سفیر اسبق ایتالیا در تهران می‌گوید که بی‌ثبات‌سازی ایران هم به نفع واشنگتن و هم به نفع تل‌آویو است و به همین دلیل زمابندی حمله به اصفهان تصادفی نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
براساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از فردا به مدت هفت روز ثبت‌نام اولیه انتخابات آغاز می‌شود.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
بر اساس جدول زمان بندی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیش ثبت نام داوطلبان از فردا دوشنبه به مدت ۷ روز آغاز می‌شود.
نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان، وقوع درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه در شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی موجود را مشکوک توصیف کرد.
سرمربی آلومینیوم به دنبال آماده‌سازی مناسب تیمش برای دیدار با پرسپولیس است.
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری کنیا اعلام کرد که رئیس جمهور ایران سفر خود به این کشور را  به زمانی دیگر موکول کرده است.
سازمان سنجش آموزش کشور در اطلاعیه ای برنامه زمان‌بندی نام نویسی و انتخاب رشته پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر ماه سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
یافته‌های محققان شواهدی را برای زمان‌بندی مصرف غذا به‌عنوان یک استراتژی جدید برای به حداقل رساندن آسیب‌پذیری خلقی در افرادی که دچار ناهماهنگی شبانه‌روزی هستند، ارائه می‌کند.
اصفهان- برنامه زمان‌بندی کامل دیدارهای بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی اصفهان اعلام شد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: ضروری است تا نقش هر استان در شاخص‌های کلان اقتصادی تعیین و زمان بندی شود.
شهردار منطقه ۵ تهران از تخریب ۱۸ پلاک قرمز در دره فرحزاد خبر داد و گفت: برنامه زمان‌بندی برای تحویل فاز یک شهریور ۱۴۰۲ است.
در این جدول زمان‌بندی شده مهلت نام‌نویسی و برگزاری کنکور سراسری، کارشناسی ارشد، دکتری نیمه متمرکز، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی و حرفه‌ای به صورت مجزا اعلام شده است.
رئیس شورای شهر تهران گفت:سازمان حمل و نقل نگهداری چراغ‌ها را برعهده دارد و پلیس نباید در دستکاری زمانبندی چراغ دخالت کند.
بورس کالای ایران با توجه به تعطیلات روزهای شنبه در سه هفته آینده، نحوه عرضه کالاها و محصول‌ها در هفته های منتهی به ۱۹ و ۲۶ بهمن و ۳ اسفند را ابلاغ کرد.
فردا تمامی قطارهای مترو در شبکه مترو و اتوبوس‌های تندرو و عادی در ناوگان اتوبوسرانی مطابق برنامه زمان‌بندی روزانه، نسبت به خدمات‌رسانی به شهروندان اقدام می‌کنند و مراکز معاینه فنی باز هستند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای مدیریت پارک حاشیه‌ای برای ۷۰ هزار خودرو گفت: زمان‌بندی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تغییر می‌کند.
شیوه نامه و زمان‌بندی مزایده عمومی معادن کشور در قالب بسته سرمایه گذاری اعلام شد.
عباس عبدی نوشت: اگر پسر میرسلیم نیز فرایند عادی دادرسی را طی می‌کرد حتما پدرش متوجه زمان‌بندی این مراحل شده بود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از اجرای برنامه زمان‌بندی شده و مستمر طرح شست وشوی جداول، گاردریل ها و پل‌های بزرگراه‌های پایتخت خبر داد.
فوتبالدوستان خارج از پایتخت، از فردا می توانند بلیت‌های جام جهانی خود را تحویل بگیرند.
زمان‌بندی الزام مؤدیان به صدور صورتحساب الکترونیک در لایحه الحاق ۵ تبصره به ماده (۲) قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مؤدیان تعیین شد.
آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نمازجمعه قم گفت: دولت و مجلس در بهره‌برداری زیر ساخت اینترنت ملی قوی و پرسرعت و پاسخگو زمان بندی مشخص کنند تا اجازه فتنه‌انگیزی از فضای مجازی کنونی گرفته شود.
برنامه هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال ایران مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ