با اعلام فدراسیون جهانی تکواندو، رشته پاراتکواندو به بازی های پارالمپیک ۲۰۲۸ در شهر لس انجلس اضافه گردید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسین پاشایی چند روز بعد از جدایی از جمع ملوانی ها به ذوب آهن پیوست.
سومین شب از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور رهبر معظم انقلاب برگزار شد.
بیست و سومین نمایشگاه دارو و تجهیزات قاره آفریقا در نایروبی پایتخت کشور کنیا با حضور شرکت‌های تابعه سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد برگزار شد.
سومین نشست تخصصی بررسی لایحه عفاف و حجاب با حضور جمعی از علما، روحانیون و نخبگان حوزوی و رئیس مجلس شورای اسلامی از صبح امروز در مشهد آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، فصل هیجان‌انگیزی را پشت‌سر می‌گذارند.
تیم فوتسال پالما با حضور حسین طیبی امروز برای سومین بار در این فصل به مصاف بارسلونا می‌رود.
پس از حضور بی سابقه ۲۵۰ هزار نمازگزار فلسطینی در دومین جمعه ماه رمضان در مسجدالاقصی، روزنامه هاآرتص جمعه سوم ماه رمضان را آزمونی مهم و حقیقی برای دستگاه امنیتی رژیم صهیونیستی دانست.
مراسم راهپیمایی چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز جمعه همزمان با سراسر کشور و با حضور پرشور مردم در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی برگزار شد.
مردم لبنان امروز سه شنبه در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران شهیدش در بیروت، حضور پر شوری داشتند.
سفیر صلح هلال احمر جهت حضور در سومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی به کرمان سفر کرد.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
داود نوشی صوفیانی گلر با تجربه مس‌رفسنجان سومین کلین شیت فصل را در سومین حضور خود تا پایان هفته چهاردهم ثبت کرد.
با پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نگاه های فوتبال در جهان به تدریج به سمت دوره بعدی این مسابقات که در سه کشور برگزار می‌شود، خواهد رفت.
۱۰ کشور در سومین دوره رقابت‌های قهرمانی شطرنج دانشجویان و اقیانوسیه شرکت خواهند کرد.
تعداد 10 کشور در سومین دوره رقابت‌های شطرنج دانشجویان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه شرکت خواهند کرد.
مس شهربابک در یک بازی پر گل با نتیجه سه بر دو آرمان گهر سیرجان را شکست داد.
دانشگاه آزاد در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فن بازار که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری، برگزار می شود حضور دارد.
علیرضا فغانی داور ارزشمند و سرشناس فوتبال ایران می‌گوید حضور در جام جهانی رویایی بوده که همیشه به آن فکر می‌کرده است.
سازمان پزشکی قانونی امروز بیانیه‌ای درباره علت فوت مهسا امینی منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است. پس از این بیانیه؛ صدا و سیما نیز فیلم جدیدی از حضور مهسا امینی در مقر پلیس گشت ارشاد منتشر کرد. پیش از این دو فیلم در روزهای پس از فوت مهسای ۲۲ ساله؛ از حضور او در ورزا و لحظات احیا از سوی پلیس منتشر شده بود.
تیم ملی تکواندو ایران با هفت تکواندوکار در سومین مرحله از رقابتهای گرندپری در سال ۲۰۲۲ حضور پیدا می کند.
سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۲ با حضور پرتعداد کاراته کاهای کشورمان به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.
سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۲ با حضور پرتعداد کاراته کاهای کشورمان به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.
سومین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی کاراته در سال ۲۰۲۲ با حضور پرتعداد کاراته کاهای کشورمان به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ