مسابقات چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان در صربستان در حال برگزاری است که نمایندگان کشورمان به میدان رفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند، اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
مصطفی قیاسی و ارشک محبی در کشتی آزاد و شاهین بداغی در کشتی فرنگی راهی دیدار فینال تورنمنت بلغارستان شدند اما امیرمحمد یزدانی از رسیدن به فینال بازماند.
۳ آزادکار ایران در روز نخست رقابت‌های کرواسی با شکست رقیبان‌شان راهی دیدار نهایی شدند.
در مسابقات کشتی رنکینگ جهانی ، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر حریف آذربایجانی خود را شکست داده و به دیدار نیمه نهایی راه پیدا کند.
کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم آزاد کشورمان در دور دوم از رقابت های رنکینگ دار کرواسی با شکست حریف آذربایجانی به پیروزی رسید و راهی نیمه نهایی شد.
اعضای تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در اولین تورنمنت رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی در سال ۲۰۲۳ صبح امروز راهی کرواسی شدند.
سیاوش یزدانی، مدافع سابق استقلال پس از فسخ قراردادش، راهی اصفهان شد تا یک بار دیگر لباس سپاهان را بر تن کند.
با نظر کادرفنی، 6 آزادکار ایرانی جهت شرکت در تورنمنت رنکینگ دار کرواسی راهی زاگرب می شوند.
با همه حواشی که به خاطر ویزا ندادن آمریکایی ها حول محور اردوی تیم ملی کشتی آزاد ایران ایجاد شد، تیم کشورمان سرآخر راهی آمریکا شد. با چند تغیر، از تغیر وزن کامران قاسم پور گرفته تا حضور نداشتن حسن یزدانی.
کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: آرزوی من از کودکی داشتن ده‌ها مدال جهان و المپیک است و امیدوارم بتوانم در راهی که قدم گذاشته‌ام به آن برسم.
کشتی گیران وزن ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان کشورمان با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
امیرمحمد یزدانی با امتیاز عالی دو حریف خود را شکست داد و به نیمه نهایی امیدهای جهان راه یافت.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان با صعود دو نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات پیگیری شد.
ملی پوش وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد ایران، به عنوان کاپیتان تیم امید راهی مسابقات جهانی اسپانیا شد.
حسن یزدانی و دیوید تیلور در حالی راهی فینال مسابقات جهانی کشتی آزاد شدند که آمار جالبی در این مسیر منتشر شده است.
محمد نخودی و حسن یزدانی به دیدار فینال اوزان ۷۹ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در صربستان راه یافتند و امیرحسین زارع راهی دیدار رده بندی وزن ۱۲۵ کیلوگرم شد.
در چارچوب رقابتهای مسابقات کشتی قهرمانی جهان حسن یزدانی در نیمه نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم برابر ماکوئف نماینده اسلواکی با نتیجه ۱۰ بر ۰ به پیروزی رسید و راهی فینال شد.
مسابقات نیمه نهایی چهار وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان برگزاری شد که طی آن محمد نخودی و حسن یزدانی با شکست رقبای خود راهی فینال شدند.
یزدانی در نیمه نهایی با نتیجه ۱۰ بر صفر بوریس ماکویف دارنده مدال نقره جهان از اسلواکی را از پیش برداشت و به دیدار فینال راه یافت.
محمد نخودی، حسن یزدانی و امیرحسین زارع به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.
سه نماینده کشورمان به مرحله نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان راه پیدا کردند.
حسن یزدانی در دور سوم و مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر سباستین جزیرزانسکی از لهستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
در وزن ۸۶ کیلوگرم که با حضور ۳۰ نفر برگزار می‌شود، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ایوان ایچیزلی از مولداوی کشتی گرفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز و راهی یک چهارم شد.
سیاوش یزدانی و زبیر نیک نفس همراه اعضای استقلال راهی اهواز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ