اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - مراسم وداع با پیکر دو شهید امنیت نیروی انتظامی شهرستان ایذه، امروز در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان واقع در اهواز برگزار شد.
مراسم وداع با شهدای حمله تروریستی جاده خاش - تفتان عصر امروز ۲ مرداد ۱۴۰۲ با حضور کارکنان راهور فراجا و مردم شهید پرور در معراج شهدای تهران برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر آیت الله حسن صانعی، با حضور اعضای بیت حضرت امام در حسینیه جماران برگزار شد. آیت الله حسن صانعی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر جمعه - ۳۰ تیرماه - در سن ۸۹ سالگی درگذشت.
روزنامه‌های چاپ امروز ایتالیا مراسم تشییع سیلویو برلوسکونی و احتمالات آینده بازیکن جوان ساسولو را در میان عناوین اصلی‎‌شان گنجانده‌اند.
مراسم آخرین وداع هواداران میلان با سیلویو برلوسکونی انجام شد.
اهواز - مراسم وداع با پیکر مطهر شهید «محمد قنبری» از شهدای مدافع امنیت شهرستان ایذه در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان برگزار شد.
در این مراسم پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، بر پیکر مرحوم افروغ نماز خوانده شد و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم از مسجد تا در اصلی دانشگاه تهران برگزار شد.
پیکر مطهر شهیدان مدافع حرم «میلاد حیدری» و «مقداد مهقانی جعفر آبادی» با حضور گسترده مردم تشییع شد.
مراسم تشییع و خاکسپاری شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس امروزدر محل فدراسیون کشتی برگزار شد، این شهید گمنام ، در اسفندماه سال ۱۳۶۲،در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.
مراسم وداع با پیکر مطهر آتش نشان شهید «قریب‌رضا دارابی»
مراسم وداع با پیکر مرحوم اسماعیل احمدی
مراسم ختم کریستین آتسو با حضور چهره های شاخص فوتبال غنا برگزار شد.
مراسم بازدید عمومی از تابوت پله و وداع با این اسطوره بزرگ دنیای فوتبال از ساعت 10 صبح روز گذشته به وقت برزیل آغاز شده است.
مراسم تشییع‌جنازه پله در برزیل آغاز شده و قرار است بعد از 24ساعت ادای احترام عمومی به تابوت اسطوره فوتبال برزیل مراسم خاکسپاری او فردا انجام شود.
پله، اسطوره فوتبال برزیل، قرار است به زودی در شهر سانتوس برزیل به خاک سپرده شود.
مراسم وداع با یک شهید گمنام دفاع مقدس به میزبانی مدرسه علمیه امام صادق (ع) شهرستان‌بردسکن با حضور طلاب و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.
مراسم خاکسپاری سینیشا میهایلوویچ، فوتبالیست و مربی فقید صرب، امروز در شهر رم برگزار شد و دنیای فوتبال با او وداع کرد.
مراسم تشییع و وداع با پیکر رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی با حضور رئیس جمهور، تعدادی از اعضای کابینه و جمعی از مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری، در مسجد سلمان این نهاد برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت «نادر بیرامی» در حسینیه شهدا گلزار شهدای کرمانشاه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.
مراسم وداع با شهید تازه تفحص شده ارتش «محرم پرستار منصوری» با حضور فرماندهان نیروی زمینی ارتش و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
بکام گفت که در ساعات اولیه صبح جمعه به تالار وست‌مینستر رسید به این امید که جمعیت کمتری در اینجا باشند. فکر می‌کردم اگر ساعت ۲ بامداد بیایم خلوت‌تر خواهد بود، اما اشتباه کردم. انگار همه مانند من فکر می‌کردند.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.
مراسم ویژه باشگاه رئال مادرید برای خداحافظی با کاسمیرو امروز برگزار شد. مراسمی که فضایی کاملا احساسی داشت و ستاره برزیلی بغضش شکست.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: مراسم وداع با پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده مدافعان حرم، روز پنج شنبه ساعت ۱۸ در میدان امام حسین (ع) شروع شده و تا زمان نماز مغرب و عشاء ادامه خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ