دنی کارواخال معتقد است هر فوتبالیست بزرگی توانایی بازی در رئال مادرید را ندارد و باید ذهنیتی قوی داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید، حضور در این تیم را باعث پیشرفت قابل توجه بازی‌اش دانست.
امشب رئال مادرید کار خود در لالیگا 24-2023 را از سن مامس و بازی برابر اتلتیک بیلبائو بدون حضور شماره 9 خود شروع خواهد کرد.
گرت بیل گفت در رئال مادرید با هیچکس مشکلی نداشته و به مرور زمان با بالا رفتن سنش یاد گرفته که چطور با فشار بازی در رئال و هو شدن کنار بیاید.
رئال مادرید در هفته پایانی لالیگا در مقابل اتلتیک بیلبائو به تساوی 1-1 رسید و با توجه به تساوی اتلتیکو مادرید در بازی همزمان با ایستادن در رتبه دوم به کار خود در لالیگا پایان داد.
گرام سونس مطمئن است که سیتی در بازی برگشت رئال را حذف خواهد کرد و در فینال نیز کار راحتی برای پیروزی خواهد داشت.
جک گریلیش اطمینان دارد که منچسترسیتی در بازی برگشت برابر رئال توقف‌ناپذیر خواهد بود و بسیار بهتر از برنابئو کار خواهد کرد.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از بازی امشب مقابل سیتی تاکید کرد که شاگردانش می دانند در چنین بازی های بزرگی چه باید بکنند.
هیچ جشن قهرمانی برای رئال مادرید در کار نیست و بازیکنان امروز ساعت 16:30 به وقت تهران باید در کمپ تمرینی والدبباس حاضر شوند.
گوتی، اسطوره رئال مادرید، ترسی از سیتی ندارد و معتقد است رئال امسال کار راحت‌تری برابر این تیم خواهد داشت.
میلیتائو، مدافع برزیلی رئال مادرید، در آستانه بازی فردا با چلسی در لیگ قهرمانان می‌گوید تیمش باید تنها برای پیروزی به میدان برود چون هر خواسته دیگری کار را برای رئال پیچیده خواهد کرد.
کپا معتقد است فردا شب برابر رئال باید وینیسیوس را تیمی مهار کنند و برای این کار برنامه مشخصی نیز دارند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از پیروزی مقابل کادیز تاکید کرد تیمش در بهترین شرایط ممکن برای بازی برگشت با چلسی آماده است.
داوید آلابا معتقد است هرگز نباید چلسی را دست کم گرفت و در بازی فردا از دقیقه یک باید جدی و پرفشار کار کنند.
ژاوی در نشست خبری ال‌کلاسیکو گفت که رئال شانس بیشتری برای پیروزی و رفتن به فینال دارد و اینکه جبران شکست 0-1 بازی رفت برای رئال کار دشواری نیست.
کارلو آنچلوتی با وجود پیروزی 2-5 برابر لیورپول در بازی رفت معتقد است فردا در بازی برگشت کار رئال دشوارتر است.
بارسلونا پنجشنبه شب در بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری موفق شد رئال را با ارائه یک بازی کاملا دفاعی، 0-1 شکست دهد. دیه‌گو سیمئونه دیروز به این سبک بازی بارسا کنایه زد.
پپ گواردیولا در نشست خبری بازی با لایپزیش گفت که هیچ فشاری برای قهرمانی در لیگ قهرمانان روی خودش حس نمی کند و تنها رئال است که هر سال از آن توقع قهرمانی دارند.
دنی کارواخال معتقد است هر فوتبالیست بزرگی توانایی بازی در رئال مادرید را ندارد و باید ذهنیتی قوی داشت.
مانوئل پیگرینی، مربی رئال بتیس، معتقد است که در سوپرجام و در صورت مساوی شدن بازی در 90 دقیقه قانونی، کار باید به ضربات پنالتی کشیده شود.
کریم بنزما که قرار بود امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شود، بازهم در سالن بدنسازی و به صورت انفرادی کار کرد تا احتمال غیبتش در بازی برابر کادیز قوت بگیرد.
فدریکو والورده در بازی امشب رئال مادرید برابر لایپزیش و در حالی که کار کهکشانی ها گره خورده بود، توانست در دقیقه 81 گل اول را بزند و مسیر برای پیروزی رئال را هموار کند.
کاسمیرو در بازی روز گذشته برابر آرسنال بازهم روی نیمکت منچستریونایتد بود و به نظر کار دشواری برای رسیدن به ترکیب ثابت شیاطین سرخ داد.
آنتونیو رودیگر و اورلین شوامنی، خریدهای جدید رئال، شب گذشته در بازی برابر آلمریا مطابق انتظارات کار نکردند.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید بازیکنان جدید فشار بازی برای این تیم را به خوبی حس کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ