شیخ سلمان در خاک مادری خود به سومین دوره پیاپی ریاستش بر کنفدراسیون فوتبال آسیا رسمیت می‌بخشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دونالد ترامپ با انتقاد از نحوه زمانبندی رسیدگی به پرونده‌های قضایی وی، از دادگاه فدرال واشنگتن خواست که روند محاکمه او را به پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده موکول کند.
سخنگوی ریاست اقلیم کردستان عراق موعد برگزاری انتخابات پارلمان اقلیم را اعلام کرد.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که در ماه آوریل و هم‌زمان با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ترکیه، نرخ تورم در این کشور به ۴۴ درصد کاهش خواهد یافت.
انتخابات ریاست فدراسیون بدمینتون قرار است خرداد ماه سال جاری برگزار شود.
نماینده ویژه سازمان ملل در امور لیبی از آغاز ابتکار جدیدی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال جاری میلادی در این کشور خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه امروز(جمعه) به طور رسمی زمان برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری این کشور تعیین کرد.
رئیس جمهور ترکیه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمانی این کشور در ۱۴ مه خبر داد.
نیجریه امروز شاهد برگزاری انتخاب ریاست جمهوری و پارلمانی است.
با وجودی که ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون بدمینتون انجام و تایید صلاحیت آنها مشخص شده اما انتخابات این فدراسیون در سال جاری انجام نخواهد شد.
بنا به اعلام یک رسانه چاپ ترکیه، حزب عدالت و توسعه این کشور قصد ندارد به دلیل وقوع زلزله زمان برگزاری انتخابات آتی را تغییر دهد.
مدیرکل امور مشترک فدراسیون های ورزشی از برگزاری انتخابات ۹ فدراسیون دیگر تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: مجمع چند فدراسیون دیگر هم در اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
رئیس جمهور ترکیه امروز از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور در ۱۴ ماه می خبر داد.
وزارت ورزش با زمان پیشنهای فدراسیون گلف جهت زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون موافقت کرد.
هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری تاریخ برگزاری انتخابات ریاست این فدراسیون را به وزارت ورزش پیشنهاد داد و برای قطعی شدن این زمان منتظر اعلام نظر وزارتخانه است.
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص آغاز ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون توضیحاتی را ارائه کرد.
مجمع انتخابات فدراسیون اسکواش ۱۴ آذر به ریاست محمد پولادگر در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می‌شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا، برگزاری مجدد انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ یا اعلام نام او به عنوان «پیروز برحق» در آن انتخابات را خواستار شد.
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در تهران با حضور دو نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار می شود.
در جریان برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، مجید شایسته در یک اتفاق جنجالی انصراف خود را از نامزدی برای ریاست این کمیته اعلام کرد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال خبر از قطعی شدن حضور دو نامزد در انتخابات پیش رو برای تعیین رئیس این نهاد قانونی داد تا حضور نفر سوم در هاله ای از ابهام قرار داشته باشد.
روزنامه «ولت» آلمان روز یکشنبه به نقل از سرویس اقدام خارجی اروپا و دیپلمات های اتحادیه اروپا مدعی شد که اردوغان در سودای این است که انتخابات ریاست جمهوری را زودتر از موعد برگزار کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه، در پی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنیا، برگزاری موفق این انتخابات را به مردم و دولت این کشور تبریک گفت.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۲۸۹ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از دویست تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۲۳۷ تن از ایشان وخیم است.
جالب اینکه میرشاد ماجدی خود یکی از کاندیداهای صندلی ریاست فدراسیون فوتبال در انتخابات آتی است و حالا با مسوول برگزاری انتخابات پیش‌رو جلسه داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ