اصفهان- رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کارکردن در زمینه موضوعات فرهنگی اولویت و ضرورت متولیان شوراهای شهر و منتخبان مردم باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ارتقای جایگاه سازمانی شورای فرهنگی-اجتماعی زنان و راهبری و نظارت بر امور فرهنگی بانوان و خانواده در عرصه اندیشه‌ورزی و تصمیم‌سازی را در این شورا تصویب کردند.
دیپلمات پیشین و کارشناس امور سیاسی و بین‌المللی با اشاره به زمینه‌ها و تهدیداتی که ممکن است ایرانیان خارج از کشور را به اپوزیسیون بالقوه تبدیل کند می‌گوید نظام سیاسی می‌تواند این روند را از طریق رفع گلایه‌مندی‌ها و مشارکت حداکثری معکوس سازد.
معاون امور زنان و خانواده با بیان اینکه در مسئولیت پذیری‌، مدیریت و نقش آفرینی زنان باید اصلاح فرهنگی داشته باشیم، گفت: با توجه به این موضوع مشکلات اشتغال، ازدواج و رفاه دختران رفع می‌شود.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر نقش پررنگ مسائل فرهنگی در کاهش نرخ باروری و افزایش سقط جنین تاکید کرد و گفت: نیاز به بازسازی و بازنگری فرهنگی در مقوله مهم فرزندآوری داریم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بر نقش پررنگ مسائل فرهنگی در کاهش نرخ باروری و افزایش سقط جنین تاکید کرد و گفت: نیاز به بازسازی و بازنگری فرهنگی در مقوله مهم فرزندآوری داریم.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مسائل فرهنگی و تغییر نگرش فرهنگی نقش زیربنایی در همه امور از جمله مسائل اقتصادی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه بیان کرد: خلیج فارس با همین نام نه فقط یک پهنه آبی جغرافیایی در منطقه بلکه بخشی از هویت تاریخی و فرهنگی مشترک منطقه است.
معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از آمادگی کامل مترو تهران به منظور هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد و برنامه‌های فرهنگ
سخنان رهبری در مورد حجاب در یک چارچوب مشخص بود. چارچوبی که یک ضلع آن اولویت اقتصاد و تحت تأثیر بودن فرهنگ است. ضلع مهم دیگر آن، نیاز به برنامه‌ریزی و سیاست و تفکر و درنگ برای مدیریت فرهنگ و امر شرعی و قانونی حجاب است. رفتار‌های ضربتی، ساده‌انگارانه، دفعی و شدید، نسبتی با امر رهبری به برنامه‌ریزی در این مورد ندارد
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار وزیر امور بین الملل حزب کمونیست با یادآوری ظرفیت‌های گسترده همکاری فرهنگی، غنای فرهنگی و اعتبار بین المللی سینمای ایران را فرصتی کم نظیر در این چارچوب دانست.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
نمایندگان مجلس که از ابتدای دوره یازدهم قوه مقننه به دنبال اصلاح و تغییر در چارچوب انتخابات مجلس شورای اسلامی بودند، امروز فرصتی فراهم شد تا این موضوع در صحن علنی رقم بخورد تا در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی مردم با شرایطی بهتر وکلای خود را راهی بهارستان کنند.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: سال آینده باید حرکتی جهشی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هویت‌ساز در بنیاد ملی نخبگان آغاز شود.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای تاجیکستانی خود، مشترکات گسترده فرهنگی میان مردم دو کشور را اساسی‌ترین زمینه تحکیم پیوندها و بستر مستحکم گسترش روابط در تمامی زمینه‌ها توصیف کرد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: حمایت از کانون‌های فرهنگی مناطق محروم به اشتغال،ارتقای فرهنگ و امیدآفرینی منتهی می‌شود.
بازرس کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی و سازمان بازرسی کل کشور از استقرار هیئت بازرسی در باشگاه استقلال خبر داد.
امروز در وزارت امور خارجه، آخرین وضعیت حضور نهادهای فرهنگی در جام جهانی قطر مورد بررسی قرار گرفت.
شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه ۱۰ تهران از گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی بازدید و آخرین وضعیت آن در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و امور شهری را مورد بررسی قرار داد.
طی حکمی از سوی محمد نصیری معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور محمدرضا حیدرهایی به سمت «سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور» منصوب شد.
مشهد ـ مشاور رئیس‌جمهور در امور روحانیت گفت: مقام معظم رهبری در چند سال اخیر به شدت بر جهاد تبیین تاکید دارند زیرا دشمن به دنبال تغییر نگاه فرهنگی در کشور ما برای نفوذ بیشتر است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه فعالیت‌های قرآنی اولویت ما در مدارس است، گفت: قرآن در رأس امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مردمی سازی امور شهری باید اهتمام و تلاش جدی صورت گیرد و تشکل‌های مردمی باید تقویت شوند.
بر اساس تحریم‌های مقابله جویانه روسیه علیه بروکسل، روسیه صادرات گاز به اروپا از طریق خط لوله عبوری از لهستان را متوقف کرد.
یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیسی حرف معروفی دارند که گفتند برای مسئولان گشت ارشاد خواهیم داشت؛ این حرف ایشان به آن معنا است که با فساد مسئولان برخورد می‌کنیم و گشت ارشاد بر عملکرد مسئولان می‌گذاریم اما در کمتر از یکسال گذشته گشت ارشاد برای مردم در خیابان‌ها به نام امر به معروف و نهی از منکر و برای برخورد با بی‌حجابی فعال‌تر شده و دستور اجرای بخشنامه شورای عالی انقلاب فرهنگی که زمان احمدی‌نژاد تصویب شد را می‌دهند و در اولویت قرار می‌گیرد در صورتی که با تخلفات مسئولان و مدیران برخورد مناسبی نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ