‎اعضای تیم ملی کشتی آزاد ‎ایران دوشنبه شب با استقبال سفیر کشورمان وارد زاگرب شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارومیه - سفیر اندونزی در ایران با اشاره به وجود ظرفیت‌های قابل توجه آذربایجان‌غربی در حوزه‌های مختلف گفت: ما آماده ارتقاء و توسعه روابط هستیم و از این امر استقبال می‌کنیم.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان به دعوت رسمی رئیس جمهور ایران برای سفری ۲ روزه وارد تهران شد.
سفیر ایران در عمان گفت: همانطور که بار‌ها مقامات دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرده‌اند گسترش روابط با کشور‌های جهان اسلام و مسلمان مورد توجه جدی ماست و ما از تلاش‌ها برای تسهیل این روابط و گسترش آن استقبال می‌کنیم.
سفیر جدید کشورمان در بورکینافاسو گفت: جمهوری اسلامی ایران از سیاست استقلال طلبانه دولت بورکینافاسو حمایت می‌کند.
محمد ایرانی سفیر ایران در کویت از باشگاه العربی بازدید کرد و مورد استقبال رئیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه قرار گرفت.
سفیر ایران در اتریش با اشاره به توافقات اخیر تهران - ریاض، گفت که ما از بازگشت اروپا به صحنه نیز استقبال می کنیم اگر در سیاست های خود تجدیدنظر کند.
در ادامه سفر دریایی ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این ناوگروه متشکل از ناو‌های دنا و مکران صبح امروز جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ با استقبال سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری محل در بندر کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوهای دنا و مکران صبح امروز جمعه با استقبال سفیر ایران، نماینده نیروی دریایی و مقامات بندری در کیپ تاون آفریقای جنوبی پهلو گرفت.
در بیانیه مشترک صادره از سوی پکن و مسکو که پس از اتمام سفر دو روزه «شی جین پینگ» به مسکو صادر شد، آمده است: روسیه و چین از عادی سازی روابط میان عربستان و ایران استقبال می‌کنند.
کیهان نوشت: با سفر گروسی به ایران و نشانه‌ها و آثار مثبت سفر، از جمله عدم انتشار بیانیه شورای حکام، که فضای مناسب و مثبتی ایجاد کرده بود؛ ناگاه خبر درجه اول تجدید روابط عربستان و ایران، بعد از اجلاس سه جانبه در پکن، مثل بمب در ایران و منطقه بلکه جهان صدا کرد! خبر آن چنان حائز اهمیت بوده است که اتحادیه اروپا بیانیه داد، آمریکا نتوانست موضوع را نادیده بگیرد، موج مثبت فراگیری در کشورهای اسلامی و عربی و در میان مفسران و تحلیل‌گران منطقه برخاست و همه از آثار و عوارض مثبت و تعیین‌کننده بازسازی روابط ایران و عربستان سخن گفتند، و اما یک امّای بزرگ!
عضو حزب کارگزاران سازندگی با استقبال از توافق ایران و عربستان گفت: ترجیح منافع ملی بر سایر اهداف، توجه به تقویت صلح و ثبات در منطقه و افزایش و گسترش روز به روز روابط با کشورهای همسایه، راهکاری است که می‌تواند در عمل جایگاه جمهوری اسلامی را در روابط بین‌الملل و مناسبات منطقه هرچه بیشتر به نقطه مطلوب نزدیک کند.
مراسم گرامیداشت مرحوم «صلاح الزواوی» سفیر پیشین فلسطین در ایران عصر جمعه (۵ اسفند ۱۴۰۱) با حضور تعدادی از شخصیت‌های سیاسی، مذهبی و فعالان حوزه فلسطین در مسجد امیرالمومنین (ع) دزاشیب برگزار شد. سلام الزواوی سفیر فلسطین و دختر صلاح الزواوی در این مراسم از شرکت کنندگان استقبال کرد.
تیم منتخب کشتی فرنگی بزرگسالان ایران شب گذشته با استقبال پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در کرواسی، وارد فرودگاه زاگرب شد.
تیم منتخب کشتی آزاد ‎ایران شب گذشته با استقبال پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در کرواسی، وارد شهر زاگرب شدند.
‎اعضای تیم ملی کشتی آزاد ‎ایران دوشنبه شب با استقبال سفیر کشورمان وارد زاگرب شدند.
تیم منتخب کشتی آزاد ‎ایران شب گذشته با استقبال پرویز اسماعیلی سفیر کشورمان در کرواسی، وارد شهر زاگرب شدند.
وزیر امور خارجه کشورمان عصر امروز (سه شنبه) با رئیس جمهور ازبکستان در محل دفتر ریاست جمهوری این کشور دیدار و درباره آینده روابط دوجانبه، موضوعات منطقه‌ای و بین المللی مذاکره کردند.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید در اظهاراتی از تحریم‌های اتحادیه اروپا و انگلیس علیه ایران استقبال کرد.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفتگو با المیادین ضمن استقبال از پیشنهاد شیخ «احمد الطیب» برای گفتگوی اسلامی- اسلامی از او خواست تا برای تحقق این هدف به ایران سفر کند.
سفیر کشورمان در سازمان ملل خاطر نشان ساخت، بی طرفی، استقلال و حرفه‌ای گرایی آژانس نباید مخدوش شود و این سازمان باید خارج از کنترل قدرت‌ها باقی بماند تا همه بتوانند از کمک‌های فنی و حمایتی آژانس برای توسعه برنامه‌های صلح آمیز هسته‌ای برخوردار باشند.
مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت نیز گفت که دولت ایران آماده است تا نه تنها در زمینه تامین سوخت، بلکه در تمامی امور مربوط به بخش انرژی به ویژه ساخت واحدهای تولیدی در میان مدت به لبنان کمک کند.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه ۲۲ مرداد با استقبال مقامات ورزش ایران، سفیر ایران در ترکیه و مقامات برگزاری بازیهای کشورهای اسلامی وارد قونیه شد.
چانگ هوآ سفیر پکن در تهران در توییتر نوشت: «چین قاطعانه با هرگونه مداخله نیرو‌های خارجی در امور داخلی خود مخالف است و اجازه «استقلال تایوان» به هر شکلی که باشد، نمی‌دهد».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ