علیرضا فغانی داور ارزشمند و سرشناس فوتبال ایران می‌گوید حضور در جام جهانی رویایی بوده که همیشه به آن فکر می‌کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکی از فیلم‌هایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده، دیده می‌شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می‌شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می‌کند.
در یکی از فیلمهایی که در فضای مجازی درباره این حادثه دلخراش منتشر شده رویت می شود که تروریست مسلح به واسطه سرعت عمل و شهامت یکی از پرسنل خدماتی این حرم دستگیر می شود و وی با دست خالی تروریست مسلح را زمین‌گیر می کند.
استقلال در این سال‌ها همیشه پدیده‌های جوان و جدیدی داشته است؛ سرمایه‌هایی که اگر قدر ببینند شاید رویای قهرمانی را هم تعبیر کنند.
پس از دو خرید با هزینه 112 میلیون یورویی، لیورپول قصد خرید دو هافبک دیگر را دارد تا با خط میانی‌ای پرقدرت‌تر از همیشه فصل را شروع کند.
جوردی آلبا، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، می‌گوید دیدار برابر تیم ملی ایتالیا همیشه برای این تیم سخت بوده و بازی حساسی پیش روی آنهاست.
ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی می‌گوید همراه همبازیانش آماده است تا در بازی حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا بهترین نمایش را داشته باشد.
آنتونیو رودیگر فاش ساخت که از پی اس جی هم پیشنهاد داشت ولی او همیشه در رویای بازی برای رئال مادرید به سر می برد.
تب بازگشت مسی به بارسا داغ‌تر از همیشه شده و مدیران باشگاه قرار است برای محقق کردن این رویا به سیم آخر بزنند.
سفر در زمان، رویای همیشگی که رهایمان نمی‌کند، فکر کنید حتی هیتلر هم چنین رویایی داشت و در فکر ساخت سفینه‌ای بود که با آن بشود در زمان سفر کرد. این همه فیلم و سریال‌هایی که در این زمینه ساخته شده نشان می‌دهد سفر در زمان فکر بشر را همیشه مشغول کرده، آیا می‌شود؟ آیا ممکن است؟ آیا با این حجم پیشرفت بشر به اجرایی شدن سفر در زمان نزدیک شده‌ایم؟ این ویدیوی دو دقیقه‌ای پاسخ سوال‌هایتان را خواهد داد.
کیلیان امباپه از اینکه کاپیتان اول فرانسه شده بسیار خوشحال است و گفت هیچ فشاری از این بابت روی خودش حس نمی‌کند.
اکثر مردم به دفعات یکسانی رویا می‌بینند. با این حال ممکن است شما ازجمله افرادی باشید که همیشه ادعا می‌کردید اصلا خواب نمی‌بینید، اما به یک‌باره شاهد تغییر این روال هستید و هر شب با یک خواب بیدار می‌شوید.
لیونل اسکالونی نمی خواهد همیشه در رده ملی مربیگری کند و دوست دارد هدایت یک تیم باشگاهی را در آینده برعهده بگیرد.
مدافع سابق استقلال که به دلیل مصدومیت نخاعی برای همیشه خانه نشین شده، از رویای حضور در پارالمپیک می گوید.
قهرمان 21 گرنداسلم تنیس حرفه‌ای مردان گفته که می‌خواهد برای کشورش یعنی صربستان در المپیک مدال طلا کسب کند.
کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال، هنوز در مورد آینده خود به جمع بندی نهایی نرسیده است.
ادواردو کاماوینگا رویای حضور در ترکیب ثابت رئال و تیم ملی فرانسه را در سر دارد و گفت که دوست ندارد همیشه یک تعویضی طلایی باشد.
ژوائو فلیکس همیشه رویای بازی در جام جهانی را داشت و از اینکه در اولین بازی خود موفق شد برای پرتغال گلزنی کند، در پوست خود نمی گنجید.
آدرین رابیو، ستاره تیم ملی فرانسه، همیشه رویای بازی کردن در جام جهانی را در سر داشته است.
ناپولی با تیمی زیر و رو شده صدر جدول رقابت‌های سری‌آ را به خود اختصاص داده است.
ناپولی با تیمی زیر و رو شده صدر جدول رقابت‌های سری‌آ را به خود اختصاص داده است.
ادواردو کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، از بازی کردن در ترکیب این تیم خیلی خوشحال است.
یکی از مشکلاتی که عمدتاً در ایران مشکل ساز می‌شود این است که همیشه یا زبان تهدید دیگر کشور‌ها را مورد خطاب قرار می‌دهیم. یعنی کافی است حتی گمان کنیم که مشکلی میان ما و کشور دیگری وجود دارد، سریعا در موضع تهدید قرار می‌گیریم
کاسمیرو انتقال به منچستریونایتد را تعبیر یک رویا می داند. او 15 سال پیش در اولدترافورد بازی کرده بود و همیشه دوست داشت روزی بازیکن منچستریونایتد شود.
عمانی ها رویکرد ثبات وایجاد فضای بدون تنش منطقه ای را دنبال میکنند و به عنوان یک کشور و به دولت علاقه مند به رفع تنش در منطقه معروفند و رایزنی ها ،مشورت ها و وساطتت ها همیشه در راستای این نقش در منطقه بوده است و با تغییر پادشاه هم همچنان این نقش را ایفا میکنند .

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ