رئیس جمهور گفت: امام بزرگوار حقیقتاً هویت ملی این ملت و دین را احیا کردند و حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باعث افتخار من است که بتوانم صدای بخشی از جامعه در رسانه ملی باشم و اصولا هویت رسانه ملی را در همین تکثر مردم محور می‌دانم. اما واقعیت آن است که احساس می‌کنم در موقعیت حاضر، حضور من به جای آنکه سبب ساز نشاط و یا امید باشد، دستمایه‌ی تشویش ذهن مخاطب و تشدید دو قطبی‌های غم‌انگیز خواهد شد. آفت بزرگ برای کشور عزیزمان همین حاشیه‌ها و دو قطبی سازی‌ها و … است.
تولیت مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: فضای مجازی، واقعیت دنیای ما است و چه بخواهیم و چه نخواهیم وجود دارد لذا ستیز آن سر به صخره کوفتن است.
دبیر همایش امام خمینی (ره) احیا گر هویت ایرانی گفت: امام هیچ وقت مخالف هویت ایرانی نبود و برخی می‌خواستند ملت را در مقابل دین قرار دهند ولی امام خط بطلانی روی این موضوع کشید.
شهر به شهر می‌چرخیدم. با هویت جعلی کار می‌کردم. بعد متوجه شدم که عکس مرا در روزنامه‌ها منتشر کرده‌اند. از ترسم، قاچاقی به افغانستان رفتم. اما در آنجا هم نتوانستم بمانم. در این مدت حتی از همسرم هم خبر نداشتم. به همین دلیل چند وقت قبل به امید اینکه آب‌ها از آسیاب افتاده و دیگر پلیس دنبالم نیست، به تهران برگشتم و با هویت جعلی در یک جگرکی مشغول به‌کار بودم که دستگیر شدم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایام نوروز سه سال گذشته برای رعایت توصیه‌های بهداشتی جلوگیری از گسترش بیماری کرونا به مشهد سفر نکردند و سخنرانی نوروزی یکم فروردین سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ به صورت زنده و تلویزیونی برگزار شده بود.
رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: انفجار ناشی از آتش‌سوزی سبب تخریب دیوار و سقف این آزمایشگاه شده اما آتش به بخش های دیگر سرایت نکرده است.
رییس دانشکده شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان ادامه داد: انفجار ناشی از آتش‌سوزی سبب تخریب دیوار و سقف این آزمایشگاه شده اما آتش به بخش های دیگر سرایت نکرده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر آشتیانی عضو دفتر حضرت امام به جماران گفت: ما باید حتماً دست به یکسری اصلاحات بزنیم. چه بخواهیم و چه نخواهیم باید یک سری اصلاحات را انجام دهیم. احزابی که شناسنامه‌دار هستند و نظام را قبول دارند باید با هم گفتگو کنند. حساب خارج‌نشین‌ها مشخص است. آن‌ها از روز اول با نظام جمهوری اسلامی مخالف بودند. به نظرم اکثریت مردم ایران اصل نظام را قبول دارند. آن‌ها اسلام و مملکتشان را دوست دارند و به دنبال آن نیستند که نظام تغییر کند. ما باید با خارج‌نشین‌ها برخورد کنیم و هویت آن‌ها را برای ملت مشخص کنیم. هویت بعضی از این خارج‌نشین‌ها که آرزوی نابودی نظام را دارند برای ملت مشخص نیست.
مدیر عامل توییتر در توییت جدید خود، فرایند احراز هویت جدید را «دردناک، اما ضروری» توصیف کرد. نکته قابل توجه دیگر اینکه علامت‌های تأییدیه حساب‌ها در رنگ‌های بیشتری نیز در دسترس قرار خواهند گرفت و تیک حساب شرکت‌ها به رنگ طلایی، حساب‌های دولتی به رنگ خاکستری و حساب‌های شخصی به رنگ آبی اصلی نمایش داده خواهند شد.
محمد رضایی مدیرکل امنیتی استانداری کردستان گفت: هنوز هویت ضاربین این شهروند مریوانی مشخص نشده است، اما آنچه به نظر می‌رسد از عوامل ضدانقلاب بوده که از این فرصت اتفاقات اخیر سوءاستفاده کرده‌اند.
رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی، هویت بخشی به دانشگاه‌ها، مراکز علمی و ملت ایران بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: علیرغم اینکه در قانون پنجره واحد هوشمند سازی گفته شده که احراز هویت نیاز نیست اما در صفحه شهرداری تهران باید احراز هویت صورت گیرد.
حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران بیان کرد: کسانی که کمترین شناختی از این دو نهاد قدرتمند و بازوان توانای انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند، می‌دانند که در حقیقت ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
امام جمعه موقت تهران در واکنش به تلاش دشمنان نظام اسلامی برای تفرقه‌افکنی میان نیروهای مسلح، گفت: ارتش، سپاه و بسیج یک حقیقت هستند با چند نام و در واقع یک هویت واحد دارند.
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
وزیر امور خارجه با اشاره به سند ٢٠٣٠ گفت: قرار بود این سند در حوزه آموزش باعث همبستگی جهانی باشد اما با نادیده گرفتن هویت و واقعیت های فرهنگی کشورها آنها را در این حوزه دچار مشکل کرده است و از این رو جمهوری اسلامی ایران بر اساس قوانین داخلی و فرهنگی خود به این سند نگاه می کند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، معتقد است این تیم هویتش را پیدا کرده است اما هنوز جای پیشرفت دارد.
به مناسبت هفته دولت، رئیس‌جمهور و اعضا هیئت دولت سیزدهم صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اعضاء هیئت دولت سیزدهم با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی(ره) با رهبر انقلاب دیدار کردند.
رئیس دانشگاه دفاع ملی عراق و هئیت همراه او با حضور در دانشگاه جامع امام حسین (ع) با رئیس دانشگاه جامع امام حسین (ع) دیدار و گفتگو کردند.
رسانه‌های آمریکایی در گزارش‌هایی به هویت هادی مطر، ضارب سلمان رشدی پرداخته اند. طبق این گزارش ها، او متولد کالیفرینا است، اما اخیرا به نیوجرسی نقل مکان کرده بود. پدر و مادرش لبنانی هستند و در آنجا متولد شده اند. آن‌ها پیش از تولد هادی مطر از یک روستای مرزی به نام یارون در جنوب لبنان به آمریکا مهاجرت کرده اند.
اگرچه پلیس انگلیس هویت این فرد را مشخص نکرده، اما شبکه بی بی سی اعلام کرد فرد بازداشت شده «ایین دیویس» (Aine Davis) بوده است.
بر اساس شنیده‌ها فرهادی همچنان مخارج هئیت عزاداری پدرش برای امام حسین(ع) را در خمینی شهر تامین می‌کند و در هر کجای دنیا فیلم بسازد به صورت مشخص از قوانین عرفی و شرعی جمهوری اسلامی عدول نکرده و هیچ‌گاه با پخش ‌کنندگان و تولید کننده آثار سینمایی که عنادی با جمهوری اسلامی داشته‌اند، همکاری نکرد. فرهادی علی رغم پیشنهادات فراوان در آمریکا، تمایلی از خودش برای همکاری با استودیو‌های هالیوودی نشان نداد تا همچنان بر اساس پارامترهای عرفی خودش فیلم بسازد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ