منابع خبری از توافق نمایندگان ارتش سودان و واکنش سریع در جده عربستان خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس امنیت سایبری دولت امارات عربی متحده در این زمینه اظهار داشت، که پلت‌فرم دیجیتال «Crystal Ball» به کشورهای شریک این امکان را می‌دهد که اطلاعات سایبری را به راحتی و روانی به اشتراک بگذارند.
رییس جمهور گفت:در این سفر ۳۵ سند تفاهم و توافق با این سه کشور در حوزه های مختلف اعم از انرژی صنعت و معدن و نیروگاه به امضا رساندیم و اساس کار این بود در ابتدا صدور خدمات فنی مهندسی و دوم صادرات محصولات دانش بنیان و سوم تامین مواد اولیه با قیمت مناسب و چهارم ایجاد بازارهای جدید صورت بگیرد.
معاونت علمی با آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در راستای توسعه همکاری های بین دو کشور در حوزه علمی، فناوری و نوآوری توافقنامه ای امضا کرد.
نقل و انتقالات در فوتبال ایران برای فصل جدید به صورت غیر رسمی آغاز شده و به نظر توافقات اولیه بین برخی از باشگاه ها و بازیکنان انجام شده است.
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سالانه ۲۰۲۳ بانک توسعه اسلامی در جده عربستان سعودی با محمد الجدعان وزیر مالیه این کشور دیدار کرد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس سالانه ۲۰۲۳ بانک توسعه اسلامی در جده عربستان سعودی با محمد الجدعان وزیر مالیه این کشور دیدار کرد.
مراسم امضای بیانیه توافق جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی برای از سرگیری روابط دو جانبه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
عربستان سعودی و یک کشور اروپایی توافق امنیتی به امضا رساندند.
المانیتور به نقل از حییم کورین، اولین سفیر اسرائیل در سودان جنوبی گزارش داد: سودان قبلاً به توافقنامه ابراهیم ملحق شده است و آنچه اکنون اتفاق می‌افتد تلاش برای بازگرداندن شتاب به توافق، افزایش همکاری و تقویت تلاش‌ها برای رسیدن به عادی سازی واقعی است، چراکه میان امضای توافق و خود مکانیسم تفاوت وجود دارد.
رژیم صهیونیستی از امضای یادداشت تفاهم همکاری با رژیم آل خلیفه در زمینه کشاورزی و امنیت غذایی خبر داد.
صدراعظم سابق آلمان با دفاع از تصمیم خود برای امضای توافق با روسیه بر سر انتقال گاز در دوران ۱۶ ساله صدارتش، گفت که مسکو همواره عرضه‌کننده «قابل اتکای» انرژی برای آلمان بوده است.
مصر و یونان به توافق حفاری برای استخراج نفت و گاز میان ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان دادند.
وزیر صنعت و فناوری های پیشرفته امارات در سفر خود به توکیو چندین توافقنامه همکاری با ژاپن امضا کرد.
محمد مرندی گفت: ایران از قدرت‌های غربی می‌خواهد پیش از آن که توافق هسته‌ای را امضا کند، برای انجام شدن این توافق تضمین‌هایی بدهند.
این مقام تاکید کرد که ایران بدون دریافت امتیازات اضافی از غرب، قصد ندارد به تعهدات خود در برجام بازگردد.
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: اینکه ایران اعلام کرده حاضر است در سطح وزیر در وین حضور پیدا کند، سیگنالی است به طرف مقابل تا نشان دهد «تصمیم سیاسی» در تهران برای انعقاد قرارداد گرفته شده و مانعی از این نظر وجود ندارد.
مشاور مرحوم هاشمی گفت: انتخابات کنگره بر روند مذاکرات بی‌تأثیر نیست اما دموکرات‌ها تمایل دارند که پیش از انتخابات کنگره با ایران به توافق برسند.
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.
رسانه های عبری در چند ساعت اخیر اخباری درباره عقب نشینی رژیم صهیونیستی برابر لبنان در مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی منتشر و اعلام کردند که این توافق هفته آینده به امضا می رسد.
حسین ابراهیمی گفت: هم مسئولان و هم مردم باید همچنان با صبر و حوصله حرکت کنند. نباید تصور کنیم فردای امضای توافق همه‌چیز ارزان می‌شود. هنوز نیاز به صبر و حوصله داریم تا انشالله به آرامی یک به یک مشکلات حل شود.
مدیرعامل ایران خودرو از آمادگی برای تشکیل پارک علم و فناوری در صنعت خودرو برای افزایش سهم نسبی شرکت های دانش بنیان در تولید خودرو خبر داد و گفت: ایران خودرو در راستای اهداف صنعت خودرو آمادگی دارد در این زمینه با بهره مندی از ظرفیت نخبگان و دانشجویان همکاری لازم را به عمل آورده و محلی را برای احداث پارک علم و فناوری صنعت خودرو اختصاص دهد.
ماموریت نیروهای موسوم به حافظ صلح ناتو (نیروهای کوزوو) اعلام کرد که اگر ثبات در شمال این کشور در معرض خطر قرار بگیرد، این نهاد آماده است تا در این خصوص مداخله کند.
دانیال اسماعیلی فر که ساعتی پیش برای انجام مذاکرات نهایی با رضا درویش راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شده بود، بعد از انجام توافق های نهایی درنهایت با پرسپولیس قراداد 2 ساله امضا کرد و با پیراهن این تیم عکس گرفت
تمرین دژاگه با فولاد قبل از توافق و امضای قرارداد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ