یک چت‌بات دستیار شخصی مجازی می‌تواند کارمندان باتجربه را برای انجام پروژه‌های مختلف یا فرآیند‌های تولیدی، راهنمایی کرده، محتوای دست‌اول و ایده‌هایی خلق کند و همچنین به انجام تحقیقات و توسعه محصولات و خدمات جدید کمک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۱۹ مرداد تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز ۲هزار و ۱۰۵نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۲۸نفر اکنون بستری هستند.
شاگردان ژابی آلونسو موفق به کسب پیروزی پُر گل در نخستین بازی جام حذفی شدند.
پیراهن فصل جدید پرسپولیس با قیمت سه میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.
حسین شهریاری می‌گوید صندوق حمایت از پیشکسوتان کلا ۷۵ میلیارد تومان بودجه سالیانه دارد و امکان کمک ۱۵۰ میلیاردی نخواهد داشت.
بندرعباس - با حضور سرلشکر حسین سلامی سامانه‌ها و تجهیزات راهبردی جدید نیروی دریایی سپاه در حوزه‌های موشکی، پهپادی و جنگ الکترونیک رونمایی و به توانمندی های این نیرو الحاق شد.
باشگاه استقلال فرم بودجه فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود را به سازمان لیگ ارسال کرد.
مدیرکل دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش توضیحاتی درباره وضعیت جسمانی آذر و توران دو توله یوز ماده آسیایی ارائه داد.
در پی موج جدید وزش باد در منطقه سیستان از ۲۷ تیرماه تاکنون در پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز یک هزار و ۵۸۰ نفر از مردم این منطقه‏ راهی بیمارستان و مراکز درمانی شدند که از این تعداد ۱۰۲ نفر اکنون بستری هستند.
هواداران النصر با به راه انداختن یک توفان توییتری، اعلام کردند که تمایلی به جذب لوئیس کاسترو ندارند.
مک پروی جدید اپل با تراشه قدرتمند M۲ اولترا و قیمت ۷۰۰۰ هزار دلار (حدود ۳۵۰ میلیون تومان)، از هفته آتی در دسترس خریداران قرار خواهد داشت.
شورای قیمت گذاری محصولات اساسی کشاورزی در پایان هفته گذشته برای قیمت گذاری گندم جلسه مجدد برگزار کرده و احتمالا قیمت جدید ۱۵ هزار تومان خواهد بود.
قیمت جدید گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی تعیین شد و این عدد احتمالا ۱۶ هزار تومان باشد.
پس از پایان نام نویسی، اولا اولویت بندی متقاضیان انجام می‌شود و دوما با توجه به برنامه تولید نسبت به زمان بندی خودروی درخواستی به متقاضی اقدام می‌شود.
در واقع ChatGPT یک ابزار پردازش زبان طبیعی (NLP) است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از زبان طبیعی با الگوی خانواده زبان‌های بزرگ GPT-3، تعامل کنند. این مدل روی حجم گسترده‌ای از اطلاعات آزموده شده است تا بتواند به طیف وسیعی از سوالات ورودی، پاسخ‌های انسان‌گونه بدهد.
جدیدترین فیلم از ۲ توله ماده یوز پارک ملی توران منتشر شد.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
«آذر» و «توران» دو توله یوزپلنگی که اواسط آذرماه از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند را مشاهده کنید.
مازیار زارع با بلوز مشکی و نگاه عمیقش به گوشه و کنار زمین سیروس قایقران، یکی از تصاویر جذاب لیگ در سال جدید است.
قیمت سکه طرح جدید امروز شنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۷۷ هزار تومان رسید.
لیورپول در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان شکستی تلخ را تجربه کرد و در خانه ناپولی بازی را با نتیجه 4-1 واگذار کرد.
قیمت سکه طرح جدید امروز چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت سکه طرح جدید امروز سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ