نماینده مردم تهران می‌گوید: کاری به «نظر مردم» ندارم! فیلترینگ اینستاگرام را «۱۰۰ درصد» تایید می‌کنم / باید قطع‌اش کنند، «فاجعه» است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میرسلیم توئیتی را درباره شهوترانی منتشر کرد.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس به اظهارات اخیر مصطفی میرسلیم درباره رابطه پراید و توهین به رهبری پاسخ داد.
فضائلی نوشت: آنچه دفتر میرسلیم درباره رهبری گفت سخنی نسنجیده و ناصواب بود
دفتر سید مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه تندی به صداوسیما نوشت: «دست­ در­ دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می‌­گیرید»
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
محسن پیرهادی، نماینده مجلس چندی پیش پاسخ تندی به توئیت میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس نسبت به مصوبه مجلس درباره واردات خودروهای کارکرده واکنش تندی نشان داد.
محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس پاسخ تندی به توئیت اخیر میرسلیم درباره طرح تعطیلی شنبه داد.
این موضع شخصی میرسلیم است که حزب موتلفه با این قبیل موضع‌گیری‌ها هیچ موافقتی ندارد. با توجه به اینکه میرسلیم نماینده است و در مقام نمایندگی برای اظهارنظر آزاد است نمی‌توانیم او را منع کنیم، اما طبیعتاً این موضع‌گیری‌های او درباره خودرو به حزب آسیب وارد کرده و بر موقعیت آن تأثیر می‌گذارد.
بعد از اظهارات میرسلیم در خصوص عدم تفاوت خودرو ۲۰۶ و لندکروز ویدئو جدیدی منتشر شده از تفاوت لندکروز و ۲۰۶.
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
مصطفی میرسلیم عضو کمیسیون اصل نود مجلس در رابطه با حواشی به وجود آمده در یک مناظره در خصوص «فرق نداشتن خودروی پژو 206 و لندکروز» گفت: مراد ما از این مسئله اشتراک در هدف دو خودرو یعنی ترابری و حمل و نقل بود؛ دو خودروی مد نظر به لحاظ حمل و نقلی یک هدف را دنبال می‌کنند و از این حیث فرقی ندارند./دانشجو
یک عضو موتلفه درباره احتمال حمایت مجدد حزب موتلفه از افرادی همچون مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ اظهارنظر کرد.
حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد حزب موتلفه از افرادی همچون مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ اظهارنظر کرد و گفت: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مجلس در واکنش به نامه میرسلیم به مخبر درباره واردات خودروی دست دوم نوشت: اگر دردی از مردم دوا نمی‌کنید لااقل نمک به زخم مردم نپاشید. کاش جرئت مناظره با بنده را داشتید.
علی ضیا مجری معروف تلویزیون در یک استوری تازه در واکنش به اظهارات میرسلیم درباره واردات خودرو نوشت: آقای میرسلیم با مردم مشکلی داری؟ مردم کار بدی کردن ناراحت شدی؟ اصلا مردم رو میشناسی؟ داداش این همه حرف و کار‌های عجیب آخه چرا مرد؟
میرسلیم در گفتگو با شبکه اینترنتی دانشگاه تهران درباره اینستاگرام گفته که با فیلترینگ این شبکه «صد درصد» موافق است و «کاری به نظر مردم ندارم.»!
وی در پاسخ به این سوال که آیا هیئت نظارت بر نمایندگان درباره صحبت‌های میرسلیم به این موضوع ورود پیدا می‌کند و اگر ورود پیدا می‌کند چه کسانی می‌توانند شاکی باشند، گفت: بررسی صحبت‌های آقای میرسلیم در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نیازمند شاکی است و هرکسی می‌تواند نزد مقام‌قضائی شکایت کند، مقام‌قضائی این موضوع را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارجاع می‌دهد که مثلا شکایت از آقای میرسلیم اتفاق افتاده و تشخیص اینکه این فعل یا قول و گفتار در چارچوب رفتار نمایندگی بوده یا نه، برعهده هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: فاصله بین دستگیری عوامل ناآرامی‌ها تا اعدام آنها بسیار زیاد است و باید در فاصله ۵ یا ۱۰ روز بعد از دستگیری اعدام شوند منتها قوه قضائیه روال خودش را دارد.
میرسلیم درباره شکایت نیروی انتظامی از چهار نماینده‌ای که درباره اعتراضات اخیر اظهار نظر‌هایی داشتند، گفت: اینکه این چهار نماینده احساس وظیفه کردند که آن مطالب را مطرح کنند؛ بنابراین نمی‌شود به این‌ها ایراد گرفت.
عضو ارشد حزب موتلفه اسلامی گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آن‌ها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده میرسلیم و اینکه ایا اتهامش جاسوسی است؟ گفت: آقای میرسلیم به اتهام اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده و تاریخ شروع اجرای مجازاتش مشخص است.
شاخص کل بورس سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۲۶۱۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۶۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
میرسلیم از وارد کردن اتوبوس دست دوم به کشور توسط شهرداری تهران انتقاد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ