درحالی‌که گزینه‌های مختلفی از جمله هکتور کوپر و پاکو خمس برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده‌اند اما برنامه رئیس فدراسیون نسبت به شایعات متفاوت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رییس فدراسیون فوتبال از همتای عربستانی خود دعوت کرده تا به ایران بیاید و درباره برخی برنامه ریزی های مشترک تصمیم گیری شود.
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به ریاست مجلس شورای اسلامی تقاضای تخصیص درآمدهای پخش مسابقات فوتبال با تبلیغات تلویزیونی در برنامه هفتم توسعه اقتصادی و اجتماعی را مطرح کرد.
مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال که صبح امروز در برنامه ورزشگاه حاضر شد و در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران صحبت کرد.
مهدی تاج با حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان آخرین برنامه های این تیم برای حضور شایسته در جام ملت ها و کسب سهمیه جام جهانی را مرور کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره‌ی ناراحتی مربیان داخلی و پیشکسوتان از مطرح شدن عبث نام‌شان برای سرمربیگری تیم ملی توضیح داد: واقعا اینطور نبود. من هم شنیدم که ناراحت شدند. از ناراحی آن‌ها ناراحت هستیم، این‌ها سرمایه‌های کشور هستند و سال‌ها زحمت کشیدند و قابل احترام هستند. چنین نیتی نبوده است. همه‌جا از سرمربی برنامه می‌گیرند، هیچ‌جا سراغ یک مربی نمی‌روند. اگر سراغ یک نفر برویم شائبه ایجاد می‌شود.
در برنامه فوتبال برتر سندی منتشر شد که نشان می‌دهد رئیس فدراسیون و اعضای هیات رئیسه با تصویب خودشان پاداش های عجیب و غریبی در جام جهانی دریافت کردند.
صبح امروز جلسه مهمی بین رئیس فدراسیون فوتبال با رئیس کمیته جوانان و سرمربی تیم ملی جوانان برگزار شد.
رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با برنامه ورزشگاه از چالش‌های فدراسیون برای انتخاب سرمربی خبر داد.
در حالی که گزینه‌های مختلفی از جمله هکتور کوپر و پاکو خمس برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده‌اند اما، برنامه رئیس فدراسیون نسبت به شایعات متفاوت است.
وحید شمسایی پس از دیدار با مهدی تاج به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.
برنامه فوتبال برتر با اجرای محمد حسین میثاقی در بخشی رفتار رئیس فدراسیون فوتبال ایران را نقد کرد.
جواد خیابانی در یادداشتی به اتفاقات برنامه جنجالی جام ۲۲ با حضور مهدی تاج پرداخت.
جواد خیابانی در یادداشتی به اتفاقات برنامه جنجالی جام 22 با حضور مهدی تاج پرداخت.
مهدی تاج بعد از حضور جنجالی در یک برنامه از شبکه ورزش به صورت تلویحی از اظهاراتش عذرخواهی کرد.
مهدی تاج در برنامه شبکه ورزش مدعی شد طلب مارک ویلموتس پرداخت شده است.
مهدی تاج در برنامه شبکه ورزش مدعی شد طلب مارک ویلموتس پرداخت شده است.
میثاقی در برنامه فوتبال برتر گفت: مصاحبه آقای تاج تاسف برانگیز بود. هر چقدر تیم ملی دفاعی است، مصاحبه مسئولان فوتبال هجومی است.
حمایت کامل مهدی تاج از کارلوس کی‌روش در برنامه شب گذشته شبکه ورزش نشان از قطعیت بازگشت او به ایران و تداوم حضورش روی نیمکت تیم ملی دارد.
با وجود اعلام مهدی تاج در برنامه دیشب شبکه ورزش، باشگاه فولاد خوزستان بار دیگر با انتشار اطلاعیه ای مخالفت خود را با حضور جواد نکونام سرمربی خود به عنوان دستیار تیم ملی در جام‌جهانی اعلام کرد.
مهدی تاج که مهمان برنامه شب‌های فوتبالی است سرانجام نام حریف آخر تدارکاتی را اعلام کرد. نیکاراگوئه که در حال حاضر رده ۱۴۲ جدول فیفا را در اختیار دارد در روز ۱۹ آبان برابر ایران قرار می‌گیرد.
مهدی تاج در نشست مطبوعاتی امروز خبر مهمی به خبرنگاران داد؛ به گفته او جواد نکونام در برنامه درنظر گرفته شده، سرمربی احتمالی تیم ملی در جام ملتهای 2023 خواهد بود
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اولین صحبتهای خود در مقابل خبرنگاران را انجام داد.
رییس اسبق فدراسیون فوتبال دعوت مدیر گروه ورزش شبکه سه برای شرکت در مناظره را رد کرد.
تابستان داغ تسلا ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ