سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به نتایج این تیم و حاشیه‌های اخیرش اظهار داشت: در یک فصل فوتبالی کاملاً طبیعی است روند تیم مدعی قهرمانی دچار نوسان شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی در بازار سرمایه نیفتد انتظار می‌رود شاخص کل بورس این هفته هم نوسان خسته کننده‌ای را تجربه کند.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
شاخص کل با ریزش نزدیک به ۲۰۰۰ واحدی باز هم جایگاه ۲ میلیون واحد را از دست داد.
شاخص کل امروز نیز مانند هفته گذشته افزایش حداقلی را تجربه کرده و نشان دهد هنوز از قدرت پول در این بازار خبری نیست.
نوسان قیمت میلگرد ، تیرآهن و پروفیل در سال 1401
بازار گوشت مرغ این روزها با انواع قیمت‌ها رو به رو است در حالی که مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد قیمت هر کیلو گوشت مرغ بدون تغییر ۶۳ هزار تومان است.
نرخ ارز در واکنش به سیاست‌های تثبیتی بانک مرکزی (حذف ارز ترجیحی، تعیین قیمت ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی ارز نیمایی و فروش پنج‌هزار یورو به متقاضیان) کاهش قیمت مداومی داشته  و با افت ۲ تا سه هزار تومان در کانال ۴۳ هزار تومان در نوسان است.
گرانی مصالح تاثیر مستقیم در افزایش قیمت مسکن دارد و کارشناسان این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می‌دانند.
گرانی مصالح تاثیر مستقیم در افزایش قیمت مسکن دارد و کارشناسان این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می‌دانند.
شاخص کل برای رشد نیاز به استراحت دارد و این استراحت شاید از نوع فرسودگی زمانی باشد.
شرکت بورس کالای ایران، اطلاعیه‌ای در خصوص اصلاح دامنه نوسان قیمت گواهی سپرده کالایی سکه ربع بهار آزادی منتشر کرد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ۱۵ هفته از لیگ گذشته و هنوز ترکیب استقلال مشخص نیست گفت: این اتفاق به استقلال ضربه زده و سرمربی باید تا به امروز شناخت خوبی از بازیکنانش پیدا می‌کرد.
بازار دارایی ها که در روزهای گذشته با نوسان همراه شده، امروز بورس را متاثر کرده و همین مساله سبب رفت و برگشت‌های بورس شده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به افزایش قیمت خودرو در بازار، تاثیر عرضه خودرو در بورس کالا بر این افزایش قیمت را نادرست خواند و گفت: نوسانات نرخ ارز موجب افزایش قیمت کالاها و محصولات از جمله خودرو در بازار شده است.
نوسان نرخ ارز عامل التهاب قیمت‌ها در بازار خودرو/ بی‌ثباتی بازار به زیان خودروساز و مصرف‌کننده واقعی
رصد بازار نشان می دهد هفته دوم دی ماه ، قیمت گوشت قرمز و برخی انواع ماهی افزایش یافته اما در بازار تخم مرغ شاهد عقب نشینی قیمت ها هستیم.
قیمت گوشت مرغ در آذر نوسان زیادی داشت و از کیلویی 45 تا 63 هزار تومان متغیر بود.
طلای جهانی در هفته اخیر با خبرهای مختلف در اقتصاد دنیا روبرو شده که باعث نوسان های بزرگ در آن شد.
دلار در روز دوشنبه ۲۴ مهر ماه در بازار توافقی به قیمت ۳۱,۳۹۵ تومان رسید.
برکشلی گفت: در سازمان اوپک، تصمیمات معمولاً لایه‌های سیاسی هم دارد. این لایه‌های سیاسی با گسترش اوپک به حوزه کشورهای غیر عضو اوپک و به ویژه روسیه، قدری شدت هم پیدا کرده است.
معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس با انتشار اطلاعیه‌ای از شمول ۱۱ نماد برای تغییر دامنه نوسان قیمت در صورت تمایل به رعایت بندهای ۲ ، ۳ و ۴ ضوابط مربوط به ماده ۲۱ دستورالعمل فعالیت بازارگردانی خبر داد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای این کلانشهر تا فردا جمعه بین ۳۱ و ۱۱ درجه سانتیگراد نوسان دارد.
امروز مطالبی همچون جزئیات کاهش قیمت سکه در بازار تهران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، ارزش سهام عدالت در روز رشد ۱۰۴۹ واحدی شاخص چقدر شد؟، اخبار مهم کدال دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ | پرداخت سود نقدی فولاد، مجمع کاذر ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، پرسودترین صندوق‌های سرمایه گذاری در مرداد ۱۴۰۱ کدام صندوق‌ها بودند؟، پول داغ چیست؟ + فیلم، آیا باید دامنه نوسان بازار پایه هم افزایش یابد؟، خریداران این خودرو ۲۰۰ میلیون سود کردند، بازگشایی نماد پرسپولیس چه شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شاخص کل بورس چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۴۹۱۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۲۰ هزار و ۲۹۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ