در فینال وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان، بین رحمان عموزاد از ایران و جان دیاکومیهالیس از آمریکا، عموزاد با نتیجه درخشان ۱۳ بر ۸ موفق به کسب مدال طلا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقایق پایانی دیدار با ازبکستان به دلیل اعتراض به داوری از زمین اخراج شد و سبب ایجاد درگیری در پایان این بازی شد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای جام ملت‌های آسیا آماده می کند در فینال کافا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و قهرمان این تورنمنت شد.
فینال جام حذفی بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی ۱۲۰ دقیقه به طول انجامید که پرسپولیس با شکست حریف دیرینه خود در وقتهای اضافه عنوان قهرمانی این مسابقات را هم بعد از لیگ به دست آورد.
گل اول تیم فوتبال پرسپولیس توسط ترابی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل استقلال در فینال جام حذفی به ثمر رسید.
ملی‌پوشان کشتی فرنگی ایران که در پنج وزن به دیدار فینال سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا راه پیدا کرده بودند، چهار مدال طلا و یک نقره را به خود اختصاص دادند.
محمدعلی گرایی با این فن قهرمان تورنمنت زاگرب شد
پادشاه ایرانی کشتی آزاد دنیا، در فینال تورنمنت زاگرب انتقام سختی بابت دو امتیاز ابتدای کشتی توسط هایاتو ایشیگوروی ژاپنی، گرفت و در همان تایم اول، نتیجه را 13-2 به سود خود کرد و کشتی به اتمام رسید. حسن یزدانی در این مسابقات 44 امتیاز در 4 کشتی کسب کرد.
حسن یزدانی در فینال مسابقات کشتی آزاد کرواسی برابر حریف ژاپنی خود به پیروزی ۱۳ بر ۲ رسید و صاحب مدال طلا شد.
عراق سرانجام بعداز سالها جنگ و حمله داعش، و ممنوعیت میزبانی رقابت‌های ورزشی بین‌المللی، میزبان جام خلیج‌فارس شد و تیم ملی این کشور به فینال این رقابت‌ها راه یافت اما تصاویری از میزبانی فجیع و هجوم عراقی‌ها در گل و لای برای تماشای فینال در رسانه‌های جهان منتشر شد. در این حادثه حداقل دو نفر جان باختند
تصاویری از اعتراضات مردمی فرانسوی‌ها به بهانه شکست تیم ملی فوتبال کشورشان در جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دیدار فینال بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی بین تیم های آرژانتین و فرانسه که در ۱۲۰ دقیقه با تساوی پرگل به پایان رسیده بود در ضربات پنالتی به سود یاران مسی به پایان رسید.
لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 23 دروازه فرانسه را باز کرد.
تیم ملی فوتبال فرانسه که قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بود با پیروزی برابر مراکش در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره این مسابقات به دیدار فینال صعود کرد تا حریف آرژانتین شود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در نیمه نهایی جام بین قاره ای ۲۰۲۲ به مصاف امارات رفت و ۵ بر ۲ میزبان را شکست داد و فینالیست شد.
تاریخچه ای از استادیوم‌های فوتبال ادوار مختلف جام جهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید که بازی فینال این رقابت‌ها دراین ورزشگاه برگزار شده است.
ستاره استقلال در شب درخشش مهدی قایدی در فینال سوپر جام ارسلان مطهری بود، کسی که برای این لحظه استقلال سه ماه سخت را سپری کرد.
در چارچوب رقابت‌های کشتی امیدهای جهان محمدصادق فیروزپور در فینال به مصاف خادجی مراد گادجیف از آذربایجان رفت و با نتیجه 5 بر 2 برابر این کشتی گیر به برتری رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.
کارلو آنچلوتی معتقد است رئال بای با همان ذهنیتی که در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول قرار گرفت، در ال‌کلاسیکو به میدان برود.
در دیدار فینال مسابقات قهرمانی کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ حسن یزدانی در فینال وزن ۸۶ کیلوگرم برابر دیوید تیلور با نتیجه ۷ بر ۱ شکست خورد و به مدال نقره رسید.
حسن یزدانی با دو برد پیاپی ۱۰ بر صفر و ۱۱ بر صفر به نیمه‌نهایی قهرمانی جهان رسید و با عبور از یک حریف اوکراینی به فینال ۸۶کیلو با دیوید تیلور خواهد رسید
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
مسائل داوری به سبک همیشگی فیلا ، در این مسابقه هم به چشم آمد اما اگر گرایی با درایت و استراتژی بهتری به تشک گام می‌گذاشت، با سومین طلای پیاپی به شیراز برمی‌گشت. شاید این تجربه بزرگ، طلای المپیک پاریس را برای گرایی تضمین کند.
محمدرضا گرایی با شکست هشت بر صفر حریف گرجستانی، برای دومین سال پیاپی به فینال کشتی فرنگی قهرمانی جهان صعود کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ