بر اساس گزارش‌ها، تسلیحات و منابع مالی انگلیس برای حمایت از اوکراین تا پایان سال ۲۰۲۲ دچار محدودیت خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه اصولگرای فرهیختگان نوشت: مدیران تلویزیون می‌دانند این قابی که در اختیارشان است، اگر از جذابیت‌های بصری و سرگرمی‌ساز خالی شود، مخاطبش هم کم خواهد شد و دیگر جذابیتی برای بخش‌های بازرگانی نخواهد داشت و در آینده نزدیک، بحران ورشکستگی بر سر سازمان چاق صداوسیما آوار خواهد شد.
یزد- استاندار یزد بر ضرورت تأمین منابع مال واحدهای تولیدی و تسریع در پرداخت تسهیلات فرزندآوری، ازدواج و انواع طرح‌های حوزه مسکن از سوی بانک‌های استان تاکید کرد.
یزد- ‌ تأمین منابع آبی پایدار یکی از دغدغه‌هایی است که استان کویری یزد را همواره درگیر خود کرده و مسئولان در تلاشند که قطره قطره آب را مدیریت کنند تا بخشی از این کمبودها جبران شود.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: باید در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، امکانات و منابع مالی کشور هم مدنظر قرار گیرد و قابل اجرا بودن برنامه بسیار مهم است.
پس از تأمین منابع مالی، استقلال می تواند با پرداخت رضایت نامه محبی، قرارداد او را دائمی کند.
در اولین جلسه هماهنگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات تأکید شد وزارت کشور سازو‌کارهای اجرای قانون شفافیت منابع مالی کاندیداها را در انتخابات پیش رو برای اولین بار فراهم کند.
مدیر عامل شرکت راه آهن گفت: در طول برنامه ششم توسعه حتی یک ریال از بند الف ماده ۵۷ قانون برنامه ششم توسعه  اختصاص پیدا نکرده که نتیجه آن عدم رشد حمل و نقل ریلی کشور در دولت گذشته بوده است.
دولت موظف است ازطریق ایجاد خط اعتباری مستقل یا طرح وتصویب در بودجه سنواتی اعتبارات مورد نیاز اعلامی شورای قیمت‌گذاری را در قالب تسهیلات بانکی برای خریدتضمینی محصولات اساسی کشاورزی تامین کند.
اصفهان- وزیر کشور از پیگیری برای تامین منابع مالی مورد نیاز اَبَر پروژه قطار سریع السیر تهران- قم- اصفهان در شوروی اقتصاد خبرداد.
نیویورک تایمز در سپتامبر ۲۰۱۹ گزارش داد که منبع اطلاعاتی که سایت هسته‌ای فُردو را لو داد، جاسوس بریتانیا است. به گفته سه مقام اطلاعاتی و امنیت ملی غربی، اطلاعات مربوط به سایت فردو تنها یکی از افشاگری‌هایی آقای اکبری بود که مقام اطلاعاتی بریتانیا در آوریل ۲۰۰۸ به همتایان اسرائیلی و غربی خود منتقل کرد.
رئیس فدراسیون قایقرانی بزرگترین چالش پیش روی این مجموعه را تامین منابع مالی دانست و از نبود تجهیزات مدرن و نبود آگاهی مردم نسبت به بهره از اماکن و تجهیزات ورزشی گلایه کرد.
عادل فردوسی‌پور در جدیدترین مصاحبه خود با علیرضا جهانبخش، در مورد حواشی دیدار اعضای تیم ملی با رئیس جمهور و خواندن سرود ملی و شادی برخی بعد از باخت به تیم ملی انگلیس صحبت کرد. منبع: فوتبال
مسئول سازمان تیم‌های ملی تیراندازی با تفنگ گفت: با توجه شرایط ارزی موجود در کشور منابع مالی مورد نظر فدراسیون تأمین نشد و اعزام تیراندازان به هند لغو شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی منابع مالی تامین برق و نوسازی شبکه انتقال برق شهرک‌ها و نواحی صنعتی را در بودجه ۱۴۰۲ تعیین کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده کشور منابع مالی برای خرید واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری در بورس برای تولد فرزند تعیین کردند.
وزیر کشور گفت: حجم کارهای صورت گرفته در خوی بسیار گسترده بوده و منابع مالی بسیار خوبی در دولت برای کارهای بازسازی در خوی تصویب شده است.
جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت، منافع ملی و ارکان رسمی و اقتدارآفرین خود عزم و اراده ای راسخ دارد و در مسیر تحقق آن در چارچوب اصول و سیاست های کلان سیاست خارجی، موازین روشن حقوق بین الملل و اصل برابری حاکمیت دولتها، مصمم است.
سخنگوی وزارت خارجه توضیحاتی درباره اعلام فهرست تحریمی ایران علیه اتحادیه اروپا و رژیم انگلیس داد و گفت: جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع ملی خود اراده‌ای راسخ دارد.
دیوید بکام ستاره سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه‌های منچستریونایتد و رئال مادرید که برای تماشای بازی پسرش در تیم ذخیره‌های برنتفورد به ورزشگاه رفته بود، مجبور شد از دست طرفدارانش فرار کند. منبع: فارس
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
با اعلام رئیس فدراسیون یکی از مهم‌ترین پرونده‌های حقوقی فوتبال ایران بسته و طلب ویلموتس از محل مشخصی پرداخت می‌شود.
نخست وزیر اسبق انگلیس می گوید کشورش منابع مالی لازم برای پرداخت خسارت ناشی از تغییرات اقلیم به دیگر کشورها را ندارد.
منابع آلمانی و انگلیسی روی احتمال پیوستن ستاره تیم ملی انگلیس به لورکوزن اتفاق نظر دارند.
دولت آمریکا به بهانه ادعای حضور سرکرده القاعده در کابل اعلام کرد قصد آزاد کردن منابع مالی مسدودشده بانک مرکزی افغانستان را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ