرده شود.افروغ از نظریه پردازان سرشناس اصولگرا و مبدع نظریه نقد درون گفتمانی بود
نمایندگان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره)، تاکید کردند که در راستای رفع هر گونه فقر و محرومیت تا گسترش تمدن اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.
جامعه ورزش با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان های امام(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.
معاون وزیر اقتصاد بر بررسی پرونده مالیاتی برخی دستگاه‌های حاکمیتی تاکید کرد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد مستضعفان دو مثالی بودند که در این خصوص بیان شد؛ نهادهایی که هر دو مودی مالیاتی هستند و بر اساس مستندات، در سال ۱۳۹۹ -که رسیدگی هایش خاتمه یافته، هر کدام بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخته اند و در بررسی‌های نهایی نشده در سال ۱۴۰۰، پرداختی شان رشد نشان می‌دهد.
تفاهم‌نامه احداث ۵۵ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در تفاهمی ۵ جانبه بین وزارت راه و شهرسازی، قوه قضاییه، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به امضا رسید.
هفته سوم لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های کشور جام یادگار امام (ره) در گروه B امروز بین تیم های ستارگان ساری و شهدای پاس ساری پیگیری شد.
رقابت‌های هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور جام یادگار امام (ره) امروز در گروه B آغاز شد.
هفته دوم بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد جام یادگار امام (ره) در گروه A امروز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در حال برگزاری است.
نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جانشینی مقام معظم رهبری تداوم انقلاب است که برخی دوست داشتند، این صراط مستقیم باقی نماند تصریح کرد: به دروغ می‌گویند جمهوریت پس از امام (ره) کم رنگ شد در حالی که جمهوریت، حضور مردم در سرنوشت خود است و در این چهل و سه سال، مردم پای صندوق رای آمدند و اکثر انتخابات پس از ارتحال امام خمینی (ره) بوده است.
مهاجم هلندی پرسپولیس عصر امروز از طریق فرودگاه امام (ره) وارد ایران شد.
یک عده روشنفکر می گویند امام چه نیازی به تبلیغ دارد؟! بعضی ها هم این کار را غیر اخلاقی می دانند و می گویند چرا برای تبلیغ سرمایه گذاری می کنید؟ اگر در جامعه ای پیام رسا باشد و جامعه از زبان انبیاء مستقیم پیام را بشنوند نیاز ندارند به ابزارهای دیگری متوسل شوند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یک محفل خصوصی، از دیدار محرمانه با حضرت امام خمینی (ره) در سال آخر عمر امام بیان کردند؛ جایی که امام برای اولین بار در حضور سران قوا به ایشان می‌گویند «شما رهبر بشوید».
ایشان فرمودند راه حل چیست؟ همگی گفتیم ختم جنگ با پذیرش قطعنامه ۵۹۸ یا شکل دیگر. امام نگران عدم وفای دشمن بودند و ناراحتی مردم حزب الله که احتمال اول را ضعیف و احتمال دوم را هم در مقابل خوشحالی بخش عظیمی از مردم و آثار مثبت صلح قابل تحمل دانستیم.
بعد از شروع مبارزه توسط امام (ره) عده‌ای که اول مبارزه با ما بودند وقتی سخت گیریهای رژیم، زندان، شکنجه و تبعیدها و... را دیدند، ادامه مبارزه را خلاف شرع اعلام کردند.
قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسؤولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشورْ مقابلِ رویِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی‌کِشد و نمی‌تواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد... پذیرش قطعنامه، به خاطر ترس نبود؛ به خاطر هجوم دشمن نبود؛ به خاطر تهدید امریکا نبود؛ به‌خاطر این نبود که امریکا ممکن است در امر جنگ دخالت کند.
در روزهای اخیر ویدئویی از حمیدرضا نقاشیان که بازه کوتاهی در سال ۱۳۵۷ به عنوان محافظ امام خمینی (ره) فعالیت می‌کرد، منتشر شد و او ادعای ترور امام (ره) با داروهایی که از یک «داروخانه زیرپله‌ای» در لندن خریداری شده بودند، را مطرح کرد.وی همچنین ادعا کرده بود که پرونده‌ای در این باره در وزارت اطلاعات وجود دارد اما آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مانع انتشار این خبر شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ