نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت اقتصادی و دلار ۴۴ هزار تومانی و تورم ۶۰ درصدی، باید مشکلات مردم در اولویت مجلس باشد، نه اصلاح قانون انتخابات.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری گفت:کلیات اولویت های پژوهشی و فناوری کشورتا ۱۴۰۶،برگزاری الکترونیکی آزمون های سنجش و طرح کلان جوانی جمعیت در جلسه عتف تصویب شد.
استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توان علمی استادان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، اعطای نقش بیشتر به استادان در پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی پذیرش دانشجویان دکتری بر اساس پروژه محوری، اعطای حق انتخاب استاد راهنما توسط داوطلبان دوره‌های دکتری در هنگام انتخاب رشته/ محل، جهت دهی رساله‌های دکتری به سمت حل مسائل و نیاز‌های کشور و در نهایت برخورداری استادان برتر از دانشجویان مستعد و اولویت دانشجویان مستعد در انتخاب استادان برتر از اهداف شیوه نامه عنوان شده است.
وزیر کشور گفت: برگزاری باشکوه انتخابات مهم‌ترین اولویت کشور محسوب می شود چرا که حضور حداکثری در انتخابات لازمه اقتدار ملی و تثبیت کننده امنیت کشور است.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
رییس جمهور با بیان این که ایجاد اشتغال پایدار اولویت اصلی کشور و مأموریت جدی دولتمردان است تاکید کرد: دستگاه‌های عضو در شورای‌عالی اشتغال مصوبات شورا را با جدیت پیگیری کنند.
همزمان با طرح اتهام از سوی رحیم‌پورازغدی، مشاور عالی فرمانده سپاه، بحث محاکمه روحانی را مطرح کرد و در این راستا گفته که «دیر و زود دارد، اما سوخت‌وسوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌هاست؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوای سیاسی کنیم؟»
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟
قالیباف رئیس‌ مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست همسایگی در اولویت ماست و باید انسجام کشورهای اسلامی، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت را به ویژه در حوزه تجارت و اقتصادی بالا ببریم.
رئیس‌جمهور در مراسم روز جهانی هلال‌احمر گفت: باید امنیت شغلی نسبت به کسانی که خدمت‌گذار در این مجموعه هستند ارتقا پیدا کند.
رییس قوه قضاییه بر همفکری و مشورت مسئولان برای شناسایی و رفع مشکلات اولویت دار استان کردستان تاکید و عنوان کرد: حل هر مشکلی که از توان استان خارج باشد، با ادله مناسب به قوه قضاییه کشور برای پیگیری اعلام شود.
اصفهان- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کارکردن در زمینه موضوعات فرهنگی اولویت و ضرورت متولیان شوراهای شهر و منتخبان مردم باشد.
اهواز- نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت تحول بنیادین آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش باید اولویت نخست کشور باشد.
حالا بیش از هر زمان دیگر برای همگان آشکار شده که اولویت در حل مشکلات اقتصادی و معیشت جامعه ایرانی از دریچه سیاست خارجی خواهد گذشت. طی سال‌های متمادی این در آمد‌های چند ده میلیارد دلاری از صادرات و فروش نفت بوده که کشور را مدیریت کرده و نه جادوی مسئولین
رئیس جمهور در دیدار سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در ۱۰ کشور جهان گفت: باید توسعه تبادلات تجاری و گسترش مناسبات اقتصادی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار دهید.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: نوسازی مسکن در بافت‌های فرسوده در حال حاضر یکی از اولویت‌های مهم کشور، مورد توجه دولت و وزارت راه و شهرسازی است.
راه حل اصلی این معضل که دیگر دارد به فاجعه پهلو می‌زند، جدی گرفتن موضوع، اولویت دادن به آن، اجرای قوانین معطل مانده در بالاترین سطوح مدیریت اجرایی کشور و هماهنگ‌سازی نهاد‌ها و سازمان‌های بسیاری است که هر کدام طبق قانون وظیفه و مسئولیتی دارند که اگر به آن‌ها بی‌اعتنایی نمی‌شد، اوضاع بهتر از آن می‌بود که هست. منتها قبل از همه اینها، به جای «ترجیع‌بند» مقصر دانستن مردم در مصرف بی‌رویه گاز و استفاده از وسایل نقلیه شخصی، باید سرمایه اجتماعی را احیا کرد.
سرپرست سازمان امور اراضی کشور گفت: رفع تداخلات و کاداستر اراضی کشاورزی اولویت سازمان امور اراضی است چون هم اختلافات کشاورزان حل و هم و اراضی کشاورزی سنددار می‌شود.
یک کارشناس انرژی گفت: سرمایه گذاری در توسعه گاز طبیعی یکی از اولویت های کشور است و باید در اولویت های سرمایه گذاری قرار گیرد.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.
رئیس سازمان بسیج اساتید کشور دو اولویت مهم این سازمان را کمک به تعالی آموزش عالی کشور و کمک به ارتقای کارآمدی نظام حکمرانی برای حل مسائل کشور معرفی کرد.
فرستاده سازمان ملل در امور عراق گفت که نخست وزیر جدید این کشور چالش های پیش روی خود و ساز و کار رسیدگی به آن را می شناسد و بغداد و اربیل برای حل مناقشه جدی هستند.
مصطفی صفاری گفت: در شرایطی که انتظارات تورمی وجود دارد باید مدیریت به شکلی جدی در همه بخش‌های اقتصادی صورت گیرد تا منشا شوک‌های بزرگ اقتصادی بر کشور نشود.
بندرعباس - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: تامین آب شرب با رعایت مسائل محیط زیستی اولویت نخست کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ