تیم منتخب کشتی آزاد ‎ایران شب گذشته با استقبال پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در کرواسی، وارد شهر زاگرب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سفیر اندونزی در ایران با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف گفت: ما آماده ارتقاء و توسعه روابط هستیم و از این امر استقبال می‌کنیم.
جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با صدور بیانیه‌ای، به اقدام خصمانه دولت سوئد در اعطای مجوز دوباره برای هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان واکنش تند نشان داد.
سفیر ایران در عمان گفت: همانطور که بار‌ها مقامات دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده‌اند گسترش روابط با کشور‌های جهان اسلام و مسلمان مورد توجه جدی ماست و ما از تلاش‌ها برای تسهیل این روابط و گسترش آن استقبال می‌کنیم.
با حضور سفیر چین، مسئولان وزارت ورزش،کمیته ملی المپیک و نمایندگان شورای المپیک آسیا و بازی های آسیایی هانگژو رویداد FUN RUN برگزار شد.
احمد الخطیب، وزیر گردشگری عربستان، با انتشار تصاویری از سفر لیونل مسی به این کشور ابراز خوشحالی کرد.
کاخ سفید اعلام کرد که تصمیمی برای استقبال از نخست وزیر رژیم صهیونیستی ندارد.
محمد ایرانی سفیر ایران در کویت از باشگاه العربی بازدید کرد و مورد استقبال رئیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه قرار گرفت.
سفیر ایران در اتریش با اشاره به توافقات اخیر تهران - ریاض، گفت که ما از بازگشت اروپا به صحنه نیز استقبال می کنیم اگر در سیاست های خود تجدیدنظر کند.
در ادامه سفر دریایی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این ناوگروه متشکل از ناو‌های دنا و مکران صبح امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری محل در بندر کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوهای دنا و مکران صبح امروز جمعه با استقبال سفیر ایران، نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری در کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
در بیانیه سفارتخانه آمریکا آمده که «مجلس سنا با تعیین راتنی به عنوان سفیر آمریکا در ریاض موافقت کرده و ما امیدواریم از او در ریاض استقبال شود».
رئیس جمهور سوریه در فرودگاه بین المللی ونوکووا مسکو مورد استقبال رسمی از سوی میخائیل بوگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهور و معاون وزیر خارجه روسیه و الکساندر یفیموف سفیر روسیه در سوریه و بشار الجعفری سفیر سوریه در مسکو قرار گرفت.
میخائیل بوگدانوف، نماینده ویژه رئیس جمهور پوتین و معاون وزیر امور خارجه، الکساندر یفیموف سفیر روسیه در دمشق و بشار الجعفری، سفیر سوریه در مسکو از رئیس جمهور اسد استقبال کردند.
مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر پیشین فلسطین در ایران عصر جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب برگزار شد. سلام الزواوی سفیر فلسطین و دختر صلاح الزواوی در این مراسم از شرکت کنندگان استقبال کرد.
تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان ایران شب گذشته با استقبال پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در کرواسی، وارد فرودگاه زاگرب شد.
‎اعضای تیم ملی کشتی آزاد ‎ایران دوشنبه شب با استقبال سفیر کشورمان وارد زاگرب شدند.
تیم منتخب کشتی آزاد ‎ایران شب گذشته با استقبال پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در کرواسی، وارد شهر زاگرب شدند.
‎اعضای تیم ملی کشتی آزاد ‎ایران دوشنبه شب با استقبال سفیر کشورمان وارد زاگرب شدند.
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
عده زیادی از مردم بامداد امروز با حضور در فرودگاه امام خمینی، به استقبال الناز رکابی ملی‌پوش سنگنوردی ایران در قهرمانی آسیا رفتند. گفته می‌شود رکابی بدون هیچ مشکلی با ون مخصوص فرودگاه همراه سایر اعضای تیم ملی راهی خانه‌اش شد
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در چارچوب سفر رسمی خود به نیویورک جهت حضور در هفتاد هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، در پارک مرکزی نیویورک مدتی پیاده‌روی کرد. حسن مراد مرجان، سفیر ترکیه در واشنگتن و فریدون سینیرلی‌اوغلو، نماینده دائمی ترکیه در سازمان ملل متحد در این پیاده‌روی اردوغان را همراهی کردند. رئیس‌جمهور ترکیه هنگام پیاده‌روی مورد استقبال افراد حاضر در پارک قرار گرفته و با آن‌ها صحبت کرده و عکس گرفت.
مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز گفت که دولت ایران آماده است تا نه تنها در زمینه تامین سوخت، بلکه در تمامی امور مربوط به بخش انرژی به ویژه ساخت واحدهای تولیدی در میان مدت به لبنان کمک کند.
طبق گزارش برخی رسانه‌های عربستانی، «ولید بن عبدالکریم الخریجی»، معاون وزیر خارجه عربستان و «عبدالعزیز الشمری»، سفیر عربستان در عراق برای استقبال از حکیم در فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز در جده حضور یافتند.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه ۲۲ مرداد با استقبال مقامات ورزش ایران، سفیر ایران در ترکیه و مقامات برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی وارد قونیه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ