پردیس- آموزش و پرورش پردیس با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا، مدارس این شهرستان را برای نوبت صبح سه شنبه ۱۱ بهمن ماه غیر حضوری اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پردیس- سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: اینترنت پر سرعت بستر هوش مصنوعی در مدارس را ایجاد می کند.
با تداوم بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر، تمامی مقاطع تحصیلی فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت عصر امروز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری و "آموزش از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد" دنبال خواهد شد.
تمام مقاطع تحصیلی نوبت صبح دماوند، فیروزکوه، پردیس، لواسانات و رودبار قصران غیر حضوری است.
دماوند- مدارس دماوند، پردیس و رودهن به دلیل تداوم بارش برف و برودت هوا امروز چهارشنبه صبح غیرحضوری شد.
همچنین به علت تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان؛ آموزش در فیروزکوه، دماوند، رودهن و پردیس در نوبت صبح فردا دوشنبه 24 بهمن 1401 غیر حضوری و از طریق فضای مجازی و در بستر شبکه شاد دنبال خواهد شد.
دماوند- مدارس دماوند پردیس و رودهن به دلیل تداوم بارش برف و برودت هوا دوشنبه صبح غیرحضوری شد.
همه مقاطع تحصیلی در فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، چهاردانگه، اسلامشهر، بهارستان یک و دو، رباط‌کریم، ملارد، شهریار و شهرقدس در نوبت عصر امروز ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ غیر حضوری است.
با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا همه مدارس پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری هستند.
در متن این اطلاعیه آمده است: «با توجه به تداوم بارش برف، همه مدارس مناطق پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز (دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱) غیرحضوری است».
طبق اطلاعیه‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران با توجه به تداوم بارش برف، همه مراکز پیش‌دبستانی و مدارس مقطع ابتدایی رودهن و دماوند و همه مقاطع تحصیلی پردیس در نوبت صبح امروز دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری شدند علاوه بر این، همه مدارس روستایی فیروزکوه در نوبت صبح امروز غیرحضوری هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از برگزاری غیرحضوری کلاس های درس در تمام مقاطع تحصیلی در استان تهران به جز پردیس ،دماوند و فیروزکوه برای فردا دهم دی ماه خبر داد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت:جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا امروز (۹ دی‌ماه) برگزار و مقرر شد تمامی مدارس در تمامی مقاطع ابتدایی و متوسطه در استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی ماه) به صورت غیر حضوری و مجازی دایر باشند همچنین تمامی کودکستان‌ها در استان تهران به جز سه شهرستان پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا (۱۰ دی‌ماه) تعطیل خواهند بود.
پردیس- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از کاهش مدارس دو نوبته در این استان خبر داد.
آموزش در همه مقاطع تحصیلی شهرستان‌های پردیس و فیروزکوه و مقطع ابتدایی شهرستان‌های دماوند و رودهن در نوبت صبح فردا، یکشنبه، «غیرحضوری» برگزار می‌شود.
با توجه به تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا، سه روز آتی یعنی ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه، مدارس استان تهران در تمامی مقاطع به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس به صورت غیرحضوری دایر خواهند بود و همچنین مهد‌های کودک و پیش دبستانی‌ها در تهران به جز شهرستان‌های یادشده تعطیل خواهند بود.
بر اساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه سه روز آینده غیرحضوری شدند.
معاون عمرانی استاندار تهران گفت: بر اساس مصوبات کارگروه آلودگی هوا تمام مدارس و دانشگاه های استان تهران بجز دماوند، فیروزکوه و پردیس در ۳ روز ۲۷ تا ۲۹ آذر غیر حضوری هستند.
تهران- مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز پردیس، فیروزکوه و دماوند با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا تا سه شنبه ۲۹ آذرماه غیرحضوری شد.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس و دانشگاه‌های استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
با ادامه تشدید آلودگی هوا و استمرار پایداری هوا بر اساس تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس استان تهران به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و پردیس برای روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آذر ماه به صورت غیر حضوری فعال خواهند بود.
تمام مقاطع تحصیلی در استان‌های تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا برای فردا شنبه ۲۶ آذر ماه غیرحضوری است.
معاون استاندار تهران از «غیرحضوری» شدن مدارس و دانشگاه‌ها در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۳ و ۲۴ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز فیروزکوه ، دماوند و پردیس خبر داد.
چهارشنبه ۹ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل و مقطع ابتدایی غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.
تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: مدارس ابتدایی استان تهران به جز دماوند، فیروزکوه و پردیس روز سه شنبه غیر حضوری شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ