هزاران نفر از مناطق شمال شرقی فیلیپین به دلیل نزدیک شدن طوفان «نورو» به مناطق امن انتقال یافتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در اثر انفجار بمب اتمی، نور و گرمای بسیار قوی‌ای تولید می‌شود. اشیاء و افرادی که در مسیر این نور و گرما قرار دارند، آن را جذب کرده و بر روی اشیایی که در پشت‌سرشان قرار دارند، تصویری سایه مانند از خود به جا می‌گذارند. نور محیط اطراف، باعث سفید شدن بتن یا سنگ اطراف آن شده و «سایه» ایجاد می‌شود.
کاپیتان سابق بارسلونا با باشگاه الامارات به توافق نهایی دست یافته است.
اختروش‌ها در طول زمان و فضا ظهور می‌کنند. آن‌ها از سیاهچاله‌هایی با جرم بالا که حجم زیادی از نور و چیز‌های دیگری تولید می‌کنند، نیرو می‌گیرند. ستاره‌شناسان نیز از آن‌ها به‌عنوان شمع‌هایی استاندارد برای اندازه‌گیری فواصل دور و همچنین راهی برای بررسی و مطالعه مناطق وسیعی از فضا که نور از آن‌ها عبور می‌کند، بهره می‌برند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در منطقه میامی برای امنیت یوزها سرعت مجاز به ۸۰ کیلومتر کاهش پیدا کرده و تمهیدات نور و روشنایی جاده به صورت جدی در حال اجرا است.
محمد نصرتی می‌گوید تراکتور با روند فعلی مدعی قهرمانی لیگ برتر در فصل جدید خواهد بود.
احمد نوراللهی با رای کاربران فوتبال فانتزی به عنوان هافبک دفاعی این بازی انتخاب شد.
نطقه‌ای در مغز به نام تایمر شبانه روزی وجود دارد که به همگام سازی حرکت و عملکرد هر سلول بدن با سطح نور و تاریکی محیط کمک می‌کند.
برگ‌ها شکارچیان یا تغییرات نور و صدا را شناسایی می‌کنند و ریشه‌ها شرایط زیر زمین را کنترل می‌کنند، مشکلات با مواد مغذی، آب و شکارچیان نیز می‌تواند وجود داشته باشد.
سرمربی آلومینیوم تصمیم گرفت تمرین تیمش قبل از دیدار با مس را زیر نور برگزار کند.
لوکاکو بین نور و سایه؛ مربی سابقش لیکنز می‌گوید: "اینزاگی ربطی به آن ندارد. باید منتظر او بود."
خرمشهر- نماینده مردم خرمشهر در مجلس گفت: احداث پل «شهدای اروند» شهر خرمشهر به دلیل حضور کاروان‌های راهیان نور و زائران اربعین حسینی و در واقع شناور بودن جمعیت این شهر، مهم است.
وجود دارو‌های اضافی و مازاد مصرف در خانه‌ها، یکی از معضلات روز‌های خانه تکانی ایرانی‌ها است. بدانید که گرما، هوا، نور و رطوبت ممکن است به داروی شما آسیب برساند. دارو‌های خود را در جای خشک و خنک نگهداری کنید. به عنوان مثال، آن را در کشوی کمد یا کابینت آشپزخانه خود دور از اجاق گاز، سینک و هر وسیله گرمایی نگهداری کنید. شما همچنین می‌توانید دارو را در یک جعبه ذخیره سازی، در یک قفسه، یا در یک گنجه نگهداری کنید
ارتباط بین نوشیدن چای سبز و بهبود سلامت پوست سال‌هاست که ذکر شده است. چای سبز از نظر محافظت پوست از نور و مزایای ضد پیری نتایج خوبی داشته است.
فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی گفت: به مردم عزیز شهرم نور و چمستان این قول را می‌دهم که یک مدال خوشرنگ المپیک را در پاریس به آن ها هدیه خواهم داد.
احمد نوراللهی و سایر هم‌تیمی‌هایش پس از شکست برابر الهلال، از هواداران خود تشکر کردند.
روایتی متفاوت از انهدام ناوچه پیشرفته اسرائیلی با موشک‌های نور و کوثر در مستند سلاح ایرانی را مشاهده کنید.
به طور کلی در سال جاری امریکا شاهد شیوع بیش‌تر نورو ویروس در مقایسه با سال گذشته بوده است. داده‌ها نشان می‌دهند میزان شیوع آن در برهه‌هایی کم‌تر بود که پروتکل‌های مرتبط با پاندمی کووید مانند پوشش اجباری ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برقرار بودند و توانایی انتشار ویروس را مختل می‌کردند.
نمای همه جانبه به شما امکان می‌دهد با استفاده از چیزی به نام میدان‌های درخشندگی عصبی (NeRF) که تصاویر مسطح را به رندر‌های سه بعدی که شامل جزئیاتی مانند نور و بافت است، تبدیل می‌کند.
دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی گفت: معاونت میراث فرهنگی نسبت به تشکیل و فعال سازی راهیان میراث فرهنگی مشابه راهیان نور و راهیان پیشرفت اقدام کند.
دانشمندان «دانشگاه تامپره» (Tampere University) فنلاند، یک ربات چهار میلی‌متری ساخته‌اند که از انرژی باد و نور برای پرواز کردن در هوا استفاده می‌کند.
شهر سانتوس برزیل، زادگاه پله، در شب سال نوی میلادی به مناسبت درگذشت این اسطوره فوتبال با اجرای نمایشی از نور و صدا یاد او را در آسمان این شهر زنده کرد.
در حالی که ردیابی عفونت مالاریا در جمعیت‌های در معرض خطر بسیار مهم است، گرفتن و تجزیه و تحلیل نمونه خون می‌تواند مشکل‌ساز و وقت‌گیر باشد. اکنون یک دستگاه جدید برای کمک به حل این چالش طراحی شده است، زیرا از نور برای تشخیص بیماری در عرض چند ثانیه استفاده می‌کند.
اولین چیزی که بعد از برد تیم ملی مقابل ولز جلب توجه کرد، تصاویر شادی ماموران یگان ویژه و لباس شخصی‌ها در خیابان همراه با پرچم ایران و رقص نور و موزیک بود. مامورانی با چهره‌های پوشیده که باتوم و گاز اشک‌آور و سلاح به دست داشتند و روی ماشین‌های زرهی غول‌آسای سیاه‌رنگ می‌رقصیدند تصاویری فراتر از خلاقیت‌های سالوادور دالی خلق کرد.
یکی از ابهامات بزرگ در ترکیب تیم ملی حضور احمد نوراللهی در ترکیب تیم ملی مقابل انگلیس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ