قیمت در بازار خودرو اندکی تغییر کرده است و قیمت خودروهای پر متقاضی اندکی در مقایسه با روز گذشته افزایش یافتند. همچنین روز گذشته خبر مهمی درباره واردات خودرو منتشر شد که می تواند بر روی بازار خودرو تاثیرگذار باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: تحویل خودرو در سال ۱۴۰۳ با قیمت روز است اما این افراد که در نوبت امسال نیستند می‌توانند انتخاب خود را به موارد دیگر تغییر دهند.
۵ روز از انتشار خبر افزایش قیمت خودرو می گذرد اما با توجه به عدم اعلام جزئیات، نه تنها مصرف کنندگان بلکه تولیدکنندگان که قرار است امسال ۱.۶ میلین خودرو تولید کنند در بلاتکلیفی به سر می برند.
وزارت صمت با صدور اطلاعیه‌ای، جزئیات طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی برمبنای فرآیند نوبت‌دهی را اعلام کرد.
طبق مصوبه روز گذشته مجلس، میزان رقابت بر سر قیمت خودرو در بورس‌کالا نهایتا ۲۰ درصد بالاتر از قیمت پایه می‌تواند باشد.
مسلما یک روز سخن گفتن از قرعه کشی و افتتاح حساب وکالتی و روز دیگر تاکید بر عرضه خودرو در بورس کالا، مردمی که متقاضی واقعی خرید خودرو آن هم در هفته‌های پایانی سال هستند را بسیار نگران کرده و از تیم اقتصادی دولت انتظار تصمیم نهایی در این باره را دارند.
تلاطم قیمتی در بازار خودرو که طی یک و نیم ماه گذشته شروع شده بود، در سه روز گذشته قدری کمتر شده و به تناسب کاهش نسبی قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت خودرو نیز دستخوش تغییراتی جزئی شده است.
بررسی ها از آخرین وضعیت قیمت خودرو نشان می‌دهد که قیمت ها همچنان روند صعودی داشته و طی ۹ روز (از ۲۷ آذر ماه تا ۶ دی ماه) میانگین ۱۰ تا ۵۵ میلیون تومان گران شده است.
اگرچه دیروز وزارت صمت دیروز وعده کاهش قیمت های کاذب در بازار داد اما بررسی ها نشان می دهد قیمت خودرو همچنان دچار تلاطم بوده و طی ۵ روز میانگین بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان گران شده است.
همین یک سال پیش بود که وزیر صمت وعده داده بود که قیمت خودرو در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۵ درصد کاهش پیدا خواهد کرد. اما نه تنها وعده آقای وزیر محقق نشد بلکه حالا یک ماهی است که بازار با شتاب زیاد روند صعودی خود را طی می‌کند. به طوری که تنها در فاصله یک روز قیمت‌ها بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و در مجموع طی یک هفته، این افزایش بین ۳۰ تا ۵۵ میلیون تومان بوده است
قیمت خودروی تولید داخل امروز یکشنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز پنجشنبه ۲۴ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته افزایش یافت.
قیمت خودروی تولید داخل امروز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز دوشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته باز هم دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز یکشنبه ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز شنبه ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته باز هم دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز جمعه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته باز هم دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز پنجشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دچار نوسان شد.
قیمت خودروی تولید داخل امروز چهارشنبه ۱۶ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز سه‌شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته ثابت ماند.
قیمت خودروی تولید داخل امروز دوشنبه ۱۴ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته افزایش یافت.
قیمت خودروی تولید داخل امروز یکشنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته کاهش یافت.
قیمت خودروی تولید داخل امروز شنبه ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۱ نسبت به روز گذشته دچار نوسان شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و هشتمین روز تیر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
شناسایی ورود و خروج پول هوشمند، یکی از روش‌های دانش تابلو خوانی برای پیش‌بینی تغییر قیمت یک سهم است که در کنار سایر روش های تحلیل، می‌تواند برای کسب سود و یا جلوگیری از ضرر در بازار سرمایه مورد استفاده قرار گیرد. منظور از پول هوشمند یا اسمارت مانی، پولی است که در اختیار سهامداران عمده و بازیگران اصلی بازار قرار دارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با انتقاد از اظهارات حسن روحانی درباره ذخایر ارزی کشور هنگام تحویل دولت، به بیان توضیحاتی درباره وضعیت ذخایری ارزی و تعهدات و بدهی های به جای مانده از دولت های یازدهم و دوازدهم حین آغاز به کار دولت سیزدهم پرداخت، و پیشنهاد کرد که با صداقت بیشتری با مردم صحبت کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ