سخنگوی سازمان فضایی ایران با انتشار تصویری گفت: در این تصویر که قبل از عید قربان و از فاصله ۵۰۰ کیلومتری زمین گرفته شده، حجاج در حال طواف دور کعبه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی دقایقی پیش تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.
تاریخ مشهد تصویری تاریخی از عنوان درجه های جدید و قدیم ارتش ایران را منتشر کرد./منبع: خبرآنلاین
یک میکروسکوپ (STEM (Scanning Transmission Electron Microscope می‌تواند در زمینه تاریک و در مقیاس 50pm حدود ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ بزرگنمایی داشته باشد. در حالی که میکروسکوپ‌های نوری محدود به مقیاس 200nm و بزرگنمایی کمتر از ۲۰۰۰ هستند.
باشگاه آلومینیوم اراک به صحنه گل پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتر اعتراض کردند.
جزایر مصنوعی زیبا در میان دریا، آسمانخراش‌های ساحلی سر به فلک کشیده، مساجد باشکوه، شهر‌هایی مدرن که از دل جنگل‌های مه‌آلود سربرآورده‌اند و رودخانه‌هایی بدون آلودگی که از میان آن‌ها عبور می‌کنند؛ این تصویر دلربا و خوشایندی است که هوش مصنوعی از آیندۀ سواحل شمالی ایران ارائه داده است.
چهره های مطرح ورزش، قهرمانان ایران و جهان و بسیاری از مسئولان و اهالی ورزش در ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع) با حضور در مساجد، تکیه ها و هیات ها به عزاداری و ارائه خدمات به مردم پرداختند
تصویری از رسول جعفریان، احمد مسجد جامعی و محمد جواد آذری جهرمی در منا ساعات پایانی مناسک حج منتشر شد.
تصاویری از گفت وگوی حسن روحانی و علی لاریجانی در مراسم ترحیم مادر اسحاق جهانگیری را مشاهده می‌کنید. روز گذشته، مراسم ترحیم مرحومه فاطمه بهرامی، مادر اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق رئیس جمهور در مسجد نور تهران برگزار شد.
تجمع‌های دوستانه چند نفر بین شیعه و سنی در مدینه النبی، تصاویری از وحدت و یکپارچگی در بین جامعه مسلمانان است؛ الگویی که باید از حج به سراسر دنیای اسلام منتقل شود. بابت همین، اینجا در شهر رسول الله اگر بحثی هم شکل بگیرد دو ویژگی دارد؛ یک دوستانه است، دو جهت رسیدن به حقیقت است. همین بصیرت و درکِ موضوع وحدت، سبب شده که شاهد شکل‌گیری اجتماع دوستانه شیعیان و اهل‌سنت در گوشه و کنار این شهر باشیم؛ درکنار هم می‌ایستیم، می‌نشینیم، اقامه نماز می‌کنیم و عکس یادگاری میگیریم.
ارتش اسرائیل تصاویری از حملات به مراکز آموزشی و ساخت سلاح حماس در نوار غزه منتشر کرد. منابع فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی دو پایگاه مقاومت فلسطین را در جنوب غرب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه با چند موشک هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در واکنش به حملات نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی بیش از ۱۵ راکت به سمت اراضی اشغالی به ویژه شهر سدیروت شلیک کرد.
عده ای از افراد به بهانه عید نیمه شعبان اقدام به برگزاری مراسم آتش بازی با استفاده از مواد منفجره و آتش زا کرده اند.
سازمان فضایی ایران به مناسبت نیمه شعبان و میلاد حضرت مهدی(عج)، اولین تصویر ‎ماهواره خیام از مسجد مقدس جمکران را منتشر کرد.
دیشب مراسم عروسی در مسجد مکی زاهدان برای ١٠٠زوج با حضور مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت برگزار شد.
برای اولین بار ویدئویی با کیفیت از سال ۱۳۲۳ اشغال ایران توسط متفقین منتشر شده است. در این ویدئو که برای اولین بار با کیفیتی بالا به نمایش در می‌آید، تصاویری کمیاب از تهران و ایران در زمان اشغال توسط ارتش‌های متفقین در سال ۱۳۲۳ را مشاهده می‌فرمایید. از جمله مکان‌های تصویربرداری شده در این ویدئو می‌توان به سر در باغ ملی، عمارت قزاق خانه، ساختمان اولیه بانک ملی در خیابان فردوسی، میدان توپخانه و عمارت بلدیه، موزه‌ی ایران باستان، مجلس شورای ملی در بهارستان و مسجد سپهسالار اشاره کرد. همچنین تصاویری از میدان‌های نبرد، رژه‌ی ارتش‌های متفقین، سربازان روس، انگیلیسی، امریکایی و فرانسوی، به همراه خودرو‌های زرهی ایشان دیده می‌شود. از دیگر اشخاص تصویربرداری شده در این ویدئو محمدرضا شاه پهلوی در سال‌های ابتدایی سلطنتش است که با فرماندهان نیرو‌های متفقین در کاخ گلستان گفتگو می‌کند.
شبکه ایران اینترنشنال با انتشار تصویری از بازی سپاهان و نفت مسجد سلیمان مدعی شده بود در این دیدار تبانی صورت گرفته است.
در روزهای اخیر عربستان شاهد باران های شدیدی بوده، امروز منابع محلی تصاویری از بارش باران در مسجدالحرام منتشر کرده اند.
تصاویری از آتش‌ گرفتن و فروریختن گنبد مسجدی در اندونزی رسانه ای شده است.
تصاویری از آتش‌ گرفتن و فروریختن گنبد مسجدی در اندونزی رسانه ای شده است.
رفیق حیات، رئیس انجمن مسلمانان احمدیه می‌گوید: «من خوش اقبال بودم که او را سه بار در کاخ ملاقات کردم. او انسانی گرم، بخشنده و مهربان بود.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.
حماس تاکید کرد که اقدام یک شهرک‌نشین صهیونیست به انتشار تصویر نیمه برهنه خود در محوطه‌های مسجد الاقصی، اقدامی بی‌سابقه است که موجب جریحه‌دار شدن احساسات و عواطف ملت فلسطین شده است.
تصاویری از حضور رئیس جمهور در مراسم شب دهم محرم‌الحرام در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری / جماران
تصاویری از حضور رئیس جمهور در مراسم شب دهم محرم‌الحرام در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری / جماران
نامی درمورد تخریب منازل مسکونی نیز گفت: در این مدت ۲۰ هزار منزل مسکونی دچار آسیب شده که ۱۳ هزار واحد به تعمیرات نیاز دارد و هفت هزار واحد نیز باید بازسازی کامل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ