عکسی از استتار پلنگ که نشان می‌دهد این حیوان در استتار خودش تا چه اندازه توانمند است. به جرات می‌توان گفت که نمی‌شود او را دید. اگر موفق به دیدنش نشدید به پایین صفحه مراجعه کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی عبدی دقایقی پیش تهران را به مقصد تبریز ترک کرد.
تاریخ مشهد تصویری تاریخی از عنوان درجه های جدید و قدیم ارتش ایران را منتشر کرد./منبع: خبرآنلاین
اگر قصد خرید یک لپ تاپ خارق‌العاده برای لذت بردن از گیم‌های مختلف را دارید، در این مقاله با معرفی قدرتمندترین لپ تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۳ با ما همراه باشید.
یک میکروسکوپ (STEM (Scanning Transmission Electron Microscope می‌تواند در زمینه تاریک و در مقیاس 50pm حدود ۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰ بزرگنمایی داشته باشد. در حالی که میکروسکوپ‌های نوری محدود به مقیاس 200nm و بزرگنمایی کمتر از ۲۰۰۰ هستند.
باشگاه آلومینیوم اراک به صحنه گل پرسپولیس در اولین دیدار لیگ برتر اعتراض کردند.
اخیرا تصویر ویدیویی کوتاهی در فضای شبکه اجتماعی توییتر پر شده است که نشان می‌دهد گاو و مار کبری با یکدیگر دوست‌اند و بازی می‌کنند.
یکی از میدان‌های تهران که حوادث بسیاری دیده میدان فردوسی است.
تصویری منتشر شده از قالیباف، رئیس مجلس در حرم امام رضا(ع) مورد توجه کاربران قرار گرفته است.
بررسی آخرین قرارداد اسپانسری باشگاه استقلال که پاییز سال گذشته به پایان رسید نشان می دهد آبی‌پوشان در ۹ ماه اخیر بدون حامی مالی و البته بدون درآمدزایی در رقابت های لیگ برتر شرکت کرده‌اند.
تصویری از گریه بازیگر نقش شمر در یک تعزیه در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است.
کاربری به نام نصیر این عکس را به اشتراک گذاشته: “حتی اگه مکالممون متوقف شد… برام یه آهنگ بفرست”/منبع:برترین‌ها
پایگاه خبری «چند ثانیه» تصویری جالبی از حرم امام رضا (ع) در هوای آلوده مشهد منتشر کرد.
در ادامه این مطلب می‌توانید دو تصویر قدیمی و جالب از میدان امام حسین (ع) که در دهه ۵۰ فوزیه نام داشت، را مشاهده کنید.
تصویری جالب از چنار معروف امامزاده صالح در تهران؛ یک قرن قبل
این ساختمان هنوز هم پابرجاست و در ضلع غربی میدان تجریش قرار دارد.
بابک موسوی عکاس حیات وحش تصویری جالب از یک پلنگ ایرانی را منتشر کرد.
مارک زاکربرگ، رئیس کمپانی متا، پس از تمرین با ستارگان UFC آمادگی بدنی بالای خودش را نشان داد.
بعد از گذشت چهار سال از دیدار دو آقای گل سابق، این دو مهاجم سرشناس سرنوشت های متفاوتی پیدا کردند.
کهکشان UGC ۱۱۸۶۰ در فاصله ۱۸۴ میلیون سال نوری از ما در صورت فلکی «اسب بزرگ» (Pegasus) قرار دارد و ظاهر بدون مشکل آن فریبنده است. این کهکشان اخیرا میزبان یک انفجار ستاره‌ای پرانرژی و تقریبا غیرقابل تصور بود.
آن روزها که اینترنت نبود، اسامی قبول شدگان در کنکور را در روزنامه‌ سنجش منتشر می‌کردند.
مدل‌های هوش مصنوعی مولد عکس در اینترنت بسیار محبوب شده‌اند و حتی برخی از عکس‌های تولیدشده توسط آن‌ها برترین جوایز در حوزه عکاسی را هم دریافت کرده‌اند. برای ایجاد تصاویری زیبا با این مدل‌ها لازم نیست هنرمند یا عکاسی بااستعداد باشید. اگر قبلاً از چت بات‌های هوش مصنوعی مثل ChatGPT یا بینگ استفاده کرده باشید، از ابزار‌هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد نیز می‌توانید به‌راحتی استفاده کنید تا تصاویری خارق‌العاده بسازید.
در اینجا تصاویری بزرگنمایی‌شده و حیرت‌انگیز از انواع مختلف مورچه‌ها را ملاحظه می‌کنید؛ عکس‌هایی که این جانوران کوچک را به موجوداتی هیولاوار شبیه کرده‌اند.
دوربین رنگی نبوغ که دارای وضوح بالایی است، ۲۲ درجه زیر افق زاویه دارد. بنابراین، تصاویری که از بالگرد ۱.۸ کیلوگرمی به ناسا ارسال شده‌اند، در درجه نخست روی زمین مریخ متمرکز شده‌اند و به دنبال ویژگی‌های زمین‌شناسی جالب و موانع احتمالی پیش رو هستند.
از این ترفند استفاده کنید بدون اینکه دوستتان ببیند شما دارید انجام می‌دهید. سپس اجازه دهید خود موز را پوست کند و ببینید که از قبل بریده شده بیرون آمده است. آن‌ها فکر می‌کنند که شما یک ترفند جادویی انجام داده اید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ