کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تونل شماره ۲ جاده چالوس که به خاطر سیل اخیر مسدود شده بود، بازگشایی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهران- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران از ترافیک سنگین در محدوده تونل شماره یک آزادراه تهران-پردیس، محدوده گیلاوند محور فیروزکوه و طول مسیر محور شهریار خبر داد.
مقامات تونس اعلام کردند کشتی مهاجران در آب‌های این کشور غرق شده و شماری نیز کشته و ناپدید شدند.
سادیو مانه که دیروز رسما به النصر پیوست دقایقی پیش برای اولین بار با این تیم تمرین کرد و با استقبال بازیکنان این تیم عربستانی مواجه شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان از بازگشایی تونل تنگ زاغ در محور مهم ترانزیتی بندرعباس به سیرجان خبر داد.
معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در سیل اخیر تونل شماره دو الف و ب در محور کرج ـ چالوس مسدود و از گل و لای پر شد، گفت: تلاش می‌شود تا اواخر هفته آینده این دو تونل بازگشایی شود.
کرج- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای،آخرین وضعیت پاکسازی و بازگشایی تونل شماره ۲ جاده چالوس را تشریح کرد.
مهدی عبدی، مدافع هوادار می‌گوید فصل سختی داشته اما سعی می‌کند از اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد.
تونل افتخار تیم هوادار برای پرسپولیس
بازیکنان تیم بارسلونا پیش از شروع بازی امشب از تونل افتخار بازیکنان تیم رئال سوسیداد عبور کردند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از آزادراه پردیس - تهران مسیر (شمال به جنوب) محدوده تونل شماره ۴ تا اطلاع بعدی ممنوع است.
بازیکنان رئال مادرید پیش از شروع بازی امشب جام قهرمانی کوپا دل‌ری را برای هواداران حاضر در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به نمایش گذاشتند.
توماس توخل، مربی بایرن مونیخ، در نشست خبری قبل از دیدار با شالکه درباره آینده توماس مولر و نداشتن یک شماره 9 گلزن در بایرن حرف زد.
اکنون شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور هراز هستیم، ترافیک سنگین در محدوده لاسم و ترافیک سنگین در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های تونل شماره یک، محمدآباد، بایجان، گزنک و پیست آبعلی گزارش شده است و ترافیک در محدوده‌های سراوان و رودبار آزادراه رشت- قزوین و محدوده جاجرود در آزادراه پردیس-تهران سنگین است و محدوده‌های هشتگرد و پل فردیس در آزادراه قزوین-کرج نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
کوثر - دقایقی پیش ریزش سنگ در محور اردبیل - سرچم ورودی تونل شماره ۹ اتفاق افتاده و راهداران شهرستان کوثر در حال پاکسازی جاده و بازگشایی مسیر تردد هستند.
بورل مدعی شد: ما با چالش‌های زیادی روبه‌رو هستیم، اما ایران یکی از سخت‌ترین چالش‌ها است. سرکوب معترضان و توسل به حکم اعدام برای ما قابل‌قبول نیست! این اظهارات خصمانه و مداخله جویانه در حالی است که کشور‌های اروپایی از جمله بزرگترین ناقضان حقوق بشر به شمار می‌روند؛ با این حال بورل ترجیح داد تا از کنار این مسئله به راحتی عبور کند.
شمار تلفات انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل پایتخت افغانستان، به ۸۳ کشته افزایش یافت.
شمار تلفات انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل پایتخت افغانستان، به ۳۱ کشته افزایش یافت.
شمار تلفات انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل پایتخت افغانستان، به ۳۱ کشته و ۳۷ زخمی افزایش یافت.
شمار قربانیان انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل پایتخت افغانستان، به ۳۱ کشته و ۳۷ زخمی افزایش یافت.
شمار قربانیان انفجار تانکر سوخت در تونلی در شمال کابل، پایتخت افغانستان، به ۱۹ نفر افزایش یافت.
تونس آخرین رقیب تدارکاتی شاگردان کارلوس کی روش قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ به شمار می‌آید. فیفا به دلیل خالت‌های دولت به امور فوتبال فدراسیون این کشور را تهدید کرده است.
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: ترافیک در محور کرج - چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا گچسر و محدوده سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال حدفاصل تونل شماره ۱۸ تا انتهای مسیر (محدوده شهرستانک) سنگین است.
منابع محلی لیبی از افزایش شمار جان باختگان درگیری ها در پایتخت این کشور به ۱۲ نفر خبر داده و اعلام کردند رئیس شورای ریاستی لیبی سفر خود به تونس را نیمه تمام گذاشته و به طرابلس بازگشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ