علی امیری قائم مقام آبی پوشان از توافق استقلال با یک هافبک خارجی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل اداره هواشناسی استان تهران با تاکید برتداوم هوای گرم طی روز‌های آینده اظهار کرد: بارش‌های پاییزی در حد نرمال پیش‌بینی می‌شود، اما همچنان لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب وجود دارد.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه وجود گرد و خاک در هوا و کاهش کیفیت هوا در تهران و ١٣ استان دیگر طی دیروز و امروز گزارش شده است در رابطه با عوارض گرد و غبار بر بیماران قلبی می‌گوید: این شرایط برای کسانی که قلب‌شان با حداکثر توان کار می‌کند، ایجاد مشکل می‌کند . علایمی وجود دارد که خطرناک است؛ هرگونه احساس سنگینی در قفسه سینه معادل بیماری قلبی است. اگر با فعالیت احساس تنگی نفس دارید و یا تهوع و استفراغ بخصوص با پیاده روی و عرق سرد همراه باشد، می‌تواند نشانه گرفتگی عروق قلبی باشد و باید جدی گوفته شود. در مجموع افرادی که به هر شکل ، مشکل قلبی دارند بهتر است روزهایی که گرد و غبار در هوا وجود دارد از منزل خارج نشوند. منبع: خبرآنلاین
اگر شورای نگهبان انتخابات تناسبی را تایید کند، برای اولین بار این شیوه انتخابات در تهران برگزار خواهد شد و آنگاه می‌توان مزایای و معایب این انتخابات را در عمل بررسی کرد. اگر احزاب قوی و لیست‌های محدودی وجود داشته باشند، شناخت مردم از نامزد‌ها و انتخاب آن‌ها راحت‌تر می‌شود، ولی تجربه سال‌های اخیر نشان داده است که در روز‌های منتهی به انتخابات شاهد لیست‌های متعدد و متنوع خواهیم بود که برای خیلی‌ها شناخته شده نیستند.
ورود رئیس‌جمهور ازبکستان به تهران
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در مناطق جنوبی و نفوذ سامانه بارشی از دوشنبه (۱۵ خردادماه) پیش‌بینی می‌شود.
دادستان تهران از ورود قضائی به بحث ناایمن بودن ورزشگاه آزادی و مطالبه از دستگاه‌های مسئول برای انجام اقدامات لازم برای ایمن سازی آن خبر داد.
در حالی که طی روز‌های اخیر ویدئو‌های از عدم اجازه ورود دختران و زنان به مترو و هواپیما بدلیل استفاده از کلاه بجای روسری یا مقنعه در رسانه‌های رسمی منتشر شده بود، ایسنا عکسی از حضور یک کم حجاب کنار چادری‌ها در راهپیمایی روز قدس امروز در تهران منتشر کرد.
در جریان معاملات روز جاری شاخص بورس تهران با وجود اینکه همچون روز‌های پیشین نیمه اول را با استقبال خوب خریداران آغاز کرد. اما در نیمه دوم با عرضه همراه شد و در نهایت با افت ۱۵۷۱ واحدی کار را تمام کرد. بازار فردا در آخرین سه شنبه سال ۱۴۰۱ چگونه خواهد بود؟
از اواخر وقت امروز تا پایان هفته به‌ویژه روز‌های سه‌شنبه پنجشنبه و جمعه (۱۶ و ۱۸ و ۱۹ اسفند) با ورود و فعالیت سامانه بارشی روی استان افزایش ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار با احتمال رعد و برق، وزش باد، گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش شدید برف، باران و کولاک، پدیده مه و در نقاط مستعد بارش تگرگ مورد انتظار است.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که بتواند به تهران سفر کند تا مسائل اختلافی با ایران را حل و فصل کند. با این حال رافائل گروسی تاکید کرده که مذاکرات در بن‌بست است و پیشرفتی حاصل نشده است. مقامات ایران پیش‌تر تاکید کرده بودند که گروسی قرار است در آغازین روز‌های سال نو میلادی به تهران سفر کند. با این حال لارنس نورمن، خبرنگار وال‌استریت ژورنال در توییتی تاکید کرده است که مطلقا هیچ برنامه مشخصی برای سفر مقامات آژانس با یا بدون گروسی در آینده نزدیک وجود ندارد.
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از پایداری جوی و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی همچنین ورود سامانه بارشی از غرب کشور خبر داد.
با وجود تبلیغات گسترده دشمن برای پروژه «اعتصابات_اغتشاشات» اما بررسی میدانی وضعیت بازار تهران حاکی از آن است که کسبه همچون روزهای گذشته در حال فعالیت هستند.
با وجود تبلیغات گسترده دشمن برای پروژه «اعتصابات_اغتشاشات» اما بررسی میدانی وضعیت بازار تهران حاکی از آن است که کسبه همچون روزهای گذشته در حال فعالیت هستند.
تدابیر پیش‌بینی‌شده برای مهار آلاینده اصلی هوا یعنی ریزذرات معلق دو اشکال داشت و به اصطلاح دو حفره در سد پیش روی آلودگی هوای شهر تهران وجود داشت که به مثابه کریدور عبور و مرور آلاینده‌ها عمل کرد و مانع از تخلیه انباشت آلودگی در روز‌های اخیر شد.
با احتساب آمار رسمی شاخص ۲۴ساعته کیفیت هوا، تهرانی‌‌ها از ۲۹ آبان تا دوم آذرماه هوای ناسالم برای گروه‌های حساس تنفس کردند و به دلیل عدم مقابله موثر با افزایش غلظت آلاینده‌ها، این شاخص با توجه به نبود باد موثر در روزهای پایانی هفته با وجود تعطیلی و کاهش بار ترافیک همچنان روند افزایشی را طی کرد و پنج‌‌شنبه و جمعه هوای تهران برای همه شهروندان ناسالم شد.
در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه تهران آمده است: شایعه‌ای مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خوابگاه‌های دانشگاه تهران از سوی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. گزارش‌گیری معاونت دانشجویی و اداره‌کل حراست دانشگاه تهران از خوابگاه‌های دانشگاه حاکی از کذب بودن این شایعه بوده و وضعیت در خوابگاه‌های دانشگاه تهران عادی است.
رییس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه رانندگی موتورسواران در روزهای بارندگی در سطح معابر ممنوع است، گفت: برابر آیین نامه راهنمایی و رانندگی در زمان بارندگی و به دلیل مخاطراتی که برای راکبین وجود دارد، رانندگی برای موتورسواران ممنوع است. راکبین باید حتما به این نکته توجه داشته باشند که در شرایط بارانی اصطکاک عاج لاستیک و سطح زمین بسیار پایین می‌آید و هر لحظه ممکن است منجر به واژگونی و خدای ناکرده احتمال تصادفات جرحی و فوتی شود.
هواشناسی استان تهران: به دلیل وجود رطوبت کافی و کاهش دما در برخی مناطق شمالی و سردسیر استان در ساعات بامداد و صبح، احتمال پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی طی روز‌های آتی دور از انتظار نخواهد بود.
طبق اخبار واصله از خبرنگار میدانی رجانیوز بازار تهران مطابق با روزهای عادی کار خود را آعاز کرده بود. با وجود تحریک بازاریان توسط ضدانقلاب جهت بستن مغازه‌ها، آنها به فعالیت عادی همچون قبل ادامه دادند.
رئیس سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: قرار است شهرداری در حوزه فروش متری مسکن وارد عمل شود.
نصیری با بیان اینکه منابع آب گیری خارج از شهر همدان است و فاصله ۴۵ دقیقه‌ای با شهر دارد تصریح کرد: روزانه تانکرها در چندین سرویس رفت و برگشت آبرسانی به بیمارستان‌های مذکور را انجام می‌دهند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها و عدم توانمندی اقتصادی شهروندان به ویژه زوج های جوان از ورود شهرداری تهران به موضوع اجاره داری مسکن خبر داد.
کسانی که در چند روز گذشته در محور‌های شمالی تهران تردد داشتند درگیر اتفاقی ناخوشایند بودند. در همه شریان‌های ارتباطی شمال شهر ترافیک سنگینی وجود داشت که علت بروز این مشکل برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ