مدیر روابط عمومی دفتر رییس جمهور نوشت که مصاحبه رئیس جمهوری با شبکه الجزیره درباره مذاکرات رفع تحریم ها، روابط با عربستان، چین و روسیه و توفیقات سیاست همسایگی امشب پخش می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
۵ بازی فوتبال در دستور کار تلویزیون برای پخش زنده قرار گرفته است.
لنز ایرانسل، تلویزیون اینترنتی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، دور جدید مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را به صورت زنده پخش می‌کند.
پخش زنده بازی پرسپولیس و آلومینیوم از شبکه سه
مهدی تاج و مدیر امور صدا و سیما در مجلس روی آنتن زنده در خصوص آخرین وضعیت حق پخش به گفت‌وگو پرداختند.
تلویزیون اینترنتی لنز از طریق کانال پخش زنده آستان قدس رضوی، برنامه‌های عزاداری دهه اول محرم که در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود را به صورت زنده پخش می‌کند.
داستان عادی‌سازی روابط میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی با پخش یک سریال صهیونیستی از رسانه شناخته‌شده سعودی، به قسمت‌های جنجالی خود رسیده است.
منابع عبری از پخش سرود رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی، در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
منابع عبری از پخش سرود ملی رژیم جعلی صهیونیستی برای نخستین بار در ریاض پایتخت عربستان سعودی در جریان رویداد بازی‌های رایانه‌ای که تحت نظارت فیفا برگزار می‌شود، خبر دادند.
آرتا درباره این مستند گفت: «به رنگ خیال»  درباره زندگی هنری آقای اسکندری یکی از پیشگامان هنر نقاشی دیواری پس از انقلاب است و به روند فعالیت هنری استاد از جوانی تا امروز پرداخته است.
گفت‌وگوی تلویزیونی رئیس قوه قضائیه با مردم بعد از خبر ۲۱ سیما از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۳۶ هزار و ۴۰۲ تن آسفالت در سطح معابر غیر بزرگراهی پخش و اجرا شده است.
مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس در خصوص الزام ناشران جهت فراهم کردن امکان مشاهده آنلاین جلسات مجامع توسط سهامداران، مصوبه‌ای را ابلاغ کرد.
مدیرعامل پرسپولیس تهران در گفت‌وگویی زنده ادعایی جنجالی طرح کرد که ممکن است با واکنش‌های متفاوت روبرو شود.
رویارویی حساس پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی برای مشخص شدن قهرمان این دوره از جام، به صورت زنده از لنز ایرانسل پخش می‌شود.
پخش زنده والیبال ایران در لیگ ملت‌های جهان
جدال نفس گیر دو تیم استقلال و پرسپولیس اینبار برای تصاحب جام حذفی ایران، چهارشنبه از ساعت 19:45 می‌توانید این دیدار جذاب را رو از آنتن تماشا کنید.
پس از پخش شایعاتی درباره کسالت اخیر اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (پنجشنبه) همراه با پوتین و به صورت آنلاین در مراسم در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه «آق‌قویو» شرکت کرد. پیش از این ارتباط آنلاین نیز، رؤسای‌جمهور ترکیه و روسیه به صورت تلفنی با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
عباس موزون، در یک گفت‌وگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمت‌اللهی یکی از تجربه‌گران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آن‌جا نتیجه این کار‌ها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آن‌قدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل به‌خاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.
حسن بهشتی‌پور، تحلیلگر مسائل اوراسیا می‌گوید: «واکنش وزارت خارجه به این موضوع به موقع و مناسب بود. در گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه دو کشور بر این نکته تاکید شد که جلوی سوءاستفاده از این حادثه گرفته و کمیته امنیتی تشکیل شود که موضوع را پیگیری کند. عیادت وزیر خارجه از مجروحان حادثه و تبیین موضوع و پخش اظهارات مهاجم از صدا و سیما در کنترل شرایط نقش مهمی داشت.»
به خواب رفتن وزیر کشاورزی رومانی هنگام گفتگو در یک برنامه زنده تلویزیونی بحث برانگیز شده است.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران دغدغه‌ی مهمی در خصوص درآمد باشگاه‌های فوتبال داشت که به زعم خودش برآورده نشدن آن در آینده نزدیک کار را دشوار می‌کند.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران دغدغه‌ی مهمی در خصوص درآمد باشگاه‌های فوتبال داشت که به زعم خودش برآورده نشدن آن در آینده نزدیک کار را دشوار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ