باشگاه پرسپولیس با یک دروازه‌بان برزیلی مذاکره کرده و به توافقاتی نیز با این بازیکن رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلر آلمانی بارسلونا در مذاکره با باشگاه برای تمدید و کسر دستمزد چراغ سبز نشان داده است.
روزنامه الوطن بحرین از توافق امیر روستایی با باشگاه سترة این کشور خبر داد.
وحید امیری و مهدی ترابی اعلام کرده‌اند که مشکلی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس ندارند.
مسئولان استقلال با سامان فلاح برای حضور در این تیم به توافق رسیدند.
عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس پس از جدایی از این تیم، با سپاهان به توافق رسید و رسما زردپوش شد. انتقال آل کثیر در حالی صورت گرفت که صحبت‌هایی درباره تمدید قرارداد این مهاجم با پرسپولیس شنیده می‌شد اما پرسپولیس با گلزن دربی به توافق نرسید. قرارداد این بازیکن با سپاهان ۲ ساله است.
توافق اولیه کنعانی با پرسپولیس در آستانه جدایی گنجی
توافق اولیه پرز در پاریس؛ امباپه رئالی شد
توافق اولیه استقلال با سرمربی سابق رئال مادرید
منابع آگاه یمنی از توافق اولیه میان ریاض و صنعاء مبنی بر تمدید آتش‌بس در این کشور و بعد از آن، اعلام رسمی پایان جنگ در یمن خبر دادند.
طبق اعلام برنامه SBC، کاپیتان رئال مادرید با باشگاه الاتحاد عربستان به توافق رسیده است و به احتمال خیلی زیاد در تابستان پیش رو راهی این تیم خواهد شد.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
باشگاه پرسپولیس فرصت اندکی تا پرداخت اولین قسط از بدهی توافقی با دروازه‌بان کروات خود را دارد اما برای انجام این کار سنگ بزرگی را پیش پای خود می بیند که باید برای آن تدبیر کند.
مهاجم مورد نظر گل محمدی با وجود توافق اولیه حاضر به عقد قرارداد با پرسپولیس نیست.
طبق توافق صورت گرفته قرار است پرسپولیسی‌ها مبلغی حدود ۸۵۰ هزار یورو را در ۴ قسط به رادو پرداخت کنند که اولین قسط آن حدود دو ماه دیگر و در ماه ژانویه است.
طبق توافق صورت گرفته قرار است پرسپولیسی‌ها مبلغی حدود ۸۵۰ هزار یورو را در ۴ قسط به رادو پرداخت کنند که اولین قسط آن حدود دو ماه دیگر و در ماه ژانویه است.
باشگاه پرسپولیس پیشنهاد خود را به شیخ دیاباته ارائه کرده و پس از توافق اولیه، حالا منتظر پاسخ نهایی اوست.
در حال حاضر، مذاکره با یک گزینه جدی‌تر و توافق اولیه حاصل شده است و تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا خواسته کادر فنی برآورده شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ برق ۲ مرد جوان را خشک کرد/ کشف ۱۱ هزار بسته ماکارانی احتکارشده در شهرری/ درگیری مرگبار به خاطر گربه‌های دختر همسایه/ ماجرای دزد خون ریز!/ ۵۰۰ میلیون تومان برای نجات مرد نانوا از قصاص/ راز کارگران بیهوش در کارواش ها!/ شلیک به ۴ پلیس بعد از قتل ۵ نگهبان
دانیال اسماعیلی فر که ساعتی پیش برای انجام مذاکرات نهایی با رضا درویش راهی ساختمان باشگاه پرسپولیس شده بود، بعد از انجام توافق های نهایی درنهایت با پرسپولیس قراداد 2 ساله امضا کرد و با پیراهن این تیم عکس گرفت
پرسپولیس هم خواهان این هافبک جوان بود اما نتوانست با وی به توافق برسد.
امروز مطالبی همچون قیمت روز خودرو ۸ مرداد ۱۴۰۱ | بازار خودرو به تعادل رسید؟، پیش بینی بورس فردا یکشنبه | دیگر بازار تحلیل پذیر نیست!، سازمان تامین اجتماعی کدال نشین شد!، شاخص کل چقدر اُفت کرد؟، چطور با سهام عدالت وام بگیریم؟، کدام شرکت‌ها این هفته به مجمع می‌روند؟ | مجمع پرسپولیس چه روزی است؟، بهترین سهام برای خرید بلندمدتی چیست؟ + عکس، هر اسکناس دلار توافقی چند هزار تومان شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ