الناز بایرام‌زاده گفت: از آنجایی‌که ناصرالدین‌شاه در حرمسرایش بیش از یکصد تن زن، اعم از عقدی و صیغه‌ای داشته است باعث می‌شود مردم گمان کنند که او مردی عیاش و فاسد بوده. البته در این‌باره نمی‌توان به مخاطب ناآگاه خرده گرفت، چون شناخت ناصرالدین‌شاه مستلزم مطالعه بسیار اسناد و متون دست‌نخورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: هیچ کمبودی در زمینه توزیع بنزین در کشور وجود ندارد و وضع عرضه سوخت در جایگاه‌ها مطلوب و مساعد است و مردم به شایعات منتشرشده در این زمینه توجه نکنند.
نمایندگان مجلس در نشست امروز جهت ساماندهی بازار سرمایه که مدتی است با تلاطم همراه شده و ذینفعان خود را دچار چالش کرده، مصوباتی را به تصویب رساندند تا این بازار بار دیگر در مسیر تقویت و رونق قرار گیرد.
نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: لازم است مجلس جلسه غیرعلنی بگذارد و وزرای مربوطه در آن جلسه بیایند و درباره وضعیت اقتصادی کشور و معیشتی مردم گزارش دهند.
خیابانی در تهران که امروز به نام یکی از بلندترین قله‌های ادبیات عارفانه ما یعنی «مولوی» نامگذاری شده، روزگاری نام یک دلقک درباری را بر خود داشت؛ مردی که حتی خواندن و شنیدن برخی از حرکاتی که در مجالس از او سر می‌زده، عرق شرم بر پیشانی می‌نشاند.
وزیر امور خارجه ایران در پایان سفره دوره‌ای به چهار کشور حاشیه خلیج فارس گفت: خبرهای خوبی در خصوص همکاری‌های اقتصادی و تجاری برای مردم داریم.
فضائلی، عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب در توییتر نوشت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تجسس در امور شخصی و خصوصی دیگران در فضای مجازی و حقیقی را جایز نمی‌دانند.
پناهیان گفت: مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در امور جامعه، این‌قدر اهمیت دارد که به‌خاطرش خون امام‌حسین(ع) ریخته شد و امیرالمؤمنین(ع) متهم شد به عدم سیاست‌ورزی! این مشارکت‌خواهی از مردم، اصلِ حقیقت ولایت است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس در اطلاعیه‌ای با اشاره به آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب در سراسر کشور از مشارکت و همراهی مردم در اجرای این طرح قدردانی کرد.
سعید لیلاز گفت: ایران بعد از انقلاب اسلامی دشواری‌های زیادی را به چشم دیده است؛ از جنگ تحمیلی تا دوران دشوار سازندگی و ... مسئولان باید این نکته مهم را در نظر بگیرند که مردم ما مردمانی قانع هستند و شرایط را هم درک می‌کنند، اما اگر جامعه به این نتیجه برسد که عده‌ای خودی و عده‌ای غیرخودی هستند، بی شک صدای اعتراض‌شان را بلند خواهند کرد. پس لازم است، نظام حمکرانی رفتاری صحیح و صادقانه داشته باشد تا انسجام و اتحاد لازم محقق شود.
وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای از کشف شبکه‌ها و تجهیزات خرابکاری برای عملیات در شب چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه‌سوری) خبر داد.
نماینده مردم تهران می‌گوید: کاری به «نظر مردم» ندارم! فیلترینگ اینستاگرام را «۱۰۰ درصد» تایید می‌کنم / باید قطع‌اش کنند، «فاجعه» است
عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: میزان استفاده از پلتفرم‌های داخلی در حال افزایش است.
یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی، در خصوص باور‌های اشتباه مردم نسبت به مصرف برخی مواد غذایی از جمله مصرف شیر، توضیحاتی ارائه داد.
رئیسی ارائه گزارش عملکرد‌ها و موفقیت‌های حاصل شده را موجب افزایش امید و اعتماد عمومی عنوان کرد و از همه مسئولان به ویژه مدیران دستگاه‌های دولتی خواست در کنار ارائه گزارش‌های امیدبخش، درباره آن دسته از اقدامات که به دلایل مختلف به سرانجام نرسیده نیز به مردم گزارش دهند.
محمدرضا تاجیک در گفت وگو با خبرآنلاین از خلق «سوژه شورشی» در بستر «خشونت گفتمانی» می گوید و زمینه پدیدار شدن این سوژه را تحمیل «سبک زندگی» به مردم ارزیابی می کند.
نظرسنجی از مردم درباره تیم ملی در جام‌جهانی
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی‌های بی پایه، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی‌ها را بی معنا دانسته و اعلام می‌دارد، سابقه این مجلس وزین، حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
این رکن استوار با طرح شبهات مغرضانه و دامن زدن به برخی جوسازی های بی پایه و اساس، تضعیف نمی­‌گردد. خبرگان رهبری به عنوان معتمدان ملت بر حسب وظیفه ذاتی، قانونی و شرعی خود شبهه پراکنی ها را بی معنا دانسته و اعلام می دارد سابقه این مجلس وزین حاکی از توجه به شایسته گزینی و انتخاب اصلح بوده است.
رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: وقتی پرونده تاج باز است، او نباید به انتخابات فدراسیون فوتبال ورود می کرد. اطلاع رسانی و برخورد فساد باید در حد همان فساد بزرگ باشد.
سرطان لثه از خانواده سرطان سرو گردن است و زمانی ایجاد می‌شود که سلول‌های لثه‌های بالایی و پایینی بیش از اندازه تقسیمات سلولی انجام بدهند و باعث ایجاد ضایع تومور مانندی بر روی لثه می‌شود.
معاون پیشین امور حقوقی و بین الملل وزارت امور خارجه، با بیان این که وضعیت معیشتی برای مردم دارای اهمیت زیادی است، اظهار کرد: بخشی از مشکلات معیشتی مردم ناشی از تحریم‌های ظالمانه‌ای است که به مردم ایران تحمیل شده است. لذا می‌توان گفت انتظار مردم این است که برجام بتواند تا جایی که ممکن است این تحریم‌ها لغو کند.
شاخص مراجعات یک‌ماهه مشتریان به شبکه خدمات پس از فروش (R۱۰۰) مربوط به محصولات تولیدی ایران خودرو در ماه‌های ابتدایی سال ۱۴۰۱ در مقایسه با میانگین سال ۱۴۰۰ کاهش ۳۹ درصدی را تجربه کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ