ژاوی تأکید کرده که عثمان دمبله نباید برای بازگشت عجله کند و بهتر است با آسودگی خاطر خود را برای ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا آماده کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال بتیس در هفته دوم لالیگا به تساوی بدون گل رضایت دادند.
باشگاه تراکتور از هواداران این تیم درخواست کرد که بدون بلیت راهی ورزشگاه نشوند.
حتی افزایش سرمایه بورسی هم نتوانست پرسپولیس را نجات دهد، آنها به آخرین میلیاردهای سرمایه خود چنگ می‌زنند اما این هم کارساز نخواهد بود.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
پس از ماه انتظار، بالاخره قرار است هفت خان واردات خودرو‌های کارکرده به مراحل پایانی نزدیک شود. اتفاقی که می‌تواند چهره بازار خودروی کشور را پس از سال ها، با خودرو‌های متفاوت تغییر دهد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت با آزادسازی منابع بلوکه شده ایران نشان داد حل این مشکلات خیلی ربطی به عضویت ما یا پذیرفتن FATF ندارد.
وینیسیوس جونیور، مهاجم تیم رئال مادرید، می‌تواند در این فصل تبدیل به لیدر اصلی تیمش شود.
یحیی گل‌محمدی ترکیب تیمش برای دیدار مقابل آلومینیوم را معرفی کرد.
یکی از مهمترین بخش صحبت‌های یحیی گل‌محمدی مربوط به بدون تماشاگر شدن بازی بود‌.
محکم‌کار خرید جدید استقلال خوزستان به دلیل محرومیت ۴ هفته‌‌ای نمی‌تواند تیمش را در بازی‌های ابتدایی یاری کند.
لباس‌های فضایی علاوه بر تامین کردن اکسیژن و فشار حیاتی، فضانوردان را از خطرات و آسیب‌های دیگر نیز محافظت می‌کنند. دی می‌گفت: مشکل دما، تشعشعات و تهدیدات ریزشهاب‌سنگ‌ها وجود دارد. بنابراین، لباس‌های فضایی برای محافظت فیزیکی از فضانوردان در فضای بیرونی طراحی شده‌اند.
رئیس ستاد بیمه اربعین بیمه مرکزی گفت: همه افرادی که می خواهند در راهپیمایی اربعین حضور داشته باشند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند تا بیمه شوند و در صورت نداشتن بیمه از مرز خارج نشوند.
می‌توانید به‌راحتی میوه‌ها، پودر‌های پروتئینی و مایعات مورد علاقه خود را با هم مخلوط کنید تا یک شیک خوشمزه درست کنید. حتی اگر مخلوط کن هم نداشته باشید، درست کردن شیک پروتئینی آسان است و فقط چند دقیقه طول می‌کشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به انتشار مطالبی درباره اینکه به زودی تعداد افرادی که از اسرائیل خارج می‌شوند به دو میلیون تن می‌رسد، هشدار‌های پی در پی مقام‌های صهیونیست به نزدیک بودن فروپاشی این رژیم را از دیگر نشانه‌های تضعیف صهیونیست‌ها دانستند و به کنایه گفتند: ما گفته بودیم ۲۵ سال دیگر را نمی‌بینند، اما گویا خودشان عجله دارند و زودتر می‌خواهند بروند.
کارلو آنچلوتی رمز پیروزی در ال‌کلاسیکو را صبور بودن می داند و اینکه بدون عجله و انجام کارهای عجیب و غریب، نمایشی کامل ارائه دهند.
رامین رضاییان با این بدن پر از عضله و روی فرم، روزهای درخشانی را در لیگ ایران پشت سر می‌گذارد.
محققان می‌گویند عضله سازی می‌تواند یکی از راه‌های تغییر فرم بدن و کاهش وزن باشد.
با وجود اینکه قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده اما این مربی همچنان در تهران حضور دارد!
زمین‌خوردن، ضربه‌دیدن یا هر چیزی که موجب فشار ناگهانی به استخوان، عضله یا بافت زیر سطح پوست شود، کبودی ایجاد می‌کند. اصابت ضربه شدید به بدن، می‌تواند به استخوان‌ها آسیب برساند، باعث خون‌ریزی بخش‌های عمیق آن شود و کبودی‌هایی را ایجاد کند که بهبود آن‌ها ممکن است چند هفته طول بکشد. البته اغلب کبودی‌های بدن معمولاً در طول چند روز خوب می‌شوند و اثرشان از بین می‌رود.
مریم مشکانی، استاد بیماری‌های قلبی دانشگاه علوم پزشکی بقیة الله درباره اینکه «زمان طلایی درمان سکته مغزی چقدر است؟»، گفت: وقتی فرد دچار سکته قلبی می‌شود و علائمی پیدا می‌کند که موید گرفتگی عروق کرونر و سکته حاد قلبی است، باید هرچه زودتر خود را به مراکز درمانی برساند تا درمان باعث شود گرفتگی عروقش برطرف شود و احتمال سالم ماندن عضله قلبش بیشتر است.
قطعا اوضاع امروز بهتر از یک‌سال قبل است و طبق پیش‌بینی‌های این مراکز معتبر بین‌المللی، اوضاع رفته‌رفته بهتر هم خواهد شد. دولت سیزدهم هم نشان داده بدون برجام و اف‌ای‌تی‌اف می‌شود کار‌های بزرگی کرد. بنابراین، آن طرفی که باید عجله کند ما نیستیم. دو ماه! فقط دو ماه دیگر اگر اوضاع به همین شکل ادامه یابد، اوضاع زمین تا آسمان تغییر خواهد کرد!
رئیس موساد با اشاره به اظهارات همیشگی ایران درباره صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای خود گفت که این توافقی «بسیار بد برای اسرائیل» است و ایالات متحده در حال عجله برای دستیابی به توافقی است که در نهایت بر اساس «دروغ» است. بارنیا اضافه کرد که به نظر می‌رسد توافق با توجه به نیاز‌های آمریکا و ایران اجتناب ناپذیر باشد.
رئیس فدرال رزرو بار دیگر بر عزم خود برای کاهش تورم تاکید کرد و گفت که از افزایش نرخ بهره تا زمانی که قیمت‌ها شروع به کاهش کنند، حمایت خواهد کرد.
مواضع کلی در قوه قضائیه از ناحیه ریاست قوه قضائیه بیان می‌شود و بر اساس اجازه رئیس قوه قضائیه، سخنگوی این دستگاه هم در بیان مواضع کلی می‌تواند ورود داشته باشد. ما اعتقاد داریم اگر نقصی در حجاب است، باید با فرهنگ سازی و آموزش برطرف شود و در مورد حجاب باید اندیشمندانه و بدون عجله و شتاب عمل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ