جان لوئیجی بوفون در جام جهانی 2022 که ایتالیا در آن غایب است، دوست دارد کامرون موفق کار کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیماران مبتلا به مشکلات قلبی به دلیل شرایط حاد جسمانی خود در پیاده روی اربعین باید حتماً نکاتی را جدی بگیرند تا سلامت جسمی آنها به خطر نیفتد.
ماجرای کوچ ارامنه به جلفای اصفهان به قلم جهانگردان، سیاستمداران و سفرای کشورهای خارجی نگاشته شده است آنها نظرات جالبی درباره این محله و مردمش داشتند.
ساندرو تونالی پس از رسمی شدن انتقالش به نیوکسل پیامی احساسی خطاب به هواداران میلان منتشر و به آنها خداحافظی کرد.
یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از لیتیوم ساخت باتری‌های مخصوص قلب است. این باتری‌ها البته یک‌بار مصرف بوده و قابل شارژ نیستند. ولی در باتری‌های قابل شارژ لیتیومی، در واقع ما با شکل آلیاژ یا نمک روبه‌رو هستیم. مانند خودروهای برقی که در آنها از اینگونه باتری‌ها که قابلیت شارژ دارند، استفاده می‌شود.
هواداران فوتبال انگلیس از کانال 4 این کشور به خاطر پخش مصاحبه پل گاسکوئین انتقاد کردند.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی، نوه امام خمینی(س) گفت: هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد، یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ماست که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام خمینی(س) گفت:هر اتفاق تلخی هم که می‌افتد، در کنارش جوانه‌ها و نقاط مثبتی هست که انسان باید هوشیار باشد و از آنها استفاده کند. برداشت من این است که در کنار اتفاق تلخی که سال گذشته در کشور ما افتاد یک جوانه مهمی شروع به رشد کرد؛ و آن این احساس در بدنه جامعه متدیّن و انقلابی ما است که ما کوتاهی کرده‌ایم.
حجاج مبتلا به بیماری قلبی در طول سفر باید مراقبت‌هایی را انجام دهند تا بیماری آنها تشدید نشود و سلامت آنها را به خطر نیندازد.
مدیرعامل پرسپولیس در مصاحبه‌ 10 دقیقه‌ای خود با خبرنگاران پس از راهیابی تیمش به فینال، کنایه‌های زیادی به استقلالی‌ها زد.
نکته جالب اینکه در این بخش، یحیی، کریم باقری و سیدجلال، سه عضو کادرفنی پرسپولیس نیز به جمع بازیکنان ملحق شدند و با آنها بازی کردند تا از نزدیک عملکردشان را زیر نظر بگیرند.
سرمربی سابق پرسپولیس می‌گوید هواداران این تیم هستند که ذهنیت قهرمانی را به تیم دیکته کرده‌اند.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: صحنه هایی در سوریه دیده می شود که سنگ را به گریه می اندازد، اما مسئولان آمریکایی بسیار بی رحم هستند و قلب آنها از سنگ هم سخت تر است.
تیم سفید پوش سانتوز با ده بازیکنی که وظیفه آنها پوشش دادن پله بوددر اردیبهشت 1351 به تهران سفر کرد.
اینکه چطور مهدی تاج یکباره این‌قدر رشید شده و در چشم‌به‌هم‌زدنی پی برده می‌تواند به‌راحتی با ادبیاتی بحث‌برانگیز در تلویزیون حرف بزند، تقویت‌کننده شایعاتی است که پیش‌تر هم درباره‌اش رواج داشته است. اینکه پشت او به جای قرصی گرم است که حسابی برایش مصونیت می‌آورد. شاید بخشی از این موضوع را بتوان در بولتن‌های محرمانه‌ای که خبرگزاری فارس منتشر کرده و تعدادی از آن‌ها فاش شد، جست. جایی که درست یا غلط عنوان شده مهدی تاج بهترین گزینه برای ریاست فدراسیون فوتبال ایران است و باید حمایت شود
ماریو گوتسه هشت سال پس از اینکه قلب آرژانتینی‌ها را شکست، قهرمانی آنها را جشن گرفت.
سنگربان تیم ملی آرژانتین می گوید که آنها پس از شکست برابر عربستان، رنج زیادی کشیده اند.
کارشناسان دریافتند که فشار خون دیاستولیک «اثرات اتفاقی چشمگیری» بر روان‌رنجوری دارد. آن‌ها هیچ اثری بر میزان اضطراب یا افسردگی پیدا نکردند. نویسندگان در توضیح نتایج این مطالعه گفتند فشار خون، مغز و قلب را به هم مرتبط می‌کند. از این رو، فشار خون ممکن است باعث افزایش بعضی از ویژگی‌های شخصیتی شود.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
لیونل مسی در جدیدترین مصاحبه‌اش مدعیان قهرمانی جام جهانی را مشخص کرده و می‌گوید از میان آنها شانس انگلیس و دو تیم دیگر برای قهرمانی کمی بیشتر است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ضمن اشاره به تدوین استانداردهای جدید در حوزه لوازم خانگی گفت: حدود 70 قلم لوازم خانگی که تعدادی از آنها قاچاق هستند نشان استاندارد ندارند.
قلب مردم «آبودان» هنوز هم به عشق صنعت می‌تپد؛ آنها در این شرایط سخت هم پای کارند و امید دارند تیم‌شان از قعرجدول جدا شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید که لازم نیست چیزی به اسم تیم ملی انگلیس اضافه کنم چون آنها همین حال حاضر هم تیم بسیار بزرگی هستند.
ریکاردو ساپینتو در شرایط سختی قرار گرفته؛ او مجبور است روی نام دو بازیکن تیم خود قلم قرمز بکشد و آنها را در لیست مازاد قرار بدهد.
رییس مرکز پزشکی ایفمارک اعلام کرد برخی بازیکنان لیگ برتر مشکل قلبی دارند اما اسامی آنها محرمانه است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ