رامین رضائیان با دریافت کارت زرد سعاد وفاپیشه شانس حضور در دیدار برابر فولاد خوزستان را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: عملیات «ربیع» یک عملیات دقیق بود که با هفتاد موشک و ده ها پهپاد انجام شد که نتیجه آن وارد آمدن آسیب جدی به بدنه گروهک های ضد انقلاب در اقلیم شمال عراق بود.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
خطای هند بی مورد گاوی بارسلونا را از یک ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی با ختافه محروم کرد.
لیگ برتر برای نساجی سخت شروع شد هرچند با یک ضربه سر در آخرین دقایق توانست شکست خانگی را تبدیل به مساوی کند.
آلن پولیدو، ستاره لیگ برتر فوتبال آمریکا، در جریان بازی جام اتحادیه به دلیل ضربه سر به مدافع حریف با کارت قرمز از زمین اخراج شد. مهاجم اسپورتینگ کانزاس سیتی در دقیقه ۳۰ بازی مقابل اف سی سینسیناتی با یرسون مسکورا درگیر شد و پولیدو به طرز عجیبی به شکلی بسیار تهاجمی واکنش نشان داد و با سر به صورت مسکورا ضربه زد. این حادثه درست در مقابل داور رخ داد که با عجله به سمت او رفت و پولیدو را اخراج کرد.
لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، تاکید کرد هدفی جز گلزنی به کروز آزول در لحظه‌ای که پشت ضربه ایستگاهی در دقیقه 4+90 ایستاد نداشت.
اتلتیک بیلبائو در دقایق اولیه دیدار مقابل رئال مادرید صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی با درخشش کورتوا نتوانست به گل برسد.
کاسمیرو در دقیقه 9 بازی برابر بورنموث با یک ضربه برگردان تماشایی شیاطین سرخ را پیش انداخت و همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند.
هُل دادن داورِ زن توسط بازیکن اوکراینی؛ این اتفاق در دقایق پایانی بازی رخ داد که سوفیا ریسون، داور زن مسابقه از اعلام ضربه پنالتی به سود پولیسه پس از افتادن یک بازیکن این تیم در محوطه جریمه حریف خودداری کرد. بازیکنان پولیسه سعی کردند تصمیم داور را به چالش بکشند که «چرواک» در میان ازدحام بازیکنان به شدت داور را از پشت هُل داد. باشگاه فوتبال ژیتومیر پولسیه قرارداد وادیم چرواک (مدافع) که در بازی لیگ دسته دوم اوکراین برابر متالورگ یک داور زن را هل داد، فسخ کرد.
سردار آزمون در دقیقه 92 موفق شد با یک ضربه سر تماشایی، دروازه شالکه را باز کند
پنالتی کویتی‌ها را فیصل الدخیل باتجربه به عابدزاده جوان زد، تا آن تیم شایسته علی‌رغم جسارت بالایش در دقیقه آخر بازی و روی یک ضربه پنالتی از کویت شکست بخورد و دوره المپیکی نشدن فوتبال ما بعد از دو دوره تحریم و این حذف بعد از المپیک مونترال ۱۹۷۶ همچنان ادامه داشته باشد.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه ۹۵ توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی‌اس‌جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
لیونل مسی در دیداری دراماتیک و در دقیقه 95 توانست با یک ضربه کاشته تماشایی گل برتری پی اس جی را به لیل بزند. تنها چند ثانیه برای بهترین بازیکن دنیا کافی بود تا ورق مسابقه را برگرداند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در یک هفته گذشته، ۷ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در کرانه باختری و قدس اشغالی به شهادت رسیده اند.
در دقیقه ۳۰ بازی روزبه چشمی بازی را به تساوی کشاند. این گل هم مثل گل گولسیانی روی یک حرکت ایستگاهی و با ضربه سر به ثمر رسید.
دروازه بان تیم ملی آرژانتین در آخرین دقایق فینال، تک به تکی را مهار کرد که کم از مهار ضربه دوم حریف در ضیافت پنالتی ها نداشت.
فیلم دوربین مداربسته خانه کتایون، تصویر قاتل را به‌وضوح ثبت و ضبط کرده است. در دقایق ابتدایی که قاتل به صحنه‌جرم می‌رسد، یک‌چاقو به وسط پارکینگ پرتاب می‌شود. قاتل، اما دوچاقوی دیگر هم در دست داشته است. آنطور که روان‌شناسان خانواده تخمین زدند و به اقوام کتایون توضیح دادند، قاتل با سه‌چاقو که نماد خودش و دوفرزندش بوده، راهی محل‌جرم شده و به نیت ۱۷سالی که با مقتول زندگی کرده، ۱۷بار به او ضربه می‌زند، آن هم درست در روزی که سالگرد عقدشان بوده است.
فغانی در آخرین دقایق قضاوت بی‌دردسر خود، یک ضربه پنالتی اعلام کرد که حسابی جنجالی شد.
مهدی طارمی با یک ضربه و گل تماشایی دروازه پیکفورد را گشود تا از فضای سنگین روی تیم ملی اندکی کاسته شود.
روبرت لواندوفسکی در دقایق اولیه دیدار بارسلونا مقابل آلمریا پشت ضربه پنالتی ایستاد ولی نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند.
مهدی طارمی ستاره ایرانی باشگاه پورتو که در روزهای اخیر با برخی انتقادات مواجه شده بود، در دیدار پورتو - چاوز در همان دقیقه سوم بازی با یک ضربه سر دقیق و تماشایی گل اول تیمش را به ثمر رساند.
فولاد در عرض بیست دقیقه و از یک روش مشابه به دو ضربه پنالتی دست یافت تا با گل کردن آنها 2-0 از تراکتور پیش بیافتد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که در جلسه این کمیسیون نمایندگان وزارت اطلاعات، گزارش دقیقی از دستگیری یک تیم تروریستی وابسته به رژیم صهیونیستی ارائه کرد که با هدف ضربه به یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور وارد ایران شده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ