سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: بهتر است لایحه بودجه ۱۴۰۲ را تا پایان سال بررسی و تصویب کنیم و سال بعد برنامه هفتم توسعه در مجلس رسیدگی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: مقایسه لایحه برنامه هفتم توسعه با سایر برنامه‌های توسعه نشان می‌دهد که با نگاهی بهتر نسبت به حوزه زنان و خانواده تدوین شده است.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، گفت: مقایسه لایحه برنامه هفتم توسعه با سایر برنامه‌های توسعه نشان می‌دهد که با نگاهی بهتر نسبت به حوزه زنان و خانواده تدوین شده است.
درحالیکه برنامه مسابقات فصل آینده لالیگا اعلام نشده است رسانه‌های اسپانیایی به برنامه دو هفته اول رقابتها دست پیدا کردند.
باقری بنابی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دوستان باید در رفتار‌های خود تجدید نظر اساسی کنند و بهتر است به‌عنوان مشاور، تجربیات خود را مطرح کنند. اگر این‌ها در ویترین جامعه باشند باعث می‌شوندکه جوانان ما نسبت به آینده ناامید شوند.
شهریار افندی زاده با اشاره به برنامه ریزی همه جانبه وجامع برای ارائه خدمات شایسته درجابه جایی زائرین اربعین ازفراهم‌آوری امکانات مقتضی درشبکه راه‌های مواصلاتی باهدف ارتقای سطح ایمنی خبر داد.
برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در شرایطی اعلام شد که سازمان لیگ هنوز نتوانسته تقویم مشخصی برای این مسابقات داشته باشد.
برنامه مسابقات هفته بیست و سوم تا بیست و ششم لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام شد.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت:ما به عنوان پلیس با ادغام شماره‌های امدادی موافق هستیم و باید ببینیم کدام شماره بهتر است به عنوان شماره واحد امدادی معرفی شود.
رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه از چالش‌های فدراسیون برای انتخاب سرمربی خبر داد.
دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بانوان روز پنج‌شنبه ششم بهمن‌ماه با دو دیدار در شهرهای تهران و گنبد پیگیری می‌شود.
هندبالیست جوان تیم ملی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی بهتر روند موفقیت های این رشته در جهان ادامه داشته باشد.
هندبالیست جوان تیم ملی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی بهتر روند موفقیت های این رشته در جهان ادامه داشته باشد.
نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: فعلاً لایحه بودجه ۱۴۰۲ در مجلس اعلام وصول نمی‌شود تا تکلیف برنامه مشخص شود، اما بهتر است دولت و مجلس تعامل کنند و برنامه ششم تمدید شود.
معاون امور زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای اصلاح اجرای الگوی کشت در تمام استان‌های کشور تقریبا ۱۵ محصول اساسی را در دستور کار قرار دادیم.
در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران، استقلال توانست با ارائه نمایشی بهتر از سد نساجی عبور کند و فاتح این جام شود.
مدافع چپ پای مس کرمان مدعی است که این تیم با اضافه شدن نفرات خارجی که کادرفنی روی برنامه اقدام به جذب آنها کرده، کیفیت بهتری را در ادامه مسابقات به جا خواهد گذاشت.
یحیی گل‌محمدی می‌گوید هیچ مشکلی با برنامه تیم ملی برای سه روز تمرین در هفته ندارد.
ما برنامه ویژه‌ای برای حمایت از پلتفرم‌ها و ظرفیت‌های داخلی پیش‌بینی کردیم تا زیرساخت‌های سخت افزاری و ظرفیتی تقویت شود تا بتوانند خدمات موردنیاز مردم را باکیفیت و پرسرعت تامین کنند؛ در دو هفته اخیر که محدودیت‌ها با توجه به شرایط امنیتی کشور اعمال شده است، ما تمام تلاش شبانه‌روزی خود را برای ارتقای کیفیت آن‌ها به کار بردیم، ظرفیت‌های داخلی اصلا قابل مقایسه با گذشته نیستند
محسن خلیلی می‌گوید با یک برنامه پنج ساله به دنبال جایگاه بهتر پرسپولیس در رده‌های پایه و همچنین پرورش بازیکن برای تیم بزرگسالان خواهد بود.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد برنامه جدید اردوی تیم ملی دیر به دست او رسیده است.
هافبک جوان پیکان از برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر هفته ششم و استراحت کمتر تیم خود گلایه کرد.
برنامه مسابقات هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران پیش از اردوی تیم ملی اعلام شد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی نسبت به تغییر در کابینه دولت سیزدهم واکنش نشان داد و گفت: همه مشکلات ما با جابه‌جا کردن افراد حل نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ