تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تا پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا دو بازی تدارکاتی برگزار می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرعه کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار شد و تیم ایران در گروه A با تیم‌های کره، تایلند و چین همگروه شد.
قرعه کشی مسابقات واترپلو بازی‌های آسیایی هانگژو چین برگزار شد و تیم ایران در گروه A با تیم‌های کره، تایلند و چین همگروه شد.
قم- سرمربی آنا صنعت قم گفت:جو ورزشگاه شهید حیدریان قم در بازی‌های خانگی به سود آنا صنعت است و این شرایط عرصه را بر حریفان تنگ می‌کند.
حریفان تدارکاتی تیم ملی در بازی‌های آتی مشخص شدند.
حریفان تیم ملی والیبال مردان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو مشخص شدند.
حریفان تیم ملی والیبال مردان ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو مشخص شدند.
قرعه کشی رقابت‌های فوتبال در بازی‌های آسیایی هانگژو انجام و شاگردان رضا عنایتی حریفان خود را شناختند.
تیم ملی هندبال مردان در بازی‌های آسیایی هانگژو با تیم‌های عربستان، مغولستان و ژاپن هم‌گروه شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امیدوار است گوناگونی حریفان ایران در بازی‌های دوستانه به کمک ملی‌پوشان بیاید.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به مصاف حریفان خود خواهد رفت و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
در حالی که کشورهای زیادی بازی‌های تدارکاتی خود برای جام جهانی بسکتبال ۲۰۲۳ را مشخص کرده‌اند، هنوز هیچ برنامه تدارکاتی برای تیم ملی ایران مشخص نشده است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با تمام توان در بازی‌های آینده حضور پیدا می‌کنیم و لقمه گلوگیری برای حریفان خواهیم بود.
تیم‌های بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز و فیلادلفیا سونی سیکرز در بازی‌های صبح امروز مقابل حریفان در لیگ NBA به پیروزی رسیدند.
تیم‌های بسکتبال میلواکی باکس و ممفیس در بازی‌های صبح امروز، حریفان خود را در لیگ NBA شکست دادند.
تیم‌های ملی فوتسال عراق و برزیل در دیدارهای دوستانه برابر حریفان خود به پیروزی پرگل رسیدند و آرژانتین مقابل کاستاریکا متوقف شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال در هفته های اخیر بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته و به پیروزی رسیده گفت: با شرایط موجود حریفان استقلال از این تیم می ترسند.
آرژانتین قهرمانی خود در جام جهانی 2022 قطر را تا حد زیادی مدیون سنگربان خود امیلیانو مارتینز و بازی‌های ذهنی او است.
فهرست پخش بازی‌های مهم امروز فوتبال در قالب جام جهانی قطر در ادامه آمده است. امروز آلمان و اسپانیا نیز با حریفان خود در بازی اول به میدان خواهند رفت
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی جام جهانی داریم اما می‌توانیم شگفتی‌ساز شویم، گفت: صعود به مرحله بعد سخت است اما امکانش وجود دارد.
مراسم قرعه کشی مسابقات کاراته پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.
تمام کمانداران ایران در مرحله حذفی مسابقات ریکرو بازی‌های کشورهای اسلامی، مقابل حریفان خود شکست خورده و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
نتایج قرعه کشی آزادکاران پنج وزن نخست تیم ملی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی مشخص شد.
سرمربی تیم بسکتبال سه نفره مردان می‌گوید تمام شناختش از حریفان تیمش در بازی‌های کشورهای اسلامی به اطلاعات دریافتی از فیلم‌های دانلوده شده یوتیوب محدود می‌شود.
سرمربی تیم بسکتبال سه نفره مردان می‌گوید تمام شناخت از حریفان تیمش در بازی‌های کشورهای اسلامی به اطلاعات دریافتی از فیلم‌های دانلوده شده یوتیوب می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ