رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که پارلمان‌ کشورهای اروپایی را به محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم و اقدامات مشابه دعوت می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده آمریکا در سازمان امنیت و همکاری اروپا امروز قتل خبرنگار نظامی روسیه توسط اوکراین را محکوم کرد.
رئیس کمیسیون اروپا پایان توافق صادرات غلات از دریای سیاه از سوی روسیه را محکوم کرد.
دادگاه حقوق بشر اروپا امروز به‌بهانه واهی تحقیقات ناکافی درباره قتل «بوریس نمتسوف» یکی از مخالفان کرملین علیرغم دستور «ولادیمیر پوتین» به پیگیری شخصی این موضوع، روسیه را محکوم کرد.
سخنگوی اتحادیه اروپا علت انفجار سد کوخوفکا را متوجه روسیه دانست.
شهردار پایتخت گرجستان اعلام کرد این کشور به دلیل همراهی نکردن با تحریم‌های روسیه، موفق به گرفتن نامزدی اتحادیه اروپا نشده است.
نماینده دائم روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد که تحقق صلح در اروپا با تاکید بر روسیه هراسی ممکن نیست.
نشریه بلومبرگ در گزارشی اعلام کرد علی‌رغم ۱۰ دور تحریم علیه مسکو، اتحادیه اروپا همچنان نتوانسته بخش زیادی از دارایی‌های خارجی روسیه را در اروپا کشف و بلوکه کند.
رئیس کمیسیون اروپا امروز چهارشنبه اعلام کرد که کشورهای اروپایی تحریم‌های جدیدی علیه روسیه به ارزش ۱۱ میلیارد یورو، اعمال کرده است.
نخست وزیر لهستان مدعی شد که اروپا، به اندازه‌ای به وابستگی خود به انرژی روسیه بال و پر داد که به آن «معتاد» شده است.
وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با بیان اینکه از همتای روس خود برای سفر به مسکو دعوتنامه دریافت کرده است، از فشار اروپا بر فلسطین برای محکوم کردن روسیه پرده برداشت.
وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.
در سال ۲۰۲۲ و در سایه تصمیم اروپا برای کاهش واردات نفت از روسیه، پالایشگاه‌های اروپایی با واردات بیش‌تر از نروژ، آمریکا، گویان و آذربایجان کمبود نفت روسیه را جبران کرده‌اند.
اتحادیه اروپا از حملات موشکی و پهپپادی اخیر روسیه به زیرساخت‌های انرژی در پایتخت اوکراین و شهرهای دیگر را محکوم کرد.
اطلاعات نوشت: مگر بقیه جهان، از امریکا تا روسیه، از اروپا تا چین و از عربستان سعودی تا کوبا نمی‌فهمند اف‌ای تی اف چه دام بزرگی است و فقط ما باید پشت دروازه‌های تجارت و توسعه بمانیم و مافیای کاسبان، ملت و کشور بزرگ ما را از تجارت آزاد محروم سازند؟
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین نوشت: اروپا روسیه را به عنوان صادرکننده اصلی انرژی از دست داد تا بتواند گاز طبیعی مایع آمریکا را به قیمت بسیار بالاتری خریداری کند؟
پوتین می گوید اروپا پس از تکمیل ساخت هاب گازی در ترکیه، خریدار گاز روسیه خواهد شد.
«نبیلا ماسرالی» سخنگوی جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه این ادعا، افزود: اکنون که شواهد کافی خود را جمع کرده‌ایم، کار در شورای اروپا با توجه به پاسخ روشن، سریع و محکم اتحادیه اروپا در جریان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در یک نشست خبری به اقدام ضد ایرانی اتحادیه اروپا واکنش نشان داد.
در ادامه ادعاها و گمانه‌زنی‌های مقامات و رسانه‌های غربی درباره احتمال استفاده روسیه از سلاح اتمی، سخنگوی مسئول سیاست خارجی اروپا تأکید کرد بدون شک اروپا به این حمله احتمالی پاسخ می‌دهد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و رئیس شورای اروپا همه پرسی الحاق مناطق شرقی اوکراین به روسیه را محکوم کردند و نتایج آن را ساختگی و غیرقابل قبول خواندند.
در میانه افزایش تنش‌های کلامی بین مقامات روسیه و کشورهای غربی، مقام اروپایی اعلام کرد اروپا کانال‌های ارتباطی با مسکو را قطع نمی‌کند، اما در شرایط کنونی گفت‌وگو با مقامات روسیه بی‌معنی است.
در میانه افزایش تنش‌های کلامی بین مقامات روسیه و کشورهای غربی، مقام اروپایی اعلام کرد اروپا کانال‌های ارتباطی با مسکو را قطع نمی‌کند، اما در شرایط کنونی گفت‌وگو با مقامات روسیه بی‌معنی است.
ولادیمیر پوتین در این نشست تلاش کشورهای غربی برای انزوای روسیه را محکوم به شکست و تهدیدی برای سراسر جهان خواند و گفت: «مهم نیست عده‌ای برای انزوای روسیه چقدر تلاش می‌کنند، چنین چیزی غیرممکن است.»
ولادیمیر پوتین در این نشست تلاش کشورهای غربی برای انزوای روسیه را محکوم به شکست و تهدیدی برای سراسر جهان خواند و گفت: «مهم نیست عده‌ای برای انزوای روسیه چقدر تلاش می‌کنند، چنین چیزی غیرممکن است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ