رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح آخرین وضعیت ماهواره خیام گفت: کالیبراسیون تصاویر خیام با سرعت در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخستین فضاپیمای روسی که پس از ۱۹۷۶ میلادی به سمت ماه سفر کرده، تصاویری از فضا را به زمین ارسال کرده است.
دفتر سخنگوی فراجا اعلام کرد هیچ سامانه‌ای برای ارسال تصاویر هنجار شکنانه مردم فعال نگردیده است.
ارسال تصاویر هنجار شکنان برای پلیس که این روزها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، از طرف دفتر سخنگوی فراجا تکذیب شد.
تلسکوپ فضایی اقلیدس که نزدیک به یک ماه پیش پرتاب شد، اولین تصاویر و داده‌های خود از کیهان را ارسال کرده است.
ساکت الهامی با انگیزه فراوان کار خود را در مس رفسنجان شروع کرده و این مساله از تصاویر ارسال شده از اولین تمرین نارنجی‌ها مشخص است.
سازمان فضایی چین، سفینه فضایی سرنشین دار Shenzhou-۱۶ را به مدار زمین ارسال کرد.
تصویر ارسالی جدید از مریخ توسط کاوشگر Perseverance را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
حیوانی که دچار این اختلال است معمولا تعادل کاملی در راه رفتن ندارد، زیرا عصب‌های دو مغز در هنگام ارسال دستور به عضو مورد نظر مرتب در حال درگیر شدن با یکدیگر هستند و حتی گاهی اوقات بعضی از حیوانات بدون آنکه به سمت مکان خاصی بروند بی‌هدف به صورت زیگزاگ حرکت می‌کنند.
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
معلمان شاغل در روستاهای سراسر کشور می‌توانند با همکاری دانش‌آموزان تصاویر خود را در جهت پربارتر کردن این صفحات برای مجلات رشد ارسال کنند.
تصاویر ارسالی از سوی رسانه ها نشان می دهد که پلیس پاکستان در تلاش برای بازداشت «عمران خان»، با هواداران وی درگیر شده است.
قابلیت شناسایی اهداف، ارسال تصاویر به صورت آنلاین، قفل اپتیکی بر روی هدف و انهدام دقیق اهداف زمینی جزو ویژگی‌های موشک «کروز هواپایه حیدر» است.
وزش شدید گرد وغبار در ۱۵ اسفند، شهر اردبیل را با وضعیت بحرانی روبرو کرد. وسعت دید در این شهر به قدری بود که معابر و ساختمان‌های شهر به سختی دیده می‌شد. در ادامه تصاویر ارسالی یکی از مخاطبان را از این وضعیت بحرانی می‌بینید:
حسن فیروزی پس از بازداشت در گفتگو با خبرنگار میزان ماجرای ادعا‌های پرتعداد پیرامون خود را شرح داد. او گفته که تمام مطالبی که درباره من در فضای مجازی منتشر شده و گفتند که در کما هستم را خود آن افراد به واسطه سهیل (ادمین یکی از صفحات معاند در فضای مجازی) در رسانه‌های معاند منتشر کرده بودند. پس از مدتی که از ارتباط من با سهیل گذشت او از من خواست عکس‌هایی که بدون لباس هستم را برای او ارسال کنم تا پروژه وارد فاز جدیدی شود. آن عکس‌ها را ارسال کردم و خود او با استفاده از نرم افزار روی بدن من آثار کبودی ایجاد کرد. وی در مورد چگونگی انتشار خبر ها‌ی جعلی و تصویر فتوشاپی از وی در بی بی سی و اینترنشنال گفت: آن‌ها به صورت مستقیم مطلبی از من قبول نمی‌کردند همه موارد و ارتباطات از طریق ادمین صفحه ضد انقلاب «فریاد آزادی» انجام میشد و هر چه ادمین این صفحه تایید می‌کرد بلافاصله در اینترنشنال و بی‌بی‌سی منتشر می‌شد.
فیروزی درخصوص تصاویر و فایل‌های صوتی منتسب به خود گفت: فایل‌ها را به درخواست و هدایت ادمین یک صفحه معاند به نام فریاد ازادی تهیه و برایشان ارسال می‌کردم. از آن جایی که عکس‌‎های من در شبکه‎های مجازی به صورت گسترده منتشر شده بود، سهیل ادمین صفحه‌ای که با آن‌ها در ارتباط بودم از من خواست تا دستورات و خواسته‎هایشان را اجرا کنم.
پیام‌رسان واتس‌اپ ارسال تصاویر با کیفیت اصلی را در نسخه‌های آینده خود امکان‌پذیر خواهد کرد.
نخستین کاوشگر ماه کره جنوبی تصاویری خارق العاده از ماه و زمین ارسال کرده است.
آموزش و پرورش مرودشت اعلام کرد: پرونده به هیئت رسیدگی به تخلفات ارسال شده معلم از رفتار خود ابراز پشیمانی کرده است.
فضاپیمای جونو ناسا به تازگی تصاویر واضحی از قمر اروپا را به زمین ارسال کرد که دقیق‌ترین تصاویر ثبت شده در ۲۰ سال گذشته است.
باشگاه پرسپولیس با ارسال تصاویر و اعتراض خود به کمیته داوران نسبت به پنالتی تیم هوادار معترض شد.
سالاریه رئیس سازمان فضایی گفت: تصاویر ارسالی از ماهواره خیام طی یک فرایند علمی نیاز به کالیبره شدن سنجنده‌ها دارد.
ماهواره خیام، تحت حاکمیت و بهره‌برداری جمهوری اسلامی ایران است و از ایستگاه‌های زمینی در خاک جمهوری اسلامی ایران هدایت و کنترل می شود که اطلاعات و تصاویر ارسالی آن نیز در همین ایستگاه‌ها دریافت خواهد شد. گفتنی است، به دلیل وزن بالای این ماهواره ایرانی، پرتاب آن به آژانس فضایی روسیه واگذار شده تا بوسیله ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب شده و در مدار قرار گیرد.
ماهواره خیام، تحت حاکمیت و بهره‌برداری جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، از ایستگاه‌های زمینی در خاک جمهوری اسلامی ایران هدایت و کنترل خواهد شد و اطلاعات و تصاویر ارسالی آن نیز در همین ایستگاه‌ها دریافت خواهد شد.گفتنی است به دلیل وزن بالای این ماهواره ایرانی، پرتاب آن به آژانس فضایی روسیه واگذار شده است تا بوسیله ماهواره‌بر سایوز به فضا پرتاب و در مدار قرار گیرد.
فیروزی با تاکید بر اینکه عرضه خودرو در بورس کالا می‌تواند قیمت‌ها را در بازار متعادل کند، اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به مکانیزمی که خودرو در بستر آن عرضه می‌شود، تنها نوعی رانت توزیع می‌شود و عملا مشتری واقعی که نیاز مبرم به خودرو دارد، با توجه به تعداد زیاد شرکت‌کنندگان شانس جندانی برای برد در قرعه‌کشی را ندارد، چرا که با این فاصله قیمتی خودرو در درب کارخانه و بازار آزاد، سود هنگفتی وجود دارد و بسیاری از افراد با توجه به تورمی که در جامعه وجود دارد، برای حفظ ارزش دارایی‌های خود اقدام به شرکت در پیش فروش خودرو می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ