محققان یک خطر جدی را برای افرادی که کروموزوم X یا Y اضافی دارند کشف کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه روسیه اعلام کرد که تسلیحات هسته‌ای تنها پاسخ ممکن به‌برخی تهدیدهای خارجی علیه امنیت این کشور به‌شمار می‌آید.
اکنون محققان در حال بررسی راه‌های مختلفی هستند که پزشکان می‌توانند بدون تکیه بر این دو شریان، سفتی آئورت را غربال کنند. برخی از نتایج تحقیقات نشان داده‌اند که یک منطقه کاملا متفاوت ممکن است کلیدی باشد؛ متخصصان ممکن است بتوانند از این مکان در دسترس‌تر و به‌طور قابل توجهی کمتر تهاجمی یعنی نبض موجود در انگشت استفاده کنند.
سردار مهری گفت: آن دسته از افراد زیر ۴۰ سال در صورتی که دارای ۴ فرزند باشند، مشمول این مقررات شده و خدمت سربازی آنان بخشیده خواهد شد.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:شرط داشتن جامعه سالم، خانواده سالم است.
رئیس‌جمهور پایبندی عمومی جامعه به ویژه زنان ایرانی به حجاب و عفاف را فرصتی بزرگ برای ترویج شعائر و اصلاح برخی ناهنجاری‌های اجتماعی خواند و بر اولویت داشتن کار فرهنگی در زمینه حجاب تاکید کرد.
مهدی طارمی می گوید که داشتن ذهنیت قهرمان در تورنمنت کافا، می تواند برای حضور در جام ملت های آسیا به ایران کمک کند.
لئوناردو بونوچی، کاپیتان یوونتوس، قصد دارد در تابستان پیش رو از این باشگاه جدا شود.
هر کدام از پوزیشن‌ها و حالت‌های خوابیدن مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مطلب شما را با بهترین و بدترین حالت‌های خوابیدن برای افراد مبتلا به بیماری قلبی آشنا می‌کنیم.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، از مشخص شدن لیست نقل و انتقالاتی تیمش در هفته جاری خبر داد.
در این جلسه که ملا عبداللطیف منصور سرپرست وزارت آب و انرژی نیز حضور داشت، ضمن بحث در خصوص مسائل مهم دیگر، در رابطه با موضوع حقابه جمهوری اسلامی ایران نیز بحث مفصل انجام شد و تمام جنبه‌های آن به تفصیل و دقت مورد ارزیابی قرار گرفت
براساس نتایج پژوهشی تازه باغبانی با نتایج سلامتی بهتر از جمله احتمال پایین‌تر خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و حتی دیابت مرتبط است. تحقیقات نشان می‌دهند که باغبانی هم چنین می‌تواند خطر افسردگی و اضطراب را کاهش دهد. نتایج نشان می‌دهند باغبانی در فضای باز بسیار سودمند است، اما باغبانی در فضای داخلی نیز می‌تواند سودمند باشد.
معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر گفت: نه در فرودگاه‌های ایران و نه در فرودگاه‌های عربستان برای افرادی که نیاز به مصرف داروی مستمر دارند، منعی وجود ندارد.
بایرن مونیخ به دنبال دریافت غرامت مالی از یولیان ناگلزمان است که چندی پیش از این باشگاه اخراج شد و حالا مورد توجه چلسی و تاتنهام قرار گرفته است.
یک فوق تخصص کلیه و مجاری ادراری درباره نگه داشتن ادرار و تبعاتی که این کار برای سلامت بدن دارد توضیحاتی داد که در ادامه می‌خوانید.
آیا تا به حال به مدل و طرز خوابیدن خود در طول شب دقت کرده‌اید؟ شاید عجیب به نظر برسد، اما اینکه شب‌ها به شکلی و در چه حالتی می‌خوابید می‌تواند روی سلامتی شما تأثیر داشته باشد.
قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز مشخص شد که تعدادی از آنها در یک قتل معروف در سال 2014 نقش داشته اند.
تایم نوشت: هر فناوری مثل استارلینک همان‌طور که می‌تواند کمک‌کننده باشد می‌تواند به‌خاطر ضعف‌های فنی‌ای که دارد موجب شناسایی دارندگان آن توسط ماموران امنیتی ایران شود.
وزیر ورزش در خصوص اداره تعداد زیادی از فدراسیون ها با سرپرست می گوید دوران سرپرستی در فدراسیون‌ها دوران بدی نیست.
تغذیه سالم یکی از مهم‌ترین عواملی است که به حفظ سلامت تمام بخش‌های بدن کمک می‌کند، از جمله حفظ سلامت ریه، در این مطلب به غذا‌هایی اشاره می‌کنیم که به داشتن ریه سالم کمک زیادی می‌کنند.
مدافع تیم ملی آرژانتین در نشست خبری بازی با کرواسی گفت که به لیونل مسی به عنوان کاپیتان و رهبر تیم افتخار می کند و درگیری او با کادر فنی هلند را طبیعی عنوان کرد.
در این مطلب، به ۸ اصل در تغذیه چینی پرداخته‌ایم که هدف از به‌کار بستن آنها، حفظ تناسب اندام است. مردم چین هنگام صرف غذا در مورد مسائل ناراحت‌کننده و استرس‌آور صحبت نمی‌کنند. برای اینکه مواد غذایی به‌خوبی هضم شوند
رافائل نادال درباره عملکردش در سال جاری میلادی و راجر فدرر مطالبی بیان کرد.
اسپوتنیک در گزارشی به نقل از چند دیپلمات اروپایی نوشت که جار و جنجال برخاسته از تصمیم اوپک‌پلاس برای کاهش تولیدات نفت، نشان‌دهنده آن است که کشورها آماده مقابله با نفوذ آمریکا هستند.
زمانی که خسته هستید، احساس راحتی و شادی سخت است، بنابراین داشتن یک خواب خوب شبانه برای سلامتی شما حیاتی است. مطمئن شدن از خواب کافی و سالم یکی از بهترین راه‌ها برای داشتن احساس بهتر و زندگی سالم‌تر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ