وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون حدود یک میلیون فرصت شغلی و بیمه شده جدید ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۶ هزار و ۷۷۷ دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.
در رأی‌گیری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، یک میلیون و ۹۲۰ هزار و ۵۳ نفر شرکت کردند.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: حدود یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن کالای متروکه در گمرکات کشور وجود دارد که بخشی از این کالاها، کالاهای اساسی است.
عضو هیأت علمی گروه شیلات دانشگاه گیلان گفت: ماهیان جنس گارا از حدود بیست میلیون سال قبل از شرق آسیا منشاء گرفته‌اند و به تدریج قلمرو پراکنش خود را به سمت غرب گسترش داده‌اند. انتخاب نام «رضا» برای این ماهی با اتفاق نظر محققین همکار در تیم تحقیقاتی ما صورت گرفت.
رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی کمیته امداد از ثبت حدود یک میلیون درخواست نیازمندی در سامانه هوشمند امداد(سها) خبر داد.
حدود یک میلیون و 600 هزار هوادار متقاضی خرید بلیت بازی دوستانه آرژانتین و پاناما بودند.
مشهد ـ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: در خراسان رضوی سالانه حدود یک میلیون تن علوفه از سطح مراتع تولید می‌شود.
معاون شهرسازی و معماری وزارت راه و شهرسازی گفت: حدود ۷۴ هزار هکتار بافت فرسوده در محدوده شهری در کشور داریم که یک میلیون و ۴۰۰هزار واحد ناپایدار در آن قرار دارد.
رئیس کمیته امداد گفت: حدود ۱.۵ میلیون سالمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که در زمان وقوع سوانح و حوادث طبیعی نیازمند کمک فوری هستند.
وزیر صمت گفت: شما دیدید برای یک نوع خودرو که ۱۰ هزار تا عرضه می‌شد حدود دو میلیون تقاضا می‌آمد. آیا واقعا دو میلیون متقاضی خودرو داریم که پاسخ خیر است. این نشان می‌دهد طرف تقاضا، یک هیجانی دارد. ما آشفتگی در بازار داریم که بخشی از آن با عرضه بیشتر خودرو و بخشی دیگر با انتظام بخشی و قواعد مالیاتی قابل حل است.
کیهان: تجربه حدود ۱۵ ماه گذشته نشان می‌دهد پروژه نهضت ملی مسکن، دست‌کم با چهار کاستی شامل زمین مرغوب و قابل ساخت، تسهیلات بانکی، آورده متقاضیان و اشتباهات در برنامه‌ریزی مواجه بوده است. تورم مصالح ساختمانی نیز دائماً برآورد‌ها از قیمت تمام شده را تغییر داده است.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی حدود یک میلیون نفر معلم کار سختی است، اما با جدیت در حال عملیاتی شدن است.
عمارت والدین دیگو مارادونای فقید در حدود یک‌میلیون دلار فروخته شد.
عباسی اصل گفت: دستکم یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن با میانگین پیشرفت حدود ۳۰ درصد در حال اجرا است.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره ۶ ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
یک منبع آگاه یمنی اعلام کرد حجم نفت و گاز غارت شده از یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی در طول دوره 6 ماهه آتش بس یمن، برای پرداخت حقوق یک سال همه کارمندان دولت کفایت می کند.
سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: یک میلیون نفر در ایران یعنی ۲۰ برابر آنچه که امروز به صورت رسمی در بنیاد ملی نخبگان شناخته‌ایم، جز زیست بوم نخبگانی ایرانی هستند.
وزارت جهاد کشاورزی از آغاز فصل خرید گندم تاکنون حدود یک میلیون و ۴۱۱ هزار محموله گندم به ارزش ۷۶۰ هزار و ۱۲۵ میلیارد ریال را از کشاورزان خریداری کرده است.
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: با ۳۳ دوربین حدود ۲ هزار کیلومتر از جنگل‌های کشور را رصد می شود و به زودی ۵۰ دوربین دیگر هم اضافه خواهد شد.
سخنگوی فراجا بیان کرد: سرقت یک آسیب اجتماعی است و برخی افراد برای امرار معاش چاره‌ای جز سرقت ندارد به عنوان مثال معتادان متجاهر چاره‌ای جز سرقت ندارند و از این رو سرقت‌های خرد افزایش یافته و این موضوع باعث تنش‌های اجتماعی و کاهش احساس امنیت می‌شود.
سرپرست سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور گفت: بر اساس برآورد این سازمان، میزان بیابان‌زایی در ایران سالانه حدود یک میلیون هکتار است.
باشگاه پرسپولیس سرانجام قرارداد یورگن لوکادیا مهاجم هلندی خود را منتشر کرد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های دولت در زمینه اختصاص زمین و تامین منابع مالی گفت: تاکنون حدود یک میلیون و چهارصد هزار واحد زمین برای ساخت مسکن آماده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ