رئیس جمهور ترکیه ارسال تانک به اوکراین توسط غربی ها را عاملی در راستای حل بحران اوکراین ندانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا پیشنهاد ارسال اس-۴۰۰ به اوکراین داد؛ اما ما نپذیرفتیم.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت که روسیه و اوکراین در حال ارسال نیروها و تجهیزات نظامی بیشتر به مناطق درگیری و تدارک یک حمله بزرگ هستند.
در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
وزارت خارجه قطر اعلام کرد که مبلغ کمک های ارسال شده به زلزله زدگان سوریه و ترکیه به ۷۰ میلیون دلار رسیده است.
سخنگوی وزارت خارجه عراق از ارسال ۲ فروند هواپیمای حامل تجهیزات امدادی به مناطق زلزله زده در ترکیه خبر داد.
وزیر خارجه ترکیه می گوید روند ارسال کمک های بین المللی به این کشور همچنان ادامه دارد.
در حالی که شمار جان باختگان زلزله ترکیه به 29 هزار و 605 نفر افزایش یافت، وزیر خارجه این کشور از بازگشایی فرودگاه استان «هاتای» و آمادگی آنکارا برای تسهیل ارسال کمک ها به سوریه خبر داد.
باشگاه رئال مادرید 20 هزار دست پوشاک بعلاوه مبلغی قابل توجه به مردم زلزله زده ترکیه ارسال کرده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا به همراه ۷۰ نفر کادر درمانی و امدادی با هواپیماهای ارتش و سپاه به ترکیه ارسال شد.
ارتش با هواپیماهای ۷۰۷ و سی‌۱۳۰ کمک‌های هلال احمر جمهوری اسلامی و مردم ایران را به دو کشور زلزله ترکیه و سوریه ارسال کرد.
سومین و چهارمین مرحله از کمک های بشر دوستانه جمهوری اسلامی ایران برای مردم زلزله زده سوریه و ترکیه توسط دو فروند هواپیمای ۷۰۷ و سی۱۳۰ نیروی هوایی ارتش ارسال شد.
وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه خبر داده است.
دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار ارسال کمک های جامعه جهانی به ترکیه و سوریه شد.
«الی کوهن» وزیر خارجه اسرائیل با انتشار بیانیه‌ای رسمی نوشت: «به نمایندگی از کابینه اسرائیل تأسف عمیق خود به ملت ترکیه به سبب این زمین‌لرزه را اعلام می‌کنم».
دولت ترکیه پیشنهاد ایلان ماسک برای ارسال سرویس اینترنت ماهواره ای به این  کشور پس از وقوع سهمگین ترین زلزله طی چند دهه اخیر در این کشور را رد کرد.
رئیس جمعیت هلال احمر از ارسال نامه رسمی برای کمک به مردم زلزله زده دو کشور ترکیه و سوریه خبر داد.
سخنگوی کرملین امروز تأکید کرد: مسکو اتهام ارسال بمب‌های خوشه‌ای از ترکیه برای اوکراین را بررسی می‌کند.
رئیس جمهور ترکیه می گوید با همتای روس خود در خصوص ارسال غلات رایگان به کشورهای نیازمند توافق کرده است.
رئیس جمهور ترکیه می گوید با همتای روس خود در خصوص ارسال غلات رایگان به کشورهای نیازمند توافق کرده است.
وزارت خارجه ترکیه امروز از احضار سفیر یونان در این کشور و نیز ارسال یادداشت اعتراض‌آمیز آنکارا به آمریکا در خصوص استقرار سلاح در جزایر نزدیک به سواحل ترکیه خبر داد.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در پیامی دوستانه خطاب به مصر و مردم این کشور، خواستار رفع اختلافات میان آنکارا و قاهره شد.
وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که ۶۵۶ هزار و ۳۴۹ تُن غلات از بنادر اوکراین به بازارهای جهانی منتقل شده و بیش از ۲۵ میلیون تن غلات نیز در اسرع وقت ارسال خواهد شد.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ