شاخص کل با ریزش نزدیک به ۲۰۰۰ واحدی باز هم جایگاه ۲ میلیون واحد را از دست داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی در بازار سرمایه نیفتد انتظار می‌رود شاخص کل بورس این هفته هم نوسان خسته کننده‌ای را تجربه کند.
با افت ۳/۱ درصد شاخص کل بورس تهران در هفته منتهی به ۲۵ مرداد حالا دقیقا یک ماه است که شاهد نوسان زیگزاگی شاخص کل بورس تهران حول محور دو میلیون واحد هستیم. این روند نوسانی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا توضیحاتی درباره ماجرای هشدار پلیس فتا به حجاب عوامل سریال «نیسان آبی» ارائه داد.
شاخص کل امروز نیز مانند هفته گذشته افزایش حداقلی را تجربه کرده و نشان دهد هنوز از قدرت پول در این بازار خبری نیست.
نوسان قیمت میلگرد ، تیرآهن و پروفیل در سال 1401
شاخص کل بورس در هفته گذشته با وضعیت نوسانی در معاملات چهارشنبه مواجه شد اما کارشناسان بر این باورند که این نوسان طولانی مدت نخواهد بود.
امروز مطالبی همچون پیش بینی بورس از نگاه کارشناسان بورسی، عملکرد شرکت‌های شاخص ساز سودآور، همه چیز درباره ۴ هزار سهام‌دار خارجی بورس، تحلیل تکنیکال شیران و بجهرم، قیمت دلار در مرکز مبادله ایران، مهم‌ترین تاریخ‌هایی که قیمت بیت کوین نوسان شدید خواهد داشت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بازار گوشت مرغ این روزها با انواع قیمت‌ها رو به رو است در حالی که مدیر کل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد قیمت هر کیلو گوشت مرغ بدون تغییر ۶۳ هزار تومان است.
در حالی که چند روزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا می‌گذرد و قیمت اسکناس دلار در این مرکز در کانال ۴۱ هزار تومان در نوسان محدود بوده است، امروز خبری مبنی بر امکان دوباره برای خرید و فروش ارز در صرافی‌ها منتشر شد.
در حالی که چند روزی از آغاز به کار مرکز مبادله ارز و طلا می‌گذرد و قیمت اسکناس دلار در این مرکز در کانال ۴۱ هزار تومان در نوسان محدود بوده است، امروز خبری مبنی بر امکان دوباره برای خرید و فروش ارز در صرافی‌ها منتشر شد.
گرانی مصالح تاثیر مستقیم در افزایش قیمت مسکن دارد و کارشناسان این موضوع را دلیل رشد قیمت مسکن می‌دانند.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
بسیاری از سهامداران پرسش هایی درباره تغییرات دامنه نوسان در فصل پاییز، سرنوشت نمادهای استانی سهام عدالت و ... دارند که در این مطلب سعی شد تا به این پرسش ها و آخرین تحولات در این زمینه پاسخ داده شود.
در ایالت پر نوسان و کلیدی پنسیلوانیا «دونالد ترامپ» کارزار خود برای راهیابی دوباره به کاخ سفید را آغاز کرده است. با این وجود، پیروزی «جان فترمن» دموکرات در آن ایالت این موضوع را پیچیده‌تر ساخته است.
یک منبع آگاه گفت این پرونده مربوط به نوسانات بورس نبوده بلکه درباره تغییر دامنه نوسان و عضویت دو نفر از اعضای حقیقی شورای عالی بورس است.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین نیز درباره علت این حادثه گفت: این نزاع دست جمعی میان ۶ تن از سرنشینان یک دستگاه خودروی نیسان و یک دستگاه موتور سیکلت رخ داد.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
متهم که هیچ راهی جز بیان حقیقت نداشت، درباره چگونگی تهیه سلاح و دستبرد مسلحانه در مشهد گفت: مدتی قبل یک دستگاه وانت نیسان به طور اقساطی خریدم تا با آن کار کنم و هزینه‌های زندگی ام تامین شود، اما کار نبود و من هم نمی‌توانستم ماهانه مبلغ دو میلیون تومان اقساط خودرو را بپردازم. این بود که تصمیم گرفتم از طریق سرقت مسلحانه به پول برسم.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد
تازه‌ترین ساخته کریستوفر نولان از چنان قدرتی برخوردار است که با وجود اکران در اوج دوران شیوع کرونا، توانست سیلی از تماشاگران را به سالن‌های سینما بکشاند و هرچند به فروشی میلیارد دلاری نرسید، موفقیت چشمگیر داشت؛ اثری ۱۵۰ دقیقه‌ای که همه منتقدین درباره‌اش هم‌رای نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ