به احتمال فراوان سیدحسین حسینی مشکلی برای بازی کردن مقابل مس کرمان نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسینی بوشهری، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه و امام جمعه قم گفت: مسئولین در زمینه حجاب و عفاف دغدغه متدینین را مورد توجه قرار دهند و در مقابله با ناهنجاری ها امروز و فردا نکنند.
معاون وزیر کشور با اشاره به فعالیت شبانه روزی مرز خسوری در ایام اربعین حسینی گفت: ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی کشور پاسخگوی حجم عظیم زائران نیست.
وزارت کشور عراق از تدابیر امنیتی ویژه مراسم عاشورا خبر داد.
در شرایطی که هواداران فوتبال منتظر تصمیم نهایی محمدحسین کنعانی برای فصل آینده هستند، او در گفتگو با آنتن درباره پیشنهادات خود صحبت کرده است.
با تصمیم ساپینتو حسین حسینی، کاپیتان استقلال به همراه عارف غلامی از لیست ۱۸ نفره آبی‌پوشان برای دیدار فردا خط خوردند.
ریکاردو ساپینتو تصمیم گرفت تا روی نام گلرهای اول و دوم خود برای دیدار فردا خط قرمز بکشد.
سیدحسین حسینی و وحید امیری به احتمال زیاد برگزارکننده مراسم آغازین بازی در کنار پیام حیدری خواهند بود.
شیخ حسین انصاریان گفت: روی گنهکاران اسم بد و زشت نگذارید؛ خلاف قرآن و حرام است. گناهکار را نترسانید. اگر گنهکاری بازداشت شد، به دروغ نگویید که فردا صبح اعدام می‌شوی. عباد خدا را نترسانید. وحشت در دل او وخانواده‌اش نیاندازید.
وضعیت نهایی سیدحسین حسینی برای مسابقه با نفت مسجدسلیمان فردا(دوشنبه) مشخص خواهد شد.
مربی سایپا تاکید کرد که تیمش به بازی فردا مقابل سپاهان به چشم یک دیدار دوستانه نگاه می کند.
رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد یوم الله نهم دی از برگزاری مراسم گرامیداشت ۹ دی در سراسر کشور، خبر داد و گفت: در تهران در میدان آئینی امام حسین (ع) مراسم گرامیداشت ۹ دی با حضور مردم برگزار خواهد شد.
پیشکسوت پرسپولیس معتقد است شناخت یحیی گل‌محمدی از تفکرات مجتبی حسینی به سرخ‌پوشان در بازی فردا کمک خواهد کرد.
حسینی به دلیل گرفتگی عضله بعد از مصدومیت روی پای خود یخ گذاشت و تمرین را ادامه نداد، ولی مصدومیت این بازیکن به شکلی نیست که نتواند در بازی فردا به میدان برود.
حسینی به دلیل گرفتگی عضله بعد از مصدومیت روی پای خود یخ گذاشت و تمرین را ادامه نداد، ولی مصدومیت این بازیکن به شکلی نیست که نتواند در بازی فردا به میدان برود.
سرمربی پیکان بعد از بازی با هوادار به انتقاد از داور مسابقه پرداخت.
مربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید به استثنای یک بازیکن تمام بازیکنان این تیم آماده حضور در دیدار برابر ذوب آهن هستند.
شرکت راه آهن اعلام کرد: با شروع موج برگشت زائران اربعین حسینی (ع)، قطارهای خرمشهر-تهران به بیش از ۳ برابر ایام عادی افزایش یافت.
حسینی در پاسخ به سوالی در خصوص معرفی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی به مجلس، گفت: امروز یا فردا این موضوع نهایی می‌شود و ما وزیر پیشنهادی خود را به مجلس معرفی می‌کنیم. در وقت قانونی وزیر معرفی می‌شود و امیدواریم با رأی اعتماد مجلس کار را به خوبی انجام دهد.
شعب منتخب بانک سپه در سراسر کشور از فردا سه شنبه هشتم شهریور ماه به زائران اربعین حسینی ارز اربعین ارائه می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
رئیس سازمان هلال احمر در اولین کنگره بین المللی سلامت در اربعین حسینی با اشاره به اهمیت خدمت رسانی به زوار حسینی گفت: تجهیزات درنظرگرفته شده فردا فرستاده می شود.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: امیدواریم این مرز به زودی به روی مشتاقان حسینی بازگشایی شود و از این مرز نیز زائرین به عتبات عالیات مشرف شوند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به اینکه فردا و پس فردا اوج مراسمات در سطح معابر پایتخت است، گفت: تأمین و برقرای امنیت و نظم عبور و مرور مراسمات بر عهده پلیس راهور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ